WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Kranik
Autor Wiadomość
sezrg 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lis 2007
Pochwał: 17
Posty: 718
Skąd: swarzędz/poznan
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

to jest wlasnie to ludzie rozkrecaja potem skrecaja tak jak idzie a potem mówia ze gs pali jak smok i ze rezerwa nie dziala

Plus dla ciebie kolego że pytasz bo kto pyta nie błądzi
_________________
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 
 
 
macel_x 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 31
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Wołów
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2015   

Mam takie pytanie czy mógłby ktoś pomóc mi jak jest otwarty ten zaworek pod zbiornikiem bo to tak jest na nim opisane że prędzej po łacińsku bym dotarł o co kaman.

Chodzi o to czy ma być przekręcony do oporu w lewo czy do oporu w prawo? Czy jest jeszcze może 3 pozycja?
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 46
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 232
Posty: 3202
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2015   

macel_x, a to nie jest tak, że ten pod zbiornikiem jest otwarty jak jest pionowo do dołu grot śrubokręta, a zakręcony jak jest poziomo ??

może coś ci pomogą filmy o regulacji gaźników
przedliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_10 -> ok. 1:16
poliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_11 -> ok. 0:47
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
RedShadow 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 29
Dołączył: 10 Sty 2009
Pochwał: 10
Posty: 1316
Skąd: Wrocław/Opoczno
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2015   

studi napisał/a:
a to nie jest tak, że ten pod zbiornikiem jest otwarty jak jest pionowo do dołu grot śrubokręta, a zakręcony jak jest poziomo

Jest dokładnie tak jak napisał studi.
_________________
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
 
 
macel_x 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 31
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Wołów
Wysłany: Sob 18 Kwi, 2015   

To zapytam tak przy okazji zaznaczjąc że mam rocznik 2001 czyli polift po co można ten zaworek przekręcić o 180 stopni. Czyli ma być tak wycięciem w dół OTWARTY, wycięciem w lewo(poziomo) ZAMKNIĘTY, i wycięciem do góry????????
 
 
igorto 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lip 2014
Pochwał: 2
Posty: 39
Skąd: Brwinów
Wysłany: Sob 18 Kwi, 2015   

macel_x napisał/a:
To zapytam tak przy okazji zaznaczjąc że mam rocznik 2001 czyli polift po co można ten zaworek przekręcić o 180 stopni. Czyli ma być tak wycięciem w dół OTWARTY, wycięciem w lewo(poziomo) ZAMKNIĘTY, i wycięciem do góry????????


Po to, żebyś mógł przekręcić zaworek w te stronę, w którą będzie Ci wygodniej.
Ja też mam K1 i potwierdzam to co napisał studi, jak grot śrubokręta masz pionowo to przepływ jest otwarty, a jak grot śrubokręta masz poziomo, to przepływu nie ma.

Może poniższa fota trochę wyjaśni:

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
macel_x 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 31
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Wołów
Wysłany: Sob 18 Kwi, 2015   

Aha czyli zadbali żeby było mi bardzo wygodnie nic więcej. No to super Dzięki wielkie za pomoc.
 
 
Jammal 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 18 Lip, 2015   

Witam, oglądam ten schemat podłączenia kranika i nie moge z nim dojść do ładu



To zaznaczone czarnym to pewnie odpowietrznik jeśli się nie mylę? Czy ma być gdzieś podłączony?
Gdzie ma być podłączone czerwone wyjscie z baku ON?




Res miałem podłączone jak na załączonych zdj, nie miałem nigdzie podłączone On na wyjsciu z baku.....


Co ma być podłączone pod fioletowy?



Tak mam podłączone do gaźników, dobrze?

Bardzo proszę o pomoc, myślę ze będzie to łopatologicznie wytłumaczone dla wszystkich laików na przyszłość jeśli pomożecie. :)
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 48
Posty: 1900
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 01 Sie, 2015   

1. czarne to odpowietrznik i przelew z baku - powinien iść wężyk odprowadzający pod moto z prawej strony.

2. napisz który to rocznik bo o ile pamiętam prowadzenie przewodów się zmieniało dość często...

3. niebieski przewód przy gaźniku to przelew - ma iść pod moto z prawej strony

4. fioletowe coś przy kraniku - obstawiam że podciśnienie

5. zgaduje że niebieski przewód z kranika będzie szedł na ON w zbiorniku - ale czy dobrze wszystko jest podłączone to nie wiem.
 
 
 
BociekPL 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lip 2010
Pochwał: 19
Posty: 623
Skąd: Werchrata RLU
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015   



_________________
GS 500 SF
 
 
 
Jammal 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015   

GS jest z 1990 roku.
 
 
BociekPL 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lip 2010
Pochwał: 19
Posty: 623
Skąd: Werchrata RLU
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015   

czyli ten co ja mam
RES - to przewód od filtra w baku - długiego picaka do dobrze zaznaczyłeś go na zielono
pierwszy od pokrętła - idzie do krótkiego w filtrze w baku ten niebieski
drugi od pokrętła - idzie na spód gaźników
trzeci mniejszy (jest mniejszej średnicy) jest to podciśnienie idzie do gaźnika (jest taka odstająca rurka na wężyk z korpusu gaźnika)
_________________
GS 500 SF
 
 
 
4quest 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 26
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: ZG
Wysłany: Czw 29 Paź, 2015   

Witam. Chciałbym spytać może to mieć negatywny wpływ na prace silnika:


przewodów nr 2 i 3 brak czyli dochodzi do nich powietrze zapewne , przewodem nr 1 doprowadzone paliwo , czy może to wpływać na problem z rozruchem lub regulacja?
 
 
misiek. 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sob 31 Paź, 2015   

Brak przewodu nr 2, czyli przewodu od podciśnienia w kraniku uniemożliwi prawidłowy przepływ paliwa do gaźników, zatem zarówno problem z rozruchem i regulacją mogą wystąpić.
 
 
marcinlbn18 


Wiek: 30
Dołączył: 06 Paź 2012
Pochwał: 2
Posty: 74
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 01 Lis, 2015   

WITAM!

Mam problem z kranikiem (tak mysle) ale chciałbym ,żeby ktoś kto sie lepiej zna to potwierdził przed wymianą.

Problem wygląda nastepująco: Moto pali na dotyk, wszystko jest ok dopóki nie spali paliwa z gaźników tj 10-15 min jazdy. Póżniej zaczyna szarpać i gaśnie.

Gdy przełączam na PRI problem znika, dojeżdzam do garazu, przełączam na ON i tak w kółko.

Kranik rozbierałęm - wszystko wygląda ok, membrana w porządku, podłaczenie przewodów też na pewno dobrze.
Robiłem synchro, czysciłem gazniki,wymieniałem tez filtr powierza.

Z rzeczy które budza podejzenie to pocący się lewy gażnik ( po jeżdzie widać troszke paliwa wokół uszczelki)

jakieś pomysły?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.