to jest wlasnie to ludzie rozkrecaja potem skrecaja tak jak idzie a potem mówia ze gs pali jak smok i ze rezerwa nie dziala
Plus dla ciebie kolego że pytasz bo kto pyta nie błądzi
Odpowiedz do tematu
:
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
:
Mam takie pytanie czy mógłby ktoś pomóc mi jak jest otwarty ten zaworek pod zbiornikiem bo to tak jest na nim opisane że prędzej po łacińsku bym dotarł o co kaman.
Chodzi o to czy ma być przekręcony do oporu w lewo czy do oporu w prawo? Czy jest jeszcze może 3 pozycja?
Chodzi o to czy ma być przekręcony do oporu w lewo czy do oporu w prawo? Czy jest jeszcze może 3 pozycja?
:
macel_x, a to nie jest tak, że ten pod zbiornikiem jest otwarty jak jest pionowo do dołu grot śrubokręta, a zakręcony jak jest poziomo
może coś ci pomogą filmy o regulacji gaźników
przedliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_10 -> ok. 1:16
poliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_11 -> ok. 0:47
może coś ci pomogą filmy o regulacji gaźników
przedliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_10 -> ok. 1:16
poliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_11 -> ok. 0:47
:
Jest dokładnie tak jak napisał studi.
studi napisał/a: |
a to nie jest tak, że ten pod zbiornikiem jest otwarty jak jest pionowo do dołu grot śrubokręta, a zakręcony jak jest poziomo |
Jest dokładnie tak jak napisał studi.
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
To zapytam tak przy okazji zaznaczjąc że mam rocznik 2001 czyli polift po co można ten zaworek przekręcić o 180 stopni. Czyli ma być tak wycięciem w dół OTWARTY, wycięciem w lewo(poziomo) ZAMKNIĘTY, i wycięciem do góry????????
:
Po to, żebyś mógł przekręcić zaworek w te stronę, w którą będzie Ci wygodniej.
Ja też mam K1 i potwierdzam to co napisał studi, jak grot śrubokręta masz pionowo to przepływ jest otwarty, a jak grot śrubokręta masz poziomo, to przepływu nie ma.
Może poniższa fota trochę wyjaśni:
macel_x napisał/a: |
To zapytam tak przy okazji zaznaczjąc że mam rocznik 2001 czyli polift po co można ten zaworek przekręcić o 180 stopni. Czyli ma być tak wycięciem w dół OTWARTY, wycięciem w lewo(poziomo) ZAMKNIĘTY, i wycięciem do góry???????? |
Po to, żebyś mógł przekręcić zaworek w te stronę, w którą będzie Ci wygodniej.
Ja też mam K1 i potwierdzam to co napisał studi, jak grot śrubokręta masz pionowo to przepływ jest otwarty, a jak grot śrubokręta masz poziomo, to przepływu nie ma.
Może poniższa fota trochę wyjaśni:
:
Aha czyli zadbali żeby było mi bardzo wygodnie nic więcej. No to super Dzięki wielkie za pomoc.
:
Witam, oglądam ten schemat podłączenia kranika i nie moge z nim dojść do ładu
To zaznaczone czarnym to pewnie odpowietrznik jeśli się nie mylę? Czy ma być gdzieś podłączony?
Gdzie ma być podłączone czerwone wyjscie z baku ON?
Res miałem podłączone jak na załączonych zdj, nie miałem nigdzie podłączone On na wyjsciu z baku.....
Co ma być podłączone pod fioletowy?
Tak mam podłączone do gaźników, dobrze?
Bardzo proszę o pomoc, myślę ze będzie to łopatologicznie wytłumaczone dla wszystkich laików na przyszłość jeśli pomożecie.
To zaznaczone czarnym to pewnie odpowietrznik jeśli się nie mylę? Czy ma być gdzieś podłączony?
Gdzie ma być podłączone czerwone wyjscie z baku ON?
Res miałem podłączone jak na załączonych zdj, nie miałem nigdzie podłączone On na wyjsciu z baku.....
Co ma być podłączone pod fioletowy?
Tak mam podłączone do gaźników, dobrze?
Bardzo proszę o pomoc, myślę ze będzie to łopatologicznie wytłumaczone dla wszystkich laików na przyszłość jeśli pomożecie.
:
1. czarne to odpowietrznik i przelew z baku - powinien iść wężyk odprowadzający pod moto z prawej strony.
2. napisz który to rocznik bo o ile pamiętam prowadzenie przewodów się zmieniało dość często...
3. niebieski przewód przy gaźniku to przelew - ma iść pod moto z prawej strony
4. fioletowe coś przy kraniku - obstawiam że podciśnienie
5. zgaduje że niebieski przewód z kranika będzie szedł na ON w zbiorniku - ale czy dobrze wszystko jest podłączone to nie wiem.
2. napisz który to rocznik bo o ile pamiętam prowadzenie przewodów się zmieniało dość często...
3. niebieski przewód przy gaźniku to przelew - ma iść pod moto z prawej strony
4. fioletowe coś przy kraniku - obstawiam że podciśnienie
5. zgaduje że niebieski przewód z kranika będzie szedł na ON w zbiorniku - ale czy dobrze wszystko jest podłączone to nie wiem.
:
GS 500 SF
:
GS jest z 1990 roku.
:
czyli ten co ja mam
RES - to przewód od filtra w baku - długiego picaka do dobrze zaznaczyłeś go na zielono
pierwszy od pokrętła - idzie do krótkiego w filtrze w baku ten niebieski
drugi od pokrętła - idzie na spód gaźników
trzeci mniejszy (jest mniejszej średnicy) jest to podciśnienie idzie do gaźnika (jest taka odstająca rurka na wężyk z korpusu gaźnika)
RES - to przewód od filtra w baku - długiego picaka do dobrze zaznaczyłeś go na zielono
pierwszy od pokrętła - idzie do krótkiego w filtrze w baku ten niebieski
drugi od pokrętła - idzie na spód gaźników
trzeci mniejszy (jest mniejszej średnicy) jest to podciśnienie idzie do gaźnika (jest taka odstająca rurka na wężyk z korpusu gaźnika)
GS 500 SF
:
Witam. Chciałbym spytać może to mieć negatywny wpływ na prace silnika:
przewodów nr 2 i 3 brak czyli dochodzi do nich powietrze zapewne , przewodem nr 1 doprowadzone paliwo , czy może to wpływać na problem z rozruchem lub regulacja?
przewodów nr 2 i 3 brak czyli dochodzi do nich powietrze zapewne , przewodem nr 1 doprowadzone paliwo , czy może to wpływać na problem z rozruchem lub regulacja?
:
Brak przewodu nr 2, czyli przewodu od podciśnienia w kraniku uniemożliwi prawidłowy przepływ paliwa do gaźników, zatem zarówno problem z rozruchem i regulacją mogą wystąpić.
:
Odpowiedz do tematu
WITAM!
Mam problem z kranikiem (tak mysle) ale chciałbym ,żeby ktoś kto sie lepiej zna to potwierdził przed wymianą.
Problem wygląda nastepująco: Moto pali na dotyk, wszystko jest ok dopóki nie spali paliwa z gaźników tj 10-15 min jazdy. Póżniej zaczyna szarpać i gaśnie.
Gdy przełączam na PRI problem znika, dojeżdzam do garazu, przełączam na ON i tak w kółko.
Kranik rozbierałęm - wszystko wygląda ok, membrana w porządku, podłaczenie przewodów też na pewno dobrze.
Robiłem synchro, czysciłem gazniki,wymieniałem tez filtr powierza.
Z rzeczy które budza podejzenie to pocący się lewy gażnik ( po jeżdzie widać troszke paliwa wokół uszczelki)
jakieś pomysły?
Mam problem z kranikiem (tak mysle) ale chciałbym ,żeby ktoś kto sie lepiej zna to potwierdził przed wymianą.
Problem wygląda nastepująco: Moto pali na dotyk, wszystko jest ok dopóki nie spali paliwa z gaźników tj 10-15 min jazdy. Póżniej zaczyna szarpać i gaśnie.
Gdy przełączam na PRI problem znika, dojeżdzam do garazu, przełączam na ON i tak w kółko.
Kranik rozbierałęm - wszystko wygląda ok, membrana w porządku, podłaczenie przewodów też na pewno dobrze.
Robiłem synchro, czysciłem gazniki,wymieniałem tez filtr powierza.
Z rzeczy które budza podejzenie to pocący się lewy gażnik ( po jeżdzie widać troszke paliwa wokół uszczelki)
jakieś pomysły?