Kranik
Odpowiedz do tematu

:
to jest wlasnie to ludzie rozkrecaja potem skrecaja tak jak idzie a potem mówia ze gs pali jak smok i ze rezerwa nie dziala

Plus dla ciebie kolego że pytasz bo kto pyta nie błądzi

keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
macel_x
[Usunięty]
:
Mam takie pytanie czy mógłby ktoś pomóc mi jak jest otwarty ten zaworek pod zbiornikiem bo to tak jest na nim opisane że prędzej po łacińsku bym dotarł o co kaman.

Chodzi o to czy ma być przekręcony do oporu w lewo czy do oporu w prawo? Czy jest jeszcze może 3 pozycja?

:
macel_x, a to nie jest tak, że ten pod zbiornikiem jest otwarty jak jest pionowo do dołu grot śrubokręta, a zakręcony jak jest poziomo ??

może coś ci pomogą filmy o regulacji gaźników
przedliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_10 -> ok. 1:16
poliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_11 -> ok. 0:47

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
studi napisał/a:
a to nie jest tak, że ten pod zbiornikiem jest otwarty jak jest pionowo do dołu grot śrubokręta, a zakręcony jak jest poziomo

Jest dokładnie tak jak napisał studi.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
macel_x
[Usunięty]
:
To zapytam tak przy okazji zaznaczjąc że mam rocznik 2001 czyli polift po co można ten zaworek przekręcić o 180 stopni. Czyli ma być tak wycięciem w dół OTWARTY, wycięciem w lewo(poziomo) ZAMKNIĘTY, i wycięciem do góry????????

igorto
[Usunięty]
:
macel_x napisał/a:
To zapytam tak przy okazji zaznaczjąc że mam rocznik 2001 czyli polift po co można ten zaworek przekręcić o 180 stopni. Czyli ma być tak wycięciem w dół OTWARTY, wycięciem w lewo(poziomo) ZAMKNIĘTY, i wycięciem do góry????????


Po to, żebyś mógł przekręcić zaworek w te stronę, w którą będzie Ci wygodniej.
Ja też mam K1 i potwierdzam to co napisał studi, jak grot śrubokręta masz pionowo to przepływ jest otwarty, a jak grot śrubokręta masz poziomo, to przepływu nie ma.

Może poniższa fota trochę wyjaśni:

macel_x
[Usunięty]
:
Aha czyli zadbali żeby było mi bardzo wygodnie nic więcej. No to super Dzięki wielkie za pomoc.

Jammal
[Usunięty]
:
Witam, oglądam ten schemat podłączenia kranika i nie moge z nim dojść do ładu



To zaznaczone czarnym to pewnie odpowietrznik jeśli się nie mylę? Czy ma być gdzieś podłączony?
Gdzie ma być podłączone czerwone wyjscie z baku ON?




Res miałem podłączone jak na załączonych zdj, nie miałem nigdzie podłączone On na wyjsciu z baku.....


Co ma być podłączone pod fioletowy?



Tak mam podłączone do gaźników, dobrze?

Bardzo proszę o pomoc, myślę ze będzie to łopatologicznie wytłumaczone dla wszystkich laików na przyszłość jeśli pomożecie. :)

:
1. czarne to odpowietrznik i przelew z baku - powinien iść wężyk odprowadzający pod moto z prawej strony.

2. napisz który to rocznik bo o ile pamiętam prowadzenie przewodów się zmieniało dość często...

3. niebieski przewód przy gaźniku to przelew - ma iść pod moto z prawej strony

4. fioletowe coś przy kraniku - obstawiam że podciśnienie

5. zgaduje że niebieski przewód z kranika będzie szedł na ON w zbiorniku - ale czy dobrze wszystko jest podłączone to nie wiem.

:



GS 500 SF
Jammal
[Usunięty]
:
GS jest z 1990 roku.

:
czyli ten co ja mam
RES - to przewód od filtra w baku - długiego picaka do dobrze zaznaczyłeś go na zielono
pierwszy od pokrętła - idzie do krótkiego w filtrze w baku ten niebieski
drugi od pokrętła - idzie na spód gaźników
trzeci mniejszy (jest mniejszej średnicy) jest to podciśnienie idzie do gaźnika (jest taka odstająca rurka na wężyk z korpusu gaźnika)

GS 500 SF
4quest
[Usunięty]
:
Witam. Chciałbym spytać może to mieć negatywny wpływ na prace silnika:


przewodów nr 2 i 3 brak czyli dochodzi do nich powietrze zapewne , przewodem nr 1 doprowadzone paliwo , czy może to wpływać na problem z rozruchem lub regulacja?

misiek.
[Usunięty]
:
Brak przewodu nr 2, czyli przewodu od podciśnienia w kraniku uniemożliwi prawidłowy przepływ paliwa do gaźników, zatem zarówno problem z rozruchem i regulacją mogą wystąpić.

:
WITAM!

Mam problem z kranikiem (tak mysle) ale chciałbym ,żeby ktoś kto sie lepiej zna to potwierdził przed wymianą.

Problem wygląda nastepująco: Moto pali na dotyk, wszystko jest ok dopóki nie spali paliwa z gaźników tj 10-15 min jazdy. Póżniej zaczyna szarpać i gaśnie.

Gdy przełączam na PRI problem znika, dojeżdzam do garazu, przełączam na ON i tak w kółko.

Kranik rozbierałęm - wszystko wygląda ok, membrana w porządku, podłaczenie przewodów też na pewno dobrze.
Robiłem synchro, czysciłem gazniki,wymieniałem tez filtr powierza.

Z rzeczy które budza podejzenie to pocący się lewy gażnik ( po jeżdzie widać troszke paliwa wokół uszczelki)

jakieś pomysły?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.