Kranik |
Autor |
Wiadomość |
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015
|
|
|
to jest wlasnie to ludzie rozkrecaja potem skrecaja tak jak idzie a potem mówia ze gs pali jak smok i ze rezerwa nie dziala
Plus dla ciebie kolego że pytasz bo kto pyta nie błądzi |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
macel_x [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2015
|
|
|
Mam takie pytanie czy mógłby ktoś pomóc mi jak jest otwarty ten zaworek pod zbiornikiem bo to tak jest na nim opisane że prędzej po łacińsku bym dotarł o co kaman.
Chodzi o to czy ma być przekręcony do oporu w lewo czy do oporu w prawo? Czy jest jeszcze może 3 pozycja? |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2015
|
|
|
macel_x, a to nie jest tak, że ten pod zbiornikiem jest otwarty jak jest pionowo do dołu grot śrubokręta, a zakręcony jak jest poziomo
może coś ci pomogą filmy o regulacji gaźników
przedliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_10 -> ok. 1:16
poliftowy -> http://forum.gs500.pl/por...tykul=_video_11 -> ok. 0:47 |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
RedShadow
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 10 Sty 2009 Pochwał: 10 Posty: 1383 Skąd: Wrocław/Opoczno
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2015
|
|
|
studi napisał/a: | a to nie jest tak, że ten pod zbiornikiem jest otwarty jak jest pionowo do dołu grot śrubokręta, a zakręcony jak jest poziomo |
Jest dokładnie tak jak napisał studi. |
_________________ "– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! " |
|
|
|
|
macel_x [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 18 Kwi, 2015
|
|
|
To zapytam tak przy okazji zaznaczjąc że mam rocznik 2001 czyli polift po co można ten zaworek przekręcić o 180 stopni. Czyli ma być tak wycięciem w dół OTWARTY, wycięciem w lewo(poziomo) ZAMKNIĘTY, i wycięciem do góry???????? |
|
|
|
|
igorto [Usunięty]
|
|
|
|
|
macel_x [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 18 Kwi, 2015
|
|
|
Aha czyli zadbali żeby było mi bardzo wygodnie nic więcej. No to super Dzięki wielkie za pomoc. |
|
|
|
|
Jammal [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 18 Lip, 2015
|
|
|
Witam, oglądam ten schemat podłączenia kranika i nie moge z nim dojść do ładu
To zaznaczone czarnym to pewnie odpowietrznik jeśli się nie mylę? Czy ma być gdzieś podłączony?
Gdzie ma być podłączone czerwone wyjscie z baku ON?
Res miałem podłączone jak na załączonych zdj, nie miałem nigdzie podłączone On na wyjsciu z baku.....
Co ma być podłączone pod fioletowy?
Tak mam podłączone do gaźników, dobrze?
Bardzo proszę o pomoc, myślę ze będzie to łopatologicznie wytłumaczone dla wszystkich laików na przyszłość jeśli pomożecie. |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 01 Sie, 2015
|
|
|
1. czarne to odpowietrznik i przelew z baku - powinien iść wężyk odprowadzający pod moto z prawej strony.
2. napisz który to rocznik bo o ile pamiętam prowadzenie przewodów się zmieniało dość często...
3. niebieski przewód przy gaźniku to przelew - ma iść pod moto z prawej strony
4. fioletowe coś przy kraniku - obstawiam że podciśnienie
5. zgaduje że niebieski przewód z kranika będzie szedł na ON w zbiorniku - ale czy dobrze wszystko jest podłączone to nie wiem. |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 921 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015
|
|
|
|
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
Jammal [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015
|
|
|
GS jest z 1990 roku. |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 921 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015
|
|
|
czyli ten co ja mam
RES - to przewód od filtra w baku - długiego picaka do dobrze zaznaczyłeś go na zielono
pierwszy od pokrętła - idzie do krótkiego w filtrze w baku ten niebieski
drugi od pokrętła - idzie na spód gaźników
trzeci mniejszy (jest mniejszej średnicy) jest to podciśnienie idzie do gaźnika (jest taka odstająca rurka na wężyk z korpusu gaźnika) |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
4quest [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 29 Paź, 2015
|
|
|
Witam. Chciałbym spytać może to mieć negatywny wpływ na prace silnika:
przewodów nr 2 i 3 brak czyli dochodzi do nich powietrze zapewne , przewodem nr 1 doprowadzone paliwo , czy może to wpływać na problem z rozruchem lub regulacja? |
|
|
|
|
misiek. [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 31 Paź, 2015
|
|
|
Brak przewodu nr 2, czyli przewodu od podciśnienia w kraniku uniemożliwi prawidłowy przepływ paliwa do gaźników, zatem zarówno problem z rozruchem i regulacją mogą wystąpić. |
|
|
|
|
marcinlbn18
Wiek: 34 Dołączył: 06 Paź 2012 Pochwał: 2 Posty: 78 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 01 Lis, 2015
|
|
|
WITAM!
Mam problem z kranikiem (tak mysle) ale chciałbym ,żeby ktoś kto sie lepiej zna to potwierdził przed wymianą.
Problem wygląda nastepująco: Moto pali na dotyk, wszystko jest ok dopóki nie spali paliwa z gaźników tj 10-15 min jazdy. Póżniej zaczyna szarpać i gaśnie.
Gdy przełączam na PRI problem znika, dojeżdzam do garazu, przełączam na ON i tak w kółko.
Kranik rozbierałęm - wszystko wygląda ok, membrana w porządku, podłaczenie przewodów też na pewno dobrze.
Robiłem synchro, czysciłem gazniki,wymieniałem tez filtr powierza.
Z rzeczy które budza podejzenie to pocący się lewy gażnik ( po jeżdzie widać troszke paliwa wokół uszczelki)
jakieś pomysły? |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|