WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsze wrazenia na GS-ie
Autor Wiadomość
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 782
Skąd: Otwock
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2011   

Spokojnie spokojnie to twoje początki wierz mi przygód ci za pewne nie zabraknie na naszych kochanych drużkach no i ta adrenalinka ;)
_________________
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
 
 
AdamSsS
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Kwi, 2011   

Ja polatałem trochę GS-em . Wersja przed liftingiem . Kanapa beznadziejna , śliska . Mały ten GS . Hamulce dobre jeszcze w oplocie dają radę klocki Lucasa TRW bardzo dobrze wgryzają się w tarczę . moc mała dużo trzeba machać biegami . Myślałem że GS posłuży mi dłużej ale nie to nie to .
 
 
Agi 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączyła: 26 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Łowicz
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011   

Moja pierwsza przejażdżka odbyła się w deszczu i przy dość silnym wietrze. Taka pogoda panowała w dniu nabycia GSa. Pojechałam po niego z kumplem, autem, do przejechania mieliśmy coś koło 200km. Ja zrobiłam pierwsze 50, troszki przerażona, bo to jednak nowy sprzęcik, i ta obawa, że się wyłożę na śliskiej nawierzchni. Nie przekraczałam 80-90km/h, raz tylko się zdarzyło, że na budziku wskazówka pokazała 100, ale tak to powolutku. Strach w oczy zaglądał jak moto chciało się złożyć na prostej przez podmuchy wiatru, wtedy od razu zwalniałam i jechałam max 60-70km/h. Moje pierwsze jazdy też nie były szybsze, trochę się obawiałam przekroczyć tą 90tkę, bałam się że nie wyhamuję. Miałam taką jedną, małą i nieprzyjemną przygodę, pojechałam sobie pojeździć i na trasie w pewnym momencie zrobił się mały zator, ja po heblach i ledwo się wyrobiłam za busem, chyba za lekko wcisnęłam hamulec. Wraz z ilością nawiniętych km, wzrastało we mnie poczucie, że łatwo można ogarnąć ten sprzęcik. Jak do tej pory największa prędkość jaką udało mi się osiągnąć to 140 przy wyprzedzaniu, tak to 120 normalnej jazdy po trasce. Podoba mi się łatwość wchodzenia w zakręty, to uczucie jak moto się delikatnie składa :D Oczywiście zakręty w mieście biorę z prędkością 30km/h, łuki zaliczam z troszkę wyższą prędkością, to dopiero początek, więc i na szybsze winkle przyjdzie czas :D .
Jedyne co mnie niepokoi do lekkie wibracje odczuwalne na baku i w momencie gdy silnik osiąga 4,5k do 5k obrotów, nie są to ciągłe wibracje tylko takie, jakby to ująć, na dwa [znaczy jakby powoli liczyć 1,2,1,2, to czuć to właśnie na 2]. Nie wiem czy to normalne, czy coś jest nie tak. Pomożecie w tej sprawie :)
Tak ogólnie to jestem zadowolona z zakupu i oby ten stan trwał jak najdłużej :D
_________________
Vulnerant omnes, ultima necat
 
 
 
Pawlus 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sie 2009
Pochwał: 1
Posty: 278
Skąd: Oława
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011   

Gratuluję zakupu. Silnik dwucylindrowy który ma GS, tzw. rzędowa dwójka to chyba największy wibrator wśród silników. Dobrze że to czterowsów, bo w przypadku dwusuwa jest jeszcze gorzej. To normalne, w tym przedziale obrotów wibracje są chyba najbardziej odczuwalne. Z czasem ograniesz maszynkę i wykonywanie manewrów będzie przychodzić z jeszcze większą łatwością.
_________________
GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
 
 
 
Duellis
[Usunięty]

Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011   

Pawlus napisał/a:
Silnik dwucylindrowy który ma GS, tzw. rzędowa dwójka to chyba największy wibrator wśród silników

Pawlus, singlem nie jeździłeś :)
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011   

Agi napisał/a:
Jedyne co mnie niepokoi do lekkie wibracje odczuwalne na baku

Trzeba więcej wlewać do baku przy tankowaniu :)
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
muminek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 31
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 336
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011   

Agi napisał/a:
to uczucie jak moto się delikatnie składa

najgorzej jak myslisz ze juz lecisz na bok a tu zonk, jedziesz dalej :D przynajmniej ja tak mam :P najwieksza obawa ze strace przyczepnosc i polece na twarz :wstyd:
 
 
 
Daro19877
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

więc, jakie obroty są zalecane na trasie?? i jakie np. przy wyprzedzaniu??
 
 
ascobra
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

Takie aby Ci sie komfortowo jechalo. Nie ma czegos takiego jak : ,, jezdzi sie w tym zakresie i koniec " Staraj sie nie orac za mocno na czerwonym i nie schodzic ponizej 3k ;)
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

Chyba to już pisałem w jakimś temacie ale się powtórzę, GS'em nie powinno się przy normalnej jeździe schodzić poniżej 3000rpm, natomiast jak każda książka od mechaniki podaje, zalecany zakres obrotów tak aby wykorzystać to co daje nam dany silnik, to zakres między max. momentem a max. mocą danego silnika.
Im krzywa momentu jest bardziej płaska i w dużym zakresie obrotów tym silnik jest bardziej elastyczny i mniej macha się biegami, dlatego m.in. silniki wysokoprężne (czyli o zapłonie samoczynnym - diesel) są tak elastycznymi silnikami.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Pawlus 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sie 2009
Pochwał: 1
Posty: 278
Skąd: Oława
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

Duellis napisał/a:
Pawlus, singlem nie jeździłeś :)


Jeździłem, 2T ale dawno i za krótko. Nie do końca pamiętam, ale też nieźle potrafił zwibrować. Jak kiedyś doprowadzę swoja MZ do stanu używalności to sobie przypomnę :P Czterotaktem o jednym garze nie jeździłem.
_________________
GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
 
 
 
mr0zd
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Kwi, 2011   

To wsiądź na KTM'a 600 chyba 40 w jednym garze.
P O J E B
 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Wrz 2008
Pochwał: 30
Posty: 1746
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2011   

Kiedyś siadłem na KTM 525 EXC... chyba 60 koni w singlu. Normalny szatan. Taki mi do pionu poszedł po lekkim odkręceniu gazu, że ledwo się utrzymałem :rotfl:
_________________
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 782
Skąd: Otwock
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2011   

Dokładnie, ja jeździłem Gaz Gazem 250ccm dwu sów 55km 6 biegów i na każdym jednym biegu z samego gazu staje na koło, biegi zmieniasz jak najszybciej tylko potrafisz i od razu masz prędkość max ok. 90-100km/h, Coś niesamowitego :) w porównaniu go Gsa to GS jest jak motorynka na starcie ;)
_________________
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
 
 
muminek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 31
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 336
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2011   

tego mi w GS'ie brakuje, ze nie staje na koło z gazu :D a reszta jest zajeb*sta. i nie mowie ze GS słaby, przyspieszenie i moc mi odpowiada, ale ten jeden mankament... :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.