Pierwsze wrazenia na GS-ie |
Autor |
Wiadomość |
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2011
|
|
|
Spokojnie spokojnie to twoje początki wierz mi przygód ci za pewne nie zabraknie na naszych kochanych drużkach no i ta adrenalinka |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2011
|
|
|
Ja polatałem trochę GS-em . Wersja przed liftingiem . Kanapa beznadziejna , śliska . Mały ten GS . Hamulce dobre jeszcze w oplocie dają radę klocki Lucasa TRW bardzo dobrze wgryzają się w tarczę . moc mała dużo trzeba machać biegami . Myślałem że GS posłuży mi dłużej ale nie to nie to . |
|
|
|
|
Agi
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączyła: 26 Kwi 2011 Posty: 30 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011
|
|
|
Moja pierwsza przejażdżka odbyła się w deszczu i przy dość silnym wietrze. Taka pogoda panowała w dniu nabycia GSa. Pojechałam po niego z kumplem, autem, do przejechania mieliśmy coś koło 200km. Ja zrobiłam pierwsze 50, troszki przerażona, bo to jednak nowy sprzęcik, i ta obawa, że się wyłożę na śliskiej nawierzchni. Nie przekraczałam 80-90km/h, raz tylko się zdarzyło, że na budziku wskazówka pokazała 100, ale tak to powolutku. Strach w oczy zaglądał jak moto chciało się złożyć na prostej przez podmuchy wiatru, wtedy od razu zwalniałam i jechałam max 60-70km/h. Moje pierwsze jazdy też nie były szybsze, trochę się obawiałam przekroczyć tą 90tkę, bałam się że nie wyhamuję. Miałam taką jedną, małą i nieprzyjemną przygodę, pojechałam sobie pojeździć i na trasie w pewnym momencie zrobił się mały zator, ja po heblach i ledwo się wyrobiłam za busem, chyba za lekko wcisnęłam hamulec. Wraz z ilością nawiniętych km, wzrastało we mnie poczucie, że łatwo można ogarnąć ten sprzęcik. Jak do tej pory największa prędkość jaką udało mi się osiągnąć to 140 przy wyprzedzaniu, tak to 120 normalnej jazdy po trasce. Podoba mi się łatwość wchodzenia w zakręty, to uczucie jak moto się delikatnie składa Oczywiście zakręty w mieście biorę z prędkością 30km/h, łuki zaliczam z troszkę wyższą prędkością, to dopiero początek, więc i na szybsze winkle przyjdzie czas .
Jedyne co mnie niepokoi do lekkie wibracje odczuwalne na baku i w momencie gdy silnik osiąga 4,5k do 5k obrotów, nie są to ciągłe wibracje tylko takie, jakby to ująć, na dwa [znaczy jakby powoli liczyć 1,2,1,2, to czuć to właśnie na 2]. Nie wiem czy to normalne, czy coś jest nie tak. Pomożecie w tej sprawie
Tak ogólnie to jestem zadowolona z zakupu i oby ten stan trwał jak najdłużej |
_________________ Vulnerant omnes, ultima necat |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011
|
|
|
Gratuluję zakupu. Silnik dwucylindrowy który ma GS, tzw. rzędowa dwójka to chyba największy wibrator wśród silników. Dobrze że to czterowsów, bo w przypadku dwusuwa jest jeszcze gorzej. To normalne, w tym przedziale obrotów wibracje są chyba najbardziej odczuwalne. Z czasem ograniesz maszynkę i wykonywanie manewrów będzie przychodzić z jeszcze większą łatwością. |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
Duellis [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011
|
|
|
Pawlus napisał/a: | Silnik dwucylindrowy który ma GS, tzw. rzędowa dwójka to chyba największy wibrator wśród silników |
Pawlus, singlem nie jeździłeś |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011
|
|
|
Agi napisał/a: | Jedyne co mnie niepokoi do lekkie wibracje odczuwalne na baku |
Trzeba więcej wlewać do baku przy tankowaniu |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
muminek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 336 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011
|
|
|
Agi napisał/a: | to uczucie jak moto się delikatnie składa |
najgorzej jak myslisz ze juz lecisz na bok a tu zonk, jedziesz dalej przynajmniej ja tak mam najwieksza obawa ze strace przyczepnosc i polece na twarz |
|
|
|
|
Daro19877 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
więc, jakie obroty są zalecane na trasie?? i jakie np. przy wyprzedzaniu?? |
|
|
|
|
ascobra [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
Takie aby Ci sie komfortowo jechalo. Nie ma czegos takiego jak : ,, jezdzi sie w tym zakresie i koniec " Staraj sie nie orac za mocno na czerwonym i nie schodzic ponizej 3k |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
Chyba to już pisałem w jakimś temacie ale się powtórzę, GS'em nie powinno się przy normalnej jeździe schodzić poniżej 3000rpm, natomiast jak każda książka od mechaniki podaje, zalecany zakres obrotów tak aby wykorzystać to co daje nam dany silnik, to zakres między max. momentem a max. mocą danego silnika.
Im krzywa momentu jest bardziej płaska i w dużym zakresie obrotów tym silnik jest bardziej elastyczny i mniej macha się biegami, dlatego m.in. silniki wysokoprężne (czyli o zapłonie samoczynnym - diesel) są tak elastycznymi silnikami. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
Duellis napisał/a: | Pawlus, singlem nie jeździłeś |
Jeździłem, 2T ale dawno i za krótko. Nie do końca pamiętam, ale też nieźle potrafił zwibrować. Jak kiedyś doprowadzę swoja MZ do stanu używalności to sobie przypomnę Czterotaktem o jednym garze nie jeździłem. |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2011
|
|
|
To wsiądź na KTM'a 600 chyba 40 w jednym garze.
P O J E B |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2011
|
|
|
Kiedyś siadłem na KTM 525 EXC... chyba 60 koni w singlu. Normalny szatan. Taki mi do pionu poszedł po lekkim odkręceniu gazu, że ledwo się utrzymałem |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2011
|
|
|
Dokładnie, ja jeździłem Gaz Gazem 250ccm dwu sów 55km 6 biegów i na każdym jednym biegu z samego gazu staje na koło, biegi zmieniasz jak najszybciej tylko potrafisz i od razu masz prędkość max ok. 90-100km/h, Coś niesamowitego w porównaniu go Gsa to GS jest jak motorynka na starcie |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
muminek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 336 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2011
|
|
|
tego mi w GS'ie brakuje, ze nie staje na koło z gazu a reszta jest zajeb*sta. i nie mowie ze GS słaby, przyspieszenie i moc mi odpowiada, ale ten jeden mankament... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|