Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Inny tyl (podwyzszenie tylu, zmiana zadupka) |
Autor |
Wiadomość |
Hawshank [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2009 Moyfikacja tyłu.
|
|
|
Witam wszystkich .
Ostatnio trochę bawię się w modyfikowanie mojego Gs'a i znalazłem w necie coś takiego : http://www.youtube.com/wa...feature=related
Strasznie podoba mi się tył tego Gs'a, chyba jest od R6 i myślę nad zrobieniem czegoś takiego u siebie . Jak myślicie dużo przy czymś takim jest roboty ? Na pewno będę musiał kupić plastik i zrobić kanapę u tapicera ale jak z montażem ? jakieś koncepcje jak to zrobić? |
|
|
|
|
Podkopnik
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 1023 Skąd: Warszawa/Opoczno
|
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2009
|
|
|
Przerobiony nawet fajnie ale cos silnik mu niedomaga Nigdy sie nie bawiłem w przerobki ale łatwe to na pewno nie bedzie. Porozmawiaj z CZOKO on sie bawi w tuning na pewno cos Ci doradzi |
_________________ Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa" |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2009
|
|
|
Cała kasa w tjun poszła a na dobrą regulację gaźnika już brakło
Takie zadupki można kupić w internetowych sklepach.
Podałem linka do takich wynalazków w temacie o GSR 500 |
|
|
|
|
maksa [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
ja miałam przerabiac zadupek, ale jednak ta mysl powoli odchodzi.. myślałam nad zadupkiem z dukati monster nie trzeba za wiele przerabiac, od R6 tez widziałam pare Gsów wygląda to tak bardziej zadziornie, ale t wymaga dużego poświęcenie, masy pracy i wkładu finansowego też, ale to juz jesli ktoś bardziej interesuje sie Customami PODKOPNIK ma rację pogadaj z CZOKO on sie w tym specjalizuje i napewno ci doradzi co lepiej pozdrawiam i wytwałości życze mi jej chyba troche brakło |
|
|
|
|
cosinus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Maj, 2009
|
|
|
Jak się temat zadupkowy zrobił to i ja wrzucę....
Wypatruję jakiegoś stelaża kufrowego do mojej GS-ki. Typowo to rurkowy bagażnik 'starej mody' na którym płyta itd... nie za bardzo mi pasuje...
Na innych moto (dłuższych sport-turystach) najbardziej mi się podoba estetyka Alurack, gdy płyta kufra ledwo unosi się nad plastikiem. W moim rankingu w drugiej kolejności jest styl monorack, gdzie konstrukcja wizualnie przedłuża zadupek, ale już nie w plastikach.
Drugi mój cel to ewentualne wieszanie sakw na paskach, znów lepiej siedzą (przynajmniej wizualnie) gdy za siedzeniem jeszcze coś jest, a gieeska się właściwie kończy.
Jak już ktoś zauważył, rama GS i orurowanie tyłu jest bardzo podatne na zmiany, to jest do przejścia, na modyfikację plastików też by była możliwość, oczywiście coś by trzeba z lampą stop-u.
Natomiast moje pytanie jest o estetykę. Przód nakeda (pokaźne czarne gmole), przedłużony plastik z tyłu? Dodam, że nie mam zamiaru gruntownie przerabiać całego motocykla.... z innej strony, po monorackiem lampa stopu się pewnie schowa i coś i tak trzeba wymyślać...
Jak wam się to widzi? Bardzo wymyślam? |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 05 Maj, 2009
|
|
|
u mnie dupa Ducati 748 (fotki w temacie http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=384 ), na zoltym GS-ie dupa z GSXr-a 2007-2008, bardzo dobrym materialem jest tez cbr 600rr i yamaha r6 i r1, w brew pozorom zmiana to nie az tak duzo roboty, u mnie bylo wiecej bo dorabialem w dupie miejsce na swoja lampe i przerabialem na 2 osobowa |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009
|
|
|
Od jakiegoś czasu planowałem podwyższyć tył, przez opuszczenie wahacza, co uzyskujemy przez krutsze części zwane DOGBONES (czerwone na rysunku). Kolega nasz z forum Sosna78 zrobił mi takie części - dla przypomnienia oryginalne mają długość (od osi otworów) 180mm, a im krótsze tym wahacz schodzi niżej.
Na zachodnim forum wyczytałem że ma to być długość 170mm, takie też otrzymałem.
Dziś na montażu okazało się, że owszem wahacz elegancko idzie w dół, jednak w miejscu przez które przechodzi damper, wahacz opiera się o niego i nijak nie idzie zamontować śruby trzymającej dogbones. Brakuje jakieś 2-3mm
macie pomysł co z tym zrobić ? bo jakoś nie uśmiecha mi się męczenie o nowe części. 175mm było by idealnie...
zanim zaczniecie coś radzić, przejrzyjcie jeszcze raz dokładnie rysunek, nie potrzebuję rad typu "unieś wahacz, czy popchnij kołyskę (zielone) w górę... damper pracuje liniowo i odległość między osiami dogbones (czerwone) jest stała, a niestety opierający się o damper wahacz nie pójdzie niżej. |
|
|
|
|
Adam134 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Sty, 2010 Przedłużka do amorka
|
|
|
Witam serdecznie dawno nic nie pisałem, a kupiłem w końcu gs'a od kolegi z forum z bełchatowa i wszystko jest ok tylko zastanawiam się czy by go nie podnieść na centralnym amorku. Byłby ktoś w stanie wykonać jakąś przedłużkę lub coś w podobnie by dało się bez problemu zdemontować w przyszłości , aha i chciałbym również by łańcuch nie ocierał o wachacz czy ślizg podczas jazdy:) Ma ktoś takie coś zamontowane w swoim sprzęcie, może mógłby podać wymiary czy rysunek:) |
|
|
|
|
hubert [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Sty, 2010
|
|
|
wystarczy wykręcić amorek utwardzając go
wtedy tył będzie wyższy
zajrzyj do serwisówki tam jest wszystko opisane |
|
|
|
|
Adam134 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Sty, 2010
|
|
|
serwisówki niestety nie posiadam a amorek podobno willbersa . Pokombinuje jutro z tym nastawianiem, a może jeszcze jakieś pomysły dzięki za odp |
|
|
|
|
leon
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 01 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1819 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
ferrarif91 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010
|
|
|
witam Zmieniał może ktos jeszcze tył w swojej Suzannie Bo zastanwaiam się nad modyfikacją ale jeszcze nie mam pomysłu jak zadupek zamontować :):) |
|
|
|
|
night_evil [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Cze, 2012 Wymiana zadupka, np od R1, GSXR itp.
|
|
|
Witam mam pytanie ponieważ nie mogłem znaleźć nic konkretnego na ten temat, chciałbym wymienić zadupek w moim gs-sie na na jakiś wyglądający bardziej agresywnie typu R1, GSXR.
Robił ktoś może taką przeróbkę?
Czy ramę trzeba przerabiać?
Czy wpłynie to na właściwości jezdne?
I od jakiego modelu będzie to najlepiej pasować?
Przeniosłem do istniejącego tematu. Grzechu |
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012
|
|
|
demondemidi napisał/a: | Jesli chodzi o podnoszenie tylu to wydaje mi sie ze jednak chodzi tu wszystkim o efekt wizualny a nie o trakcje... w moim przypadku obydwa czynniki wplynely na decyzje o modyfikowaniu zawiechy, z jednej strony o wiele bardziej agresywny i zadziorny wyglad, a z drogiej strony o wiele przyjemniejsza jazda po miescie i w winklach (jezdze duzo po miescie, wiec na zwinnosci mi zalezalo)... a jak to sie robi.. jest wiele sposobow, ale najprostszym a zarazem pewnym i pozniej latwym do usuniecia sposobem jest dorobienie przedluzenia mocowania amora, wkrecasz takie cos w mocowanie amora na ramie a w amorze obracasz glowke o 90 stopni i przykrecasz amora do przedlozki... proste, szybkie i bezpieczne, bo taka przedlozke wycina sie z bloku stalowego i wypelnia on zarowno cala przestrzen mocowania w ramie jak i obejmuje cala glowke amora... nie ma prawa sie skrzywic, zgiac czy polamac jesli chcesz wiedziec jak cos takiego ma wygladac to mozesz podpatrzec na allegro, sprzedaja tam takie cos do skuterow... i nie radze dorabiac wiecej niz 4cm pomiedzy srobami, bo u mnie centralna wisiala 3cm nad ziemia (wiec ja zdialem ) a jak chcesz zobaczyc jak wyglada moto PO to zapraszam http://gs500.boo.pl/viewt...sc&start=90#top ...
a tak w ogole to witac wszystkich... bo dawno mnie tu nie bylo |
będę u siebie teraz podnosił tył
czy mógłby ktoś mi powiedzieć jakie powinnien mieć wymiary taki wspornik do gsa? U siebie w pracy mam warsztat ale mósiałbym wiedzieć jak to ma do gski wyglądać z góry dzięki |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012
|
|
|
a moze lepiej włożyć cały amotryzator z innego moto link
Ja mam u siebie z GSX600F i szczerze polecam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|