Inny tyl (podwyzszenie tylu, zmiana zadupka)
Odpowiedz do tematu

Hawshank
[Usunięty]
: Moyfikacja tyłu.
Witam wszystkich . :)
Ostatnio trochę bawię się w modyfikowanie mojego Gs'a i znalazłem w necie coś takiego : http://www.youtube.com/wa...feature=related
Strasznie podoba mi się tył tego Gs'a, chyba jest od R6 i myślę nad zrobieniem czegoś takiego u siebie . Jak myślicie dużo przy czymś takim jest roboty ? Na pewno będę musiał kupić plastik i zrobić kanapę u tapicera ale jak z montażem ? jakieś koncepcje jak to zrobić? :)

:
Przerobiony nawet fajnie ale cos silnik mu niedomaga :rotfl: Nigdy sie nie bawiłem w przerobki ale łatwe to na pewno nie bedzie. Porozmawiaj z CZOKO on sie bawi w tuning na pewno cos Ci doradzi ;)

Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"
Leon84
[Usunięty]
:
Cała kasa w tjun poszła a na dobrą regulację gaźnika już brakło :hyhy:

Takie zadupki można kupić w internetowych sklepach.
Podałem linka do takich wynalazków w temacie o GSR 500 :rotfl:

maksa
[Usunięty]
:
ja miałam przerabiac zadupek, ale jednak ta mysl powoli odchodzi.. myślałam nad zadupkiem z dukati monster nie trzeba za wiele przerabiac, od R6 tez widziałam pare Gsów wygląda to tak bardziej zadziornie, ale t wymaga dużego poświęcenie, masy pracy i wkładu finansowego też, ale to juz jesli ktoś bardziej interesuje sie Customami ;) PODKOPNIK ma rację pogadaj z CZOKO on sie w tym specjalizuje i napewno ci doradzi co lepiej :) pozdrawiam i wytwałości życze mi jej chyba troche brakło :P

cosinus
[Usunięty]
:
Jak się temat zadupkowy zrobił to i ja wrzucę....

Wypatruję jakiegoś stelaża kufrowego do mojej GS-ki. Typowo to rurkowy bagażnik 'starej mody' na którym płyta itd... nie za bardzo mi pasuje...

Na innych moto (dłuższych sport-turystach) najbardziej mi się podoba estetyka Alurack, gdy płyta kufra ledwo unosi się nad plastikiem. W moim rankingu w drugiej kolejności jest styl monorack, gdzie konstrukcja wizualnie przedłuża zadupek, ale już nie w plastikach.

Drugi mój cel to ewentualne wieszanie sakw na paskach, znów lepiej siedzą (przynajmniej wizualnie) gdy za siedzeniem jeszcze coś jest, a gieeska się właściwie kończy.

Jak już ktoś zauważył, rama GS i orurowanie tyłu jest bardzo podatne na zmiany, to jest do przejścia, na modyfikację plastików też by była możliwość, oczywiście coś by trzeba z lampą stop-u.
Natomiast moje pytanie jest o estetykę. Przód nakeda (pokaźne czarne gmole), przedłużony plastik z tyłu? Dodam, że nie mam zamiaru gruntownie przerabiać całego motocykla.... z innej strony, po monorackiem lampa stopu się pewnie schowa i coś i tak trzeba wymyślać...

Jak wam się to widzi? Bardzo wymyślam?

:
u mnie dupa Ducati 748 (fotki w temacie http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=384 ), na zoltym GS-ie dupa z GSXr-a 2007-2008, bardzo dobrym materialem jest tez cbr 600rr i yamaha r6 i r1, w brew pozorom zmiana to nie az tak duzo roboty, u mnie bylo wiecej bo dorabialem w dupie miejsce na swoja lampe i przerabialem na 2 osobowa :)

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
metalbeast
[Usunięty]
:
Od jakiegoś czasu planowałem podwyższyć tył, przez opuszczenie wahacza, co uzyskujemy przez krutsze części zwane DOGBONES (czerwone na rysunku). Kolega nasz z forum Sosna78 zrobił mi takie części - dla przypomnienia oryginalne mają długość (od osi otworów) 180mm, a im krótsze tym wahacz schodzi niżej.
Na zachodnim forum wyczytałem że ma to być długość 170mm, takie też otrzymałem.
Dziś na montażu okazało się, że owszem wahacz elegancko idzie w dół, jednak w miejscu przez które przechodzi damper, wahacz opiera się o niego i nijak nie idzie zamontować śruby trzymającej dogbones. Brakuje jakieś 2-3mm



macie pomysł co z tym zrobić ? bo jakoś nie uśmiecha mi się męczenie o nowe części. 175mm było by idealnie...

zanim zaczniecie coś radzić, przejrzyjcie jeszcze raz dokładnie rysunek, nie potrzebuję rad typu "unieś wahacz, czy popchnij kołyskę (zielone) w górę... damper pracuje liniowo i odległość między osiami dogbones (czerwone) jest stała, a niestety opierający się o damper wahacz nie pójdzie niżej.

Adam134
[Usunięty]
: Przedłużka do amorka
Witam serdecznie :) dawno nic nie pisałem, a kupiłem w końcu gs'a od kolegi z forum z bełchatowa :) i wszystko jest ok tylko zastanawiam się czy by go nie podnieść na centralnym amorku. Byłby ktoś w stanie wykonać jakąś przedłużkę lub coś w podobnie by dało się bez problemu zdemontować w przyszłości :) , aha i chciałbym również by łańcuch nie ocierał o wachacz czy ślizg podczas jazdy:) Ma ktoś takie coś zamontowane w swoim sprzęcie, może mógłby podać wymiary czy rysunek:)

hubert
[Usunięty]
:
wystarczy wykręcić amorek utwardzając go
wtedy tył będzie wyższy
zajrzyj do serwisówki tam jest wszystko opisane :D

Adam134
[Usunięty]
:
serwisówki niestety nie posiadam :( a amorek podobno willbersa . Pokombinuje jutro z tym nastawianiem, a może jeszcze jakieś pomysły :) dzięki za odp

:
Adam134, scaliłem Twój temat z już istniejącym. Przeczytaj wszystko od początku - myślę, że znajdziesz pomocne informacje. :)

ferrarif91
[Usunięty]
:
witam :) Zmieniał może ktos jeszcze tył w swojej Suzannie ?? Bo zastanwaiam się nad modyfikacją ale jeszcze nie mam pomysłu jak zadupek zamontować :) :):)

night_evil
[Usunięty]
: Wymiana zadupka, np od R1, GSXR itp.
Witam mam pytanie ponieważ nie mogłem znaleźć nic konkretnego na ten temat, chciałbym wymienić zadupek w moim gs-sie na na jakiś wyglądający bardziej agresywnie typu R1, GSXR.
Robił ktoś może taką przeróbkę?
Czy ramę trzeba przerabiać?
Czy wpłynie to na właściwości jezdne?
I od jakiego modelu będzie to najlepiej pasować?
Przeniosłem do istniejącego tematu. Grzechu

affectpct
[Usunięty]
:
demondemidi napisał/a:
Jesli chodzi o podnoszenie tylu to wydaje mi sie ze jednak chodzi tu wszystkim o efekt wizualny a nie o trakcje... w moim przypadku obydwa czynniki wplynely na decyzje o modyfikowaniu zawiechy, z jednej strony o wiele bardziej agresywny i zadziorny wyglad, a z drogiej strony o wiele przyjemniejsza jazda po miescie i w winklach :) (jezdze duzo po miescie, wiec na zwinnosci mi zalezalo)... a jak to sie robi.. jest wiele sposobow, ale najprostszym a zarazem pewnym i pozniej latwym do usuniecia sposobem jest dorobienie przedluzenia mocowania amora, wkrecasz takie cos w mocowanie amora na ramie a w amorze obracasz glowke o 90 stopni i przykrecasz amora do przedlozki... proste, szybkie i bezpieczne, bo taka przedlozke wycina sie z bloku stalowego i wypelnia on zarowno cala przestrzen mocowania w ramie jak i obejmuje cala glowke amora... nie ma prawa sie skrzywic, zgiac czy polamac :) jesli chcesz wiedziec jak cos takiego ma wygladac to mozesz podpatrzec na allegro, sprzedaja tam takie cos do skuterow... i nie radze dorabiac wiecej niz 4cm pomiedzy srobami, bo u mnie centralna wisiala 3cm nad ziemia (wiec ja zdialem :) ) a jak chcesz zobaczyc jak wyglada moto PO to zapraszam http://gs500.boo.pl/viewt...sc&start=90#top ...

a tak w ogole to witac wszystkich... bo dawno mnie tu nie bylo :)


będę u siebie teraz podnosił tył
czy mógłby ktoś mi powiedzieć jakie powinnien mieć wymiary taki wspornik do gsa? U siebie w pracy mam warsztat ale mósiałbym wiedzieć jak to ma do gski wyglądać z góry dzięki

:
a moze lepiej włożyć cały amotryzator z innego moto link
Ja mam u siebie z GSX600F i szczerze polecam.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.