WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Gs z USA (roznice miedzy w. z Europy)
Autor Wiadomość
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   Gs z USA (różnice między w. z Europy)

Witam, pytanie może trochę wydać się dziwne, a brzmi ono następująco:
Czy są jakiekolwiek (no może oprócz licznika w milach ;)) różnice między Gsem z USA a Europejskimi? Nadarzyła się okazja kupić właśnie taki gs z USA i chciałbym wcześniej się upewnić. Z góry dziękuje.
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

standardowo to wspomniany licznik w milach, do tego inne rozmiary dysz w gaźnikach niż na Europę, w niektórych modelach poliftowych zbiornik paliwa innej wielkości (modele produkowane na Californię) w starszych modelach zdarzało się, że była pomarańczowa kontrolka kierunkowskazów, poza tym raczej większych różnic nie ma, to prosta maszyna i nie za bardzo jest tu czym się różnić.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
 
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Na początku chciałbym podziękować za odpowiedź.
Maszyna jest z 2007 roku, czy przy kierunkowskazach może być problem z homologacją? Jak z dostępnością części? Czy dysze to duży problem przy ewentualnej wymianie?
_________________
Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

O ile pamiętam jakiś dodatkowy system sie pojawiał do wydechu, czy coś takiego...

O ile pamiętam miało to jakiś związek z emisją spalin...

Jak wrócę do domu zobaczę w serwisówce co to było :)
 
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Arcisz napisał/a:
czy przy kierunkowskazach może być problem z homologacją?

nie homologacja nic nie mówi o kolorze kontroliki na desce rozdzielczej
Arcisz napisał/a:
Jak z dostępnością części?
części te same co do europejczyków
Arcisz napisał/a:
Czy dysze to duży problem przy ewentualnej wymianie?
zazwyczaj nie ma potrzeby ich wymieniać - może być minimalne różnice w spalaniu, u nich są inne paliwa
simin napisał/a:
O ile pamiętam jakiś dodatkowy system sie pojawiał do wydechu, czy coś takiego...

O ile pamiętam miało to jakiś związek z emisją spalin...


Simin, chodzi o second air ale on i w europejczykach jest od 2004 roku, przynajmniej ja nic nie widziałem w serwisówce takiego, ale może przeoczyłem
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
yaszczi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38
Dołączył: 03 Lis 2009
Pochwał: 46
Posty: 3289
Skąd: Dopiewiec
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Lampa z przodu jest inna, tzn świeci na wprost a nie na prawo.
_________________
szatan, zło i patologia...
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Nie wiem czy lampa nie świeci symetrycznie w USA - choppery mają ten problem przy przeglądzie czasami...

Dodatkowo spotkałem się z kierunkowskazami palącymi się stałym światłem - też popularne w chopperach z usa.
 
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Trzeba by Andiego podpytać, on miał amerykańską Fkę
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

studi napisał/a:
nie homologacja nic nie mówi o kolorze kontroliki na desce rozdzielczej

Przepraszam, mój błąd, myślałem, że chodzi o sam kierunek.

Jest możliwość wymienienia tychże lamp (kierunki i główna lampa) na wersje "naszą"? Orientujecie się może jaki byłby tego koszt?

Chętnie też bym wziął jakiś namiar na "Andiego".
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

wertuje właśnie serwisówkę i:
- inny kont wyprzedzenia zapłonu modele P-03 (USA) i P-33 (California USA) mają 5st, europa ma 12st.
- światła pozycyjne tylne USA - 32/3W, europa 21/5W
- zbiornik paliwa 20l europa i USA, 19l California
- instalacja kierunków ta sama co na europę
- brak kostki immobilajzera
- brak światła pozycyjnego/postojowego z przodu w modelach K4/K5 w K6 pojawiło się na rynkach USA
- dysze i ustawienia gaźnika takie same w USA, California i Europa

i to tyle z serwisówki

co do lampy to wg. fiszek to od 2007 rocznika już i na stany szła europejska lampa
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Panie Studi, a mógłbym prosić, o wyjaśnienie jakby to sie przekładało na praktykę? Te wyprzedzanie przedmiotu czy brak immobilisera (tu chyba łatwiejsza kradzież)
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Arcisz, zaraz zaliczysz zjebkę za "Panowanie" ;)

A co do praktyki, to jeśli istotnie jest to 2007 a nie pierwsza rejestracja w 2007 to w zasadzie tylko wymiana tylnych żarówek i to też nie koniecznie bo nikt tego tak dokładnie nie sprawdza, ew. zdjęcie bocznych odblasków z lag i z okolic zadupka, ale do tego też na przeglądzie się nie przyczepią.

Jeśli natomiast będzie to wcześniejszy rocznik bez przedniej pozycji to niestety trzeba będzie ją dorobić bo bez niej to duża część diagnostów może nie puścić.

Pozostałem różnice nie wpływają na rejestrację motocykla i jego użytkowanie, a tylko mogą utrudnić eksploatację, np. jak byś chciał dołożyć sobie do motocykla alarm z immobilajzerem to trzeba dorobić okablowanie brakujące, reszta w sumie nie istotna.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Super, dziękuje bardzo wszystkim za pomoc, a w szczególności koledze Studi. Temat ogólnie do zamknięcia, jeżeli komuś wpadnie jeszcze jakiś pomysł, bardzo bym prosił o wiadomość prywatną. Napisałem także do Andy'iego, mam nadzieje, że i on da mi kilka praktycznych porad. Jeszcze raz dziękuje bardzo :]
 
 
Andy 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 14 Lut 2012
Pochwał: 26
Posty: 510
Skąd: Łomża
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Arcisz wysłałem Ci wiadomość. Przeczytaj i się dostosuj :P Jeżeli to Fka z 2007 roku to nie musisz się obawiać lampy, części też praktycznie dostępne od ręki, w sumie takie same co w wersji Euro.
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 782
Skąd: Otwock
Wysłany: Pon 16 Mar, 2015   

Moja Xjta jest z Kanady i owszem światła kierunkowskazów palą się cały czas, również światła pozycyjne miały inne rozwiązanie przy wyłączaniu.
Uruchamiały sie po przekręceniu kluczyka ale już nie można było ich zgasić wyłącznikiem (wyłącznik miał specjalną blokadę która blokowała suwak) tylko wyłączało się je kluczykiem w stacyjce.
Jeszcze inna bajka była z włączaniem światła drogowego /mijania, gdy silnik nie był uruchomiony to po prostu nie dało się ich włączyć, dopiero po uruchomieniu silnika same się włączały a gasiło się tak jak postojowe czyli kluczykiem w stacyjce.
Było to strasznie pogmatwane i wkurzające dlatego pozbyłem się tego rozwiązania, wystarczyło usunąć przekaźnik i zmostkować dwa przewody i już wszystko jest normalnie, zostawiłem tylko świecące kierunki.
_________________
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.