Gs z USA (roznice miedzy w. z Europy)
Odpowiedz do tematu

: Gs z USA (różnice między w. z Europy)
Witam, pytanie może trochę wydać się dziwne, a brzmi ono następująco:
Czy są jakiekolwiek (no może oprócz licznika w milach ;)) różnice między Gsem z USA a Europejskimi? Nadarzyła się okazja kupić właśnie taki gs z USA i chciałbym wcześniej się upewnić. Z góry dziękuje.

:
standardowo to wspomniany licznik w milach, do tego inne rozmiary dysz w gaźnikach niż na Europę, w niektórych modelach poliftowych zbiornik paliwa innej wielkości (modele produkowane na Californię) w starszych modelach zdarzało się, że była pomarańczowa kontrolka kierunkowskazów, poza tym raczej większych różnic nie ma, to prosta maszyna i nie za bardzo jest tu czym się różnić.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Na początku chciałbym podziękować za odpowiedź.
Maszyna jest z 2007 roku, czy przy kierunkowskazach może być problem z homologacją? Jak z dostępnością części? Czy dysze to duży problem przy ewentualnej wymianie?

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
O ile pamiętam jakiś dodatkowy system sie pojawiał do wydechu, czy coś takiego...

O ile pamiętam miało to jakiś związek z emisją spalin...

Jak wrócę do domu zobaczę w serwisówce co to było :)

:
Arcisz napisał/a:
czy przy kierunkowskazach może być problem z homologacją?

nie homologacja nic nie mówi o kolorze kontroliki na desce rozdzielczej
Arcisz napisał/a:
Jak z dostępnością części?
części te same co do europejczyków
Arcisz napisał/a:
Czy dysze to duży problem przy ewentualnej wymianie?
zazwyczaj nie ma potrzeby ich wymieniać - może być minimalne różnice w spalaniu, u nich są inne paliwa
simin napisał/a:
O ile pamiętam jakiś dodatkowy system sie pojawiał do wydechu, czy coś takiego...

O ile pamiętam miało to jakiś związek z emisją spalin...


Simin, chodzi o second air ale on i w europejczykach jest od 2004 roku, przynajmniej ja nic nie widziałem w serwisówce takiego, ale może przeoczyłem

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Lampa z przodu jest inna, tzn świeci na wprost a nie na prawo.

:
Nie wiem czy lampa nie świeci symetrycznie w USA - choppery mają ten problem przy przeglądzie czasami...

Dodatkowo spotkałem się z kierunkowskazami palącymi się stałym światłem - też popularne w chopperach z usa.

:
Trzeba by Andiego podpytać, on miał amerykańską Fkę

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
studi napisał/a:
nie homologacja nic nie mówi o kolorze kontroliki na desce rozdzielczej

Przepraszam, mój błąd, myślałem, że chodzi o sam kierunek.

Jest możliwość wymienienia tychże lamp (kierunki i główna lampa) na wersje "naszą"? Orientujecie się może jaki byłby tego koszt?

Chętnie też bym wziął jakiś namiar na "Andiego".

:
wertuje właśnie serwisówkę i:
- inny kont wyprzedzenia zapłonu modele P-03 (USA) i P-33 (California USA) mają 5st, europa ma 12st.
- światła pozycyjne tylne USA - 32/3W, europa 21/5W
- zbiornik paliwa 20l europa i USA, 19l California
- instalacja kierunków ta sama co na europę
- brak kostki immobilajzera
- brak światła pozycyjnego/postojowego z przodu w modelach K4/K5 w K6 pojawiło się na rynkach USA
- dysze i ustawienia gaźnika takie same w USA, California i Europa

i to tyle z serwisówki

co do lampy to wg. fiszek to od 2007 rocznika już i na stany szła europejska lampa

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Panie Studi, a mógłbym prosić, o wyjaśnienie jakby to sie przekładało na praktykę? Te wyprzedzanie przedmiotu czy brak immobilisera (tu chyba łatwiejsza kradzież)

:
Arcisz, zaraz zaliczysz zjebkę za "Panowanie" ;)

A co do praktyki, to jeśli istotnie jest to 2007 a nie pierwsza rejestracja w 2007 to w zasadzie tylko wymiana tylnych żarówek i to też nie koniecznie bo nikt tego tak dokładnie nie sprawdza, ew. zdjęcie bocznych odblasków z lag i z okolic zadupka, ale do tego też na przeglądzie się nie przyczepią.

Jeśli natomiast będzie to wcześniejszy rocznik bez przedniej pozycji to niestety trzeba będzie ją dorobić bo bez niej to duża część diagnostów może nie puścić.

Pozostałem różnice nie wpływają na rejestrację motocykla i jego użytkowanie, a tylko mogą utrudnić eksploatację, np. jak byś chciał dołożyć sobie do motocykla alarm z immobilajzerem to trzeba dorobić okablowanie brakujące, reszta w sumie nie istotna.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Super, dziękuje bardzo wszystkim za pomoc, a w szczególności koledze Studi. Temat ogólnie do zamknięcia, jeżeli komuś wpadnie jeszcze jakiś pomysł, bardzo bym prosił o wiadomość prywatną. Napisałem także do Andy'iego, mam nadzieje, że i on da mi kilka praktycznych porad. Jeszcze raz dziękuje bardzo :]

:
Arcisz wysłałem Ci wiadomość. Przeczytaj i się dostosuj :P Jeżeli to Fka z 2007 roku to nie musisz się obawiać lampy, części też praktycznie dostępne od ręki, w sumie takie same co w wersji Euro.

:
Moja Xjta jest z Kanady i owszem światła kierunkowskazów palą się cały czas, również światła pozycyjne miały inne rozwiązanie przy wyłączaniu.
Uruchamiały sie po przekręceniu kluczyka ale już nie można było ich zgasić wyłącznikiem (wyłącznik miał specjalną blokadę która blokowała suwak) tylko wyłączało się je kluczykiem w stacyjce.
Jeszcze inna bajka była z włączaniem światła drogowego /mijania, gdy silnik nie był uruchomiony to po prostu nie dało się ich włączyć, dopiero po uruchomieniu silnika same się włączały a gasiło się tak jak postojowe czyli kluczykiem w stacyjce.
Było to strasznie pogmatwane i wkurzające dlatego pozbyłem się tego rozwiązania, wystarczyło usunąć przekaźnik i zmostkować dwa przewody i już wszystko jest normalnie, zostawiłem tylko świecące kierunki.

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.