malowanie proszkowe |
Autor |
Wiadomość |
KAMYK5
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Mościce
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015 malowanie proszkowe
|
|
|
mam pytanie czy jest duża różnica jeżeli przed malowaniem proszkowym rama będzei wypiaskowana czy zwyczajnie wyszlifowana ściernym do gołego metalu ?
i kolejne pytanie czy mysze demontować tylnie zawieszenie <widły> czy wystarczy sam amortyzator? |
_________________ A2 już jest =D
Suzuki GS 500 92r jest <3
marzenia ? mhhhy Honda CBR 600 RR |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 923 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
Ja swoją oddałem do piaskowania bo to szybciej idzie i rozdzielałem wahacz z ramą. Jeśli nie będziesz zmieniał łożysk wahacza zabezpiecz je. |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
Gamer
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2013 Pochwał: 8 Posty: 405 Skąd: Grodzisk Wlkp.
|
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015
|
|
|
Co do piaskowania to kolega ma rację trzeba jak najwięcej zdemontować i to co pozostanie zabezpieczyć bo ścierniwo używane do piaskowania nie jest niczym dobrym dla łożysk i innych elementów o delikatnych powierzchniach. A to jak by przed malowaniem to dobrze by było było ramę dać do cynkowania i rama by była wieczna
A po piaskowaniu to trzeba jak najszybciej dać do malowania bo z doświadczenia wiem że elementy czyszczone przez piaskowanie rdzewieją w oczach. |
|
|
|
|
KAMYK5
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Mościce
|
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015
|
|
|
mam wrażenie że niektóre elementy z tylniej części ramy nie przeżyły by piaskowania dlatego pytam o różnice a co do zabezpieczenia pozostałości to zrobią to w warsztacie czy muszę sam to robi noi jak ? |
_________________ A2 już jest =D
Suzuki GS 500 92r jest <3
marzenia ? mhhhy Honda CBR 600 RR |
|
|
|
|
_adam_
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 24 Lut 2014 Pochwał: 3 Posty: 343 Skąd: Lublin/Kozienice
|
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015
|
|
|
Ktoś z forum pisał, że oddał zaciski hamulcowe do piaskowania i wypiaskowali mu nawet w środku, tam gdzie tłoczki "chodzą" |
_________________ |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 923 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015
|
|
|
łożyska wahacza łatwo by zabezpieczyć długimi śrubami z podkładkami, z głową dokręcić i piasek się nie dostanie |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
KAMYK5
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Mościce
|
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015
|
|
|
dobra pozostanę przy szlifowaniu i zwykłym lakierowaniu =P łatwiejsze bezpieczniejsze noi pod ręką bo warsztat 200m od domu |
_________________ A2 już jest =D
Suzuki GS 500 92r jest <3
marzenia ? mhhhy Honda CBR 600 RR |
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
Wysłany: Wto 24 Lut, 2015
|
|
|
W fabryce nie malują proszkowo, to po co?
Porządna powłoka lakieru będzie dużo ładniejsza od proszkowej technologii.
Jak masz kompresor to piaskować można samemu w garażu, a jeszcze można tak przygotować miejsce pracy, że odzyskasz większość ścierniwa.
https://www.google.pl/sea..._sm=93&ie=UTF-8 |
_________________ Szkolenia motocyklowe |
|
|
|
|
|