Jak uszykowac Suzuki na wiosne;) |
Autor |
Wiadomość |
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Pochwał: 1 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013
|
|
|
poprawka luz zaworowy w kawie er6f co 48tyś. według artykułu na ścigaczu
według uzytkowników to prawda, a olej serwisówka zaleca co 12 tyś |
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
Ja natomiast nie rozumiem po co szary użytkownik motocykla taki jak jak czy kolega który pyta o konieczność wymiany docieka czy coś jest konieczne. Gaźniki z czyszczeniem i zawory o ile pamiętam mnie kosztowały jakieś 150 zł a olej z filtrem to ~100 zł. I to raz do roku? Można zrobić i 20 tys. na tym samym oleju. GS będzie tracił moc strzelał z wydechu ale pojedzie i zapewne wielka krzywda mu się nie stanie. Ale gdyby każdy z ochnastu właścicieli 16 letniego GS'a myślał w ten sposób to niewiele by ich zostało w tych rocznikach.
Ja np odpaliłem moto po zimie przejechałem się i nie boje się że mi się motocykl rozleci i pozacierają panewki, ale jak tylko się pogoda ustabilizuje a mój mechanik upora się z pierwszymi 2-3 tygodniami wiosennej gorączki zaraz jadę na serwis bez względu na to, że moto cyka pięknie. |
|
|
|
|
Endriu21
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 05 Kwi 2012 Posty: 159 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
Ja tu w sumie przypadkowo napisałem, myślałem, że Machu odnosił się do mojego posta, a potem zauważyłem, że to jednak do kolegi który założył temat. A niestety nie wiem jak swojego posta usunąć (jeśli w ogóle można to zrobić samemu) |
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 09 Mar, 2013
|
|
|
witam podłącze się pod temat.
Dziś podczas pierwszego odpalenia po długim czasie stania w blaszanym garażu moja suzi kręciła ale nie chciała zapalić. Po kilku próbach się udało ale z rury wydechowej mocno się kopciło i to mnie zaniepokoiło z drugiej strony na dworze dziś było zimno i wilgotno więc może to para? Przed końcem sezonu nie było takiego problemu. Na początku mocno kopcił ale z biegiem czasu coraz mniej. Choć silnik się nie zagrzał zbytnio. |
|
|
|
|
demot [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 09 Mar, 2013
|
|
|
No tak, podejrzewam, że to była para wodna. Mogłeś zalać gaźniki świeżym paliwem, to by szybciej odpaliła, oczywiście po uprzednim spuszczeniu starego. |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Sob 09 Mar, 2013
|
|
|
Nie ma co przesadzać z za częstymi wymianami , ale tez nie rozumiem wymian np oleju co kilka sezonów.
Moje przygotowania do sezonu Suzi mają sie nastepująco:
kupilem już - fork oil czyli olej do lag , filtr powietrza , motul rbf 600 , olej silnikowy , filtr oleju i niedlugo zakupie napęd .
Więc zanim odbędzie się moja pierwsza przejażdzka w tym sezonie to wymienie olej z filtrami , jestem w trakcie czyszczenia i synchro (będe robil moje waku home made) gaźników , wymiana napędu , i wymiana oleju w lagach , oraz wymiana płynu hamulcowego.
A potem sprawdzenie luzów zaworowych. |
|
|
|
|
blueboys16 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013
|
|
|
Piter wydaje mi się, że pierwszo powinno sie sprawdzic luzy zaworowe a potem brać się za ustawianie gaźnika i synchro. Bo gdy będziemy musieli zmienić płytki to wtedy i gaźnik chyba trzeba wyregulowac. Tak mi się wydaje ale może ktoś bardziej doświadczony się wypowie, |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013
|
|
|
Nie wiem czy jestem bardziej doświadczony, ale mogę potwierdzić że najpierw zawory, a potem gaźniki. |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013
|
|
|
ok dzieki za podpowiedz , napewno zrobie synchro gaznikow po sprawdzeniu luzów zaworowych |
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013
|
|
|
A może mi ktoś powiedzieć jakie śruby przychodzą na prawy dekielek są to 3 śruby na klucz 8 ale jaką mają one długość? Są to calówki?
a tak wogle to czy po ustawieniu awroów zawsze trzeba regulować gaźniki? |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013
|
|
|
tak jak doradzili mi koledzy , po sprawdzeniu luzów zrób regulacje gaźników |
_________________ Gs 500 F ------> Bandit 600S |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|