WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: leon
Sro 12 Maj, 2010
GS a rdza ?!
Autor Wiadomość
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Wto 11 Maj, 2010   

Żeby pozbyć się rdzy z trudno dostępnych miejsc których dobrze papierem nie zeszlifujesz, podkładem nie pomalujesz należy elementy rozebrać, dać do piaskowania i malowania proszkowego.
Jest na forum kilka osób które poddały Suzuki renowacji i ich tematy należy prześledzić uważnie.
Bardzo dobrym okresem jest zima, w kilka miesięcy przy chęciach można naprawdę dużo zrobić.
_________________
www.gs500.pl
 
 
Misiek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Maj, 2010   

Dokładnie tak jak kolega wyżej pisze najlepiej wypiaskować i malować wszystko odnowa (najlepiej proszkowo). Sam robiłem to to przy swoim . Miałem dość mocno skorodowany wachacz. I robiłem to właśnie zimą , w sezonie to nie bardzo, bo szkoda marnować te ciepłe dni. A do lakieru to najprostrzym i najtańszym rozwiązaniem jest chyba Tempo :)
 
 
midd 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38
Dołączył: 03 Lip 2008
Pochwał: 5
Posty: 951
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto 11 Maj, 2010   

przedstawie tansza wersje :P

1. rozkręcasz i szlifujesz papierem ściernym potem oczyszczasz i lakierujesz, kiedys udało mi sie kupic spray który idealnie pasował pod kolor srebrnej ramy w gsie. - jakis czas wytrzyma

2. unikać pozostawiania moto na deszczu, osuszać po jeździe w deszczu. - nie ma na to rady

3. musisz rozkręcić i to spoooro :)

4. jesli chodzi o to ramę najlepiej pojechać na myjnie i wrzucić gorący wosk, na bak i plastiki normalny wosk raz na jakis czas :)
_________________
http://www.bikepics.com/members/beer4free/
 
 
 
Misiek
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Maj, 2010   

midd napisał/a:
, kiedys udało mi sie kupic spray który idealnie pasował pod kolor srebrnej ramy w gsie. - jakis czas wytrzyma

Pamiętasz może numer tego lakieru???
 
 
Cynamon
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Maj, 2010   

Dzięki za odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy można wyczyścić ciężarki kierownicy ze starej farby i pomalować nową? Jeśli tak to czym to zrobić i jaką farbę użyć.
 
 
Misiek
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Maj, 2010   

Ja do tego użyłem wiertarki z taka specjalną drucianą tarczą . I wszystko ładnie zeszło.
 
 
Cynamon
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Maj, 2010   

a czym pomalować?
 
 
Misiek
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Maj, 2010   

Ja pomalowałem czarnym lakierem w sprayu a potem bezbarwnym i jest git. :)
 
 
Chemical 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lut 2008
Pochwał: 2
Posty: 181
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Sro 12 Maj, 2010   

Piszecie o piaskowanych ramach i lakirowaniu rposzkowym . Tak się skłąda ze ja dzisiaj pisakowałem rame i piaskowanie to jeden wielki mit fakt faktem usuwa ale tylko rdzę . Standartowo rama w gsie jest lakierowana proszkowo a lakiery RAL są badzo odporne na procesy mechaniczne. Jeżeli macie ramy odebrane z lakierni proszkowej to powklejajcie zdjęcia tylko dokłądne w okolicach główek ramy i tych miejscach które były najbardziej skorodowane. Jeżeli macie widok ramy po piaskowaniu też by się przydało. Szczególnie interesujacy jest efekt końcowy, tzn czy widać przejcia czy rama wygląda jak typowa nuweta. Ja zamieszcze jutro fotorealcje z restauracji mojej ramy. Pozdro
 
 
Misiek
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Maj, 2010   

U mnie po piaskowaniu nie było nawet śladu po starym lakierze , rama wyglądała jak nówka .
 
 
Chemical 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lut 2008
Pochwał: 2
Posty: 181
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw 13 Maj, 2010   

a jaki to był koszt ?
 
 
Misiek
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Maj, 2010   

Za wypiaskowanie całej ramy wahacza i paru innych metalowych elementów dałem łącznie 60 zł
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Nie 16 Maj, 2010   

Chemical napisał/a:
Piszecie o piaskowanych ramach i lakirowaniu rposzkowym . Tak się skłąda ze ja dzisiaj pisakowałem rame i piaskowanie to jeden wielki mit fakt faktem usuwa ale tylko rdzę . Standartowo rama w gsie jest lakierowana proszkowo a lakiery RAL są badzo odporne na procesy mechaniczne. Jeżeli macie ramy odebrane z lakierni proszkowej to powklejajcie zdjęcia tylko dokłądne w okolicach główek ramy i tych miejscach które były najbardziej skorodowane. Jeżeli macie widok ramy po piaskowaniu też by się przydało. Szczególnie interesujacy jest efekt końcowy, tzn czy widać przejcia czy rama wygląda jak typowa nuweta. Ja zamieszcze jutro fotorealcje z restauracji mojej ramy. Pozdro


Pewnie piaskowałeś małym pistoletem z niewielkiej wydajnosci kompresorem. W firmach które się tym zajmują, po wypiaskowaniu rama ma usunięty lakier i rdzę do gołego metalu, a sama faktura metalu jest matowa i szorstka. Dzięki temu podkład lepiej się trzyma i po lakierowaniu wygląda jak nowa. Trzeba uważać na numeracje ramy.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
Chemical 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lut 2008
Pochwał: 2
Posty: 181
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw 20 Maj, 2010   

Macie jakiś namiar na piaskowanie na ślasku ?
 
 
Chemical 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lut 2008
Pochwał: 2
Posty: 181
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw 20 Maj, 2010   

Breżniew napisał/a:
Pewnie piaskowałeś małym pistoletem z niewielkiej wydajnosci kompresorem.
tak dokładnie jak kolega pisze. Piaskowałem przy 7 barach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.