WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
GS500 nieodpala
Autor Wiadomość
AdachA1 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 54
Dołączył: 03 Sty 2010
Pochwał: 1
Posty: 45
Skąd: Łasin
Wysłany: Sob 13 Gru, 2014   

Cześć. Radzę Ci abyś zaprzestał chaotycznego szukania, bo jak na razie tak to wygląda. Radzę Ci:
1. Zmienić świece na nowe. Po wykręceniu starych zostaw komory spalania do odparowania na kilka godzin, żeby co niepotrzebne wyparowało.
2. Zmienić zaklejony lakierem do włosów filtr powietrza.
3. Napełnić zbiornik nową benzyną , ok 10 l.
4. Zapoznać się ze schematem układu dolotu paliwa do gaźników.
5. Umieścić wężyk podciśnienia we właściwym miejscu, sprawdzić, czy przewody paliwowe i kraniki są drożne.
6. Wymienić elektrolit w akumulatorze, bo jeśli leżał razem z moto to mógł się wylać, potem dobrze go naładować , przez ok 20 godzin małym amperażem.
7. Zdjąć wężyk podciśnienia z kranika i ustami go zassać, tak aby napełnić gaźniki, albo ustawić kranik na pri.
8. Podłączyć kable rozruchowe do auta i próbować odpalić , w trakcie kręcenia można lekko siknąć w filtr powietrza samostartem ,nie lakierem do włosów bo to wg. mnie zbrodnia
Myślę, że to brak paliwa, bo raczej musiałby to być jakiś zbieg okoliczności, żeby coś innego nagle padło. Chyba, że coś popieprzyłeś regulacjami. Radziłbym też nie tykać impulsatora, chyba, że już odkręcałeś jakąś cewkę, to trzeba ją na nowo ustawić z pomocą szczelinomierza.
Piszesz, że masz zapieczone śruby gaźnika, moja rada : dobre klucze i wkrętaki, w śrubę lekko uderzyć i raczej musi puścić. Powodzenia w odpalaniu.
 
 
KATANA 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2009
Pochwał: 58
Posty: 963
Skąd: KĘTRZYN
Wysłany: Sob 13 Gru, 2014   

KermitGS500 napisał/a:
Rozrusznik kreci I iskra jest.


A mimo to silnik nie ma chęci odpalić...

... ze swojej strony podpowiem.

Wymień akumulator na nowy, warto wykonać pomiar sprężania oraz ewentualnie skontrolować/wyregulować luz zaworowy. I przede wszystkim.... należy zrobić porządek z gaźnikami- dolotem/zasilaniem w paliwo. Jeśli sam nie wiesz co gdzie i jak, to wypada oddać moto we właściwe ręce.

I motor będzie działał.

tomaso wawa napisał/a:
cdi niecdi. Ja mówię o module zaplonowym.


Oczywiście że mowa jest o module zapłonowym. Tylko że.... jak już chcemy nazywać/określać fachowo tego typu sterowniki, to wypadałoby nazywać je właściwie. Dlatego zwróciłem na to uwagę.

To co powiem być może zaskoczy niektórych (albo i nie). "Otóż moduł sterujący zapłonem jak i cały układ zapłonowy jaki występuje w GSie, nie ma nic wspólnego z CDI."
 
 
KermitGS500 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 33
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 22
Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Sob 13 Gru, 2014   

KATANA napisał/a:
KermitGS500 napisał/a:
Rozrusznik kreci I iskra jest.


A mimo to silnik nie ma chęci odpalić...

... ze swojej strony podpowiem.

Wymień akumulator na nowy, warto wykonać pomiar sprężania oraz ewentualnie skontrolować/wyregulować luz zaworowy. I przede wszystkim.... należy zrobić porządek z gaźnikami- dolotem/zasilaniem w paliwo. Jeśli sam nie wiesz co gdzie i jak, to wypada oddać moto we właściwe ręce.

I motor będzie działał.

[..]
To co powiem być może zaskoczy niektórych (albo i nie). "Otóż moduł sterujący zapłonem jak i cały układ zapłonowy jaki występuje w GSie, nie ma nic wspólnego z CDI."



Tak tez zrobie, w poniedzialek maja po GSa przyjechac i mam nie daleko serwis wiec tam to napewno zrobia, tak bedzie najlepiej dla mnie i dla niej :) Dzieki wszystkim za pomoc,jak bede wiedziec co go gryzlo to napisze. Mam nadzieje ze sie dobrze nim zajma, tak w ogole ktos z was slyszal o Team Roberts? Sprzedaja nowe i uzywane Triumphy oraz ackesoria. [/quote]
 
 
KermitGS500 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 33
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 22
Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Sro 17 Gru, 2014   

Witajcie, a wiec moto bylo w serwisie (niewiem czy minelo 10minut mechanikowi) cale... 20-30minut wlacznie z transportem (okolo 1 mila w 1 jedna strone) po czym okolo 15min po zabraniu motoru otrzymalem telefon ze.... "ON SIE TEGO NIE PODEJMIE i zebym zaczal od wymiany gaznikow... a wgl koszt naprawy wyniesie od £400 - £1000 ... podziekowalem i moto po ok pol h od zabrania stal z powrotem na parkingu przed domem. Przepuszczam ze komus sie nawet zajrzec nie chcialo.... Takze uwazajcie na ten serwis, wydaja sie byc porzadna firma a tu taki bubel !

Tak wiec wiedzac ze gazniki sa SPRAWNE (poza uszkodzonym kroccem na pokrywie gaznika) postanowilem wymienic przewody paliwowe na nowe poniewaz te juz pierwsza mlodosc mialy za soba a w dodatku widac ze ktos sempil wydac 3funty na nowe rurki bo te juz byly lekko za krotkawe.
Przewody wymienione (rowniez od podcisnienia), 12L zalane do baku, aku (stary) naladowany, krece, krece i nic, jednak po chwili "pierdnal" 2 razy (czyt zapalila sie mieszanka w cylindrach ale nie zaczal krecic sam dalej). No to mysle sobie Bestia obudzila sie ze smierci klinicznej i zaczyna ze mna powoli rozmawiac. Krece dalej i BUM odpalila !! !!! na poczatku strzelala z wydechu ogniem ale po lekkim rozgrzaniu silnika zaczela chodzic normalnie poza jednym malym ALE: Nie trzyma obrotow, musze lekko trzymac manetke odkrecona tak ok 1mm -2mm bo inaczej obroty spadaja ponizej 1000 i gasnie. Obstawiam ze to wina "dziurawej" pokrywy bo na srube skladu powietrza wgl nie reaguje. Dzis bede probowal skleic jakos ten krociec i moze uda sie zeby powrocila do dawnej sprawnosci. Gaznika calego nie bede wymieniac poniewaz ten jest sprawny, moze uda sie gdzies zdobyc sama pokrywe, albo chociaz jeden gaznik.
https://www.facebook.com/...272307860983232 <-- filmik
 
 
AdachA1 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 54
Dołączył: 03 Sty 2010
Pochwał: 1
Posty: 45
Skąd: Łasin
Wysłany: Sro 17 Gru, 2014   

No to sukces, widzę że postąpiłeś jak Ci radziłem tzn miałem nosa ( latka amatorskiej praktyki
przy silnikach). Powodzenia
 
 
KermitGS500 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 33
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 22
Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Sro 17 Gru, 2014   

EDIT 22.12.2014
Jak narazie ma nowy filtr powietrza i jezdzi, tylko ze jedynie jak ssanie jest ustawione na 1/4 to pracuje prawidlowo, jak zamkne ssanie to obroty spadaja ponizej 1000rpm i gasnie, czasami jak odkrece lekko manetke to przy ok 2000rpm strzeli raz z wydechu. wolno schodzi z obrotow przy hamowaniu, czasami na postoju gasnie, ale ogolnie odpala na dotyk, tyle ze jak zapali to ma ok 1000rpm i trzeba troche przygazowac i obroty sie normoja na poziomie 1500rpm, zauwazylem tendencje do zalewania sie swiec i gasniecia jednego cylindra na postoju, jeden jest znacznie chlodniejszy ale o dziwo raz lewy, teraz prawy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.