Przesunięty przez: leon Czw 14 Sty, 2010 |
Naped - zebatki o niestandardowej ilosci zebow |
Autor |
Wiadomość |
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 10 Cze, 2014
|
|
|
Kazik napisał/a: | Siemka, ma ktos moze zalozona zebatka 17 z przodu? |
Jak chcesz sprawdzić jaka będzie zmiana to tu można pobrać kalkulator przełożeń w Excelu do GSa >>pobierz .xls <<
Na jazdę autostradą to byłoby ciekawe rozwiązanie, tylko ile trwałoby rozpędzanie
A tak w ogóle produkują takie zębatki do GS 500? |
_________________
|
|
|
|
|
Kazik [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 10 Cze, 2014
|
|
|
znalazłem takie zębatki, w wakacje planuje troche robic dluzsze trasy wiec mnie to zastanawia, dzisiaj zamawiam i mysle ze pod koniec tygodnia juz bede mogl sie podzielic wrazeniami z jazdy |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 10 Cze, 2014
|
|
|
Kazik napisał/a: | znalazłem takie zębatki, w wakacje planuje troche robic dluzsze trasy wiec mnie to zastanawia, dzisiaj zamawiam i mysle ze pod koniec tygodnia juz bede mogl sie podzielic wrazeniami z jazdy |
Zarzuć linka
W sumie ja ostatnio tez często jeżdzę autostradą (i wszyscy mnie wyprzedzają), wiec koniecznie podziel się opinią, bo może sobie tez sprawię
W tym momencie taka spokojna przelotowa to 120-130km/h, jakby było przy tych samych obrotach tak 130-140 byłoby ok
EDIT:
Faktycznie jest dostepna taka zębatka do GSa.
Nawet ma ją w ofercie Sunstar - symbol SUNF333-17. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez dymny Wto 10 Cze, 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Kazik [Usunięty]
|
|
|
|
|
Kazik [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 11 Cze, 2014
|
|
|
No to tak, zębatka zamontowana, jest fajnie teraz np mam 4tys obr i sobie jade 90km/h zamiast 80km/h.
mocy moim zdaniem nie stracil, moze minimalnie ale nie jest to odczuwalne, biegi sie zrobily dluzsze i moim zdaniem jest lepiej, jeszcze musze z pasazerem przetestowac ten zestaw |
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
jakjak7222
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2013 Posty: 133 Skąd: Lipno
|
Wysłany: Pon 30 Cze, 2014
|
|
|
komandosek jeżeli chcesz kupić napęd ja mam na sprzedaż jak by co to priv |
_________________ Romet Chart 210 50cm3 - Sprzedane
Mz Etz 150 - Sprzedane
Suzuki Gs 500E - Sprzedane
Yamaha FZS 600 - Sprzedane
Suzuki Gsx-R 600 K4 - Obecnie użytkowane
- Gs 500 E
- Yamaha FZS 600
- Suzuki Gsx-R 600 K4
|
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 01 Sie, 2014
|
|
|
Ok, tłumacze jaka jest różnica :
Zestawy do 1993 roku miały węższą zębatkę zdawczą w miejscu w którym wchodzi ona na wałek. Szerokość samych zębów siłą rzeczy nie uległa zmianie
A ja jeżdzę na zębatce 13 z przodu. Biegi są zbyt krótkie, nadaje się to tylko na jazdę między pachołkami.
Gs przyśpiesza troszę lepiej, ale bez żadnej rewelacji. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|