Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
WYSWIETLACZ BIEGOW |
Autor |
Wiadomość |
_adam_
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 24 Lut 2014 Pochwał: 3 Posty: 343 Skąd: Lublin/Kozienice
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2014
|
|
|
a mi właśnie by się bardziej przydał wskaźnik biegów. 5 i 6 wiem na jakich mam obrotach ale jednak często problem jest jak się zwalnia np przed skrzyżowaniem i chce się wbić 2 a co do wskaźnika paliwa dla mnie to zbędne bo jak zacznie się dusić i włączę rezerwę to wiem ile mogę przejechać (w sumie ok 350km max) więc szukam powoli stacji po drodze. ilu użytkowników tyle potrzeb |
_________________ |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2014
|
|
|
Ja mam zamontowany w obrotomierzu, z szybką maskującą.
Prawdę mówiąc to po roku wyświetlacz jest mi praktycznie zbędny, na początku więcej na niego zerkałam.
tło.JPG
|
|
Plik ściągnięto 236 raz(y) 210,49 KB |
|
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
Wilk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2014 Pochwał: 7 Posty: 498 Skąd: Gdynia - Wielki Kack
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2014
|
|
|
1 bieg 20km/h to jakies 4k-4,5k rpm
2 bieg 40km/h to jakies 4k-4,5k rpm
itd.
kwestia oblukania i ogarnięcia jakie obroty względem prędkości masz przy np. redukcji i dojeżdżaniu do skrzyżowania. Nic więcej. Z czasem to sie z automatu zapamięta w głowie.
Ja tam z biegami nie mam problemów jak dojeżdżam do skrzyżowania. Bardziej mnie interesuje wskaźnik paliwa, bo w mieście i okolicach (miasta) nigdy nie jestem pewien ile przejadę, bo czasem wiadomo dasz dzidę tu czy tam i wiecej paliwa idzie, a jak sie dławi to już czasem nie jest to bezpieczne w zakrętach ani przy wyprzedzaniu. Jak jeżdżę spokojnie to można przejechać więcej, ale polatam z kumplami to już przejadę tych kilometrów mniej. |
_________________ Jest: Wilk - Kawasaki Z900 '20
Był: Wilk - GS500 Five Stars 95' |
|
|
|
|
keraj33
Model GSa: GS 500E
Wiek: 49 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 56 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2014 do Tusia8510
|
|
|
Nie mam zdjęcia jak zrobię to wkleje, mam u góry nad zegarami po środku. |
|
|
|
|
kenzoo
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 52 Skąd: W-w/R-sko
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2014
|
|
|
ja u siebie przymocowałem do blaszki, która to przymocowana jest śrubą łączącą zegary z półką. U mnie w temacie można sobie zobaczyć jak to wygląda. |
_________________ Simson SR50 > Kymco Dink 50 > Suzuki GS500 |
|
|
|
|
_adam_
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 24 Lut 2014 Pochwał: 3 Posty: 343 Skąd: Lublin/Kozienice
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2014
|
|
|
Cytat: | kwestia oblukania i ogarnięcia jakie obroty względem prędkości |
nie zawsze jest czas na ogarnięcie jak się gdzieś wciskasz na szybko a ze spalaniem u mnie jakbym nie jeździł nie pali więcej niż 4,9 całkiem niedawno przejechałem dość spory kawałek z prędkością 170/180 i spalanie nie wzrosło ?! |
_________________ |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2014
|
|
|
niemożliwe 170km na gsce. Nie może być. Tak szybko |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
nav
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2011 Pochwał: 11 Posty: 294 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2014
|
|
|
Set3 napisał/a: | niemożliwe 170km na gsce. Nie może być. Tak szybko | Pewnie nie wiedział, że GS tyle nie jedzie |
_________________ XR&XR&FE |
|
|
|
|
_adam_
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 24 Lut 2014 Pochwał: 3 Posty: 343 Skąd: Lublin/Kozienice
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2014
|
|
|
pisałem wcześniej że poleciał do końca licznikowej skali. jak będę miał możliwość i wpadnę na odpowiednią trasę to nagram sam się zdziwiłem, ale być może to zasługa zajebiście twardych opon (starocie już ) często zrywa przyczepność na suchym asfalcie |
_________________ |
|
|
|
|
Mario1.15
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 01 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: Kobyla Góra
|
Wysłany: Sob 26 Lip, 2014
|
|
|
Tak to wygląda u mnie. Przykleiłem wyświetlacz do starej obejmy rowerowej. Sorki za jakość, ale padł mi aparat.
PS. Też leciałem 170 km/h wg. wskazań GSa. Przy 170 się zamulił (mało paliwa w baku). |
|
|
|
|
leonidas
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 07 Wrz 2014 Pochwał: 3 Posty: 23 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 21 Gru, 2014
|
|
|
Jeśli ktoś chciałby ułatwić sobie montaż polecam zakup czujnika luzu z suzuki gn125. Cena 12 zł za nowy czujnik, na allegro łatwo dostępna, jedyna przeróbka jaka jest potrzebna to uciecie kostki i polutowanie z wskaźnikiem.
Gdyby byli chętni mogę opisać cały proces montażu |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 923 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Wto 23 Gru, 2014
|
|
|
leonidas, poka poka , zwłaszcza fotki jak to wygląda |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sro 24 Gru, 2014
|
|
|
BociekPL napisał/a: | leonidas, poka poka , zwłaszcza fotki jak to wygląda |
Zdzierasz bialy silikon i masz dostęp do płytki i stykow do których mozna sie wlutowac.
|
_________________
|
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 923 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Czw 25 Gru, 2014
|
|
|
no ładnie łanie, zima idzie więc chyba też podejmę próbę; z mojego lekko podcieka olej |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
leonidas
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 07 Wrz 2014 Pochwał: 3 Posty: 23 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 26 Gru, 2014
|
|
|
Właśnie, że nic nie zdzierasz i nic przy czujniku nie robisz i w tym jest cała różnica. Nie ma problemu z uszczelnieniami, przeciekami itp. To co potrzebne jest do montażu to wyświetlacz od ROBGIE, czujnik luzu od suzuki gn 125, śrubokręt krzyżak, lutownica, podstawowe klucze i taśma izolacyjna
Cały opis mam właściwie zrobiony poza fotkami ale te mogę zrobic dla potomnych w pon lub wt. Żeby można było to uznać za poradnik dla opornych wtedy też dodam rozmiarówkę śrub i kolory poszczególnych kabli |
|
|
|
|
|