Odpowiedz do tematu
:
a mi właśnie by się bardziej przydał wskaźnik biegów. 5 i 6 wiem na jakich mam obrotach ale jednak często problem jest jak się zwalnia np przed skrzyżowaniem i chce się wbić 2 a co do wskaźnika paliwa dla mnie to zbędne bo jak zacznie się dusić i włączę rezerwę to wiem ile mogę przejechać (w sumie ok 350km max) więc szukam powoli stacji po drodze. ilu użytkowników tyle potrzeb
:
Ja mam zamontowany w obrotomierzu, z szybką maskującą.
Prawdę mówiąc to po roku wyświetlacz jest mi praktycznie zbędny, na początku więcej na niego zerkałam.
Prawdę mówiąc to po roku wyświetlacz jest mi praktycznie zbędny, na początku więcej na niego zerkałam.
:
1 bieg 20km/h to jakies 4k-4,5k rpm
2 bieg 40km/h to jakies 4k-4,5k rpm
itd.
kwestia oblukania i ogarnięcia jakie obroty względem prędkości masz przy np. redukcji i dojeżdżaniu do skrzyżowania. Nic więcej. Z czasem to sie z automatu zapamięta w głowie.
Ja tam z biegami nie mam problemów jak dojeżdżam do skrzyżowania. Bardziej mnie interesuje wskaźnik paliwa, bo w mieście i okolicach (miasta) nigdy nie jestem pewien ile przejadę, bo czasem wiadomo dasz dzidę tu czy tam i wiecej paliwa idzie, a jak sie dławi to już czasem nie jest to bezpieczne w zakrętach ani przy wyprzedzaniu. Jak jeżdżę spokojnie to można przejechać więcej, ale polatam z kumplami to już przejadę tych kilometrów mniej.
2 bieg 40km/h to jakies 4k-4,5k rpm
itd.
kwestia oblukania i ogarnięcia jakie obroty względem prędkości masz przy np. redukcji i dojeżdżaniu do skrzyżowania. Nic więcej. Z czasem to sie z automatu zapamięta w głowie.
Ja tam z biegami nie mam problemów jak dojeżdżam do skrzyżowania. Bardziej mnie interesuje wskaźnik paliwa, bo w mieście i okolicach (miasta) nigdy nie jestem pewien ile przejadę, bo czasem wiadomo dasz dzidę tu czy tam i wiecej paliwa idzie, a jak sie dławi to już czasem nie jest to bezpieczne w zakrętach ani przy wyprzedzaniu. Jak jeżdżę spokojnie to można przejechać więcej, ale polatam z kumplami to już przejadę tych kilometrów mniej.
: do Tusia8510
Nie mam zdjęcia jak zrobię to wkleje, mam u góry nad zegarami po środku.
:
ja u siebie przymocowałem do blaszki, która to przymocowana jest śrubą łączącą zegary z półką. U mnie w temacie można sobie zobaczyć jak to wygląda.
Simson SR50 > Kymco Dink 50 > Suzuki GS500
:
nie zawsze jest czas na ogarnięcie jak się gdzieś wciskasz na szybko a ze spalaniem u mnie jakbym nie jeździł nie pali więcej niż 4,9 całkiem niedawno przejechałem dość spory kawałek z prędkością 170/180 i spalanie nie wzrosło ?!
Cytat: |
kwestia oblukania i ogarnięcia jakie obroty względem prędkości |
nie zawsze jest czas na ogarnięcie jak się gdzieś wciskasz na szybko a ze spalaniem u mnie jakbym nie jeździł nie pali więcej niż 4,9 całkiem niedawno przejechałem dość spory kawałek z prędkością 170/180 i spalanie nie wzrosło ?!
:
niemożliwe 170km na gsce. Nie może być. Tak szybko
:
Pewnie nie wiedział, że GS tyle nie jedzie
Set3 napisał/a: |
niemożliwe 170km na gsce. Nie może być. Tak szybko |
XR&XR&FE
:
pisałem wcześniej że poleciał do końca licznikowej skali. jak będę miał możliwość i wpadnę na odpowiednią trasę to nagram sam się zdziwiłem, ale być może to zasługa zajebiście twardych opon (starocie już ) często zrywa przyczepność na suchym asfalcie
:
Tak to wygląda u mnie. Przykleiłem wyświetlacz do starej obejmy rowerowej. Sorki za jakość, ale padł mi aparat.
PS. Też leciałem 170 km/h wg. wskazań GSa. Przy 170 się zamulił (mało paliwa w baku).
Tak to wygląda u mnie. Przykleiłem wyświetlacz do starej obejmy rowerowej. Sorki za jakość, ale padł mi aparat.
PS. Też leciałem 170 km/h wg. wskazań GSa. Przy 170 się zamulił (mało paliwa w baku).
:
Jeśli ktoś chciałby ułatwić sobie montaż polecam zakup czujnika luzu z suzuki gn125. Cena 12 zł za nowy czujnik, na allegro łatwo dostępna, jedyna przeróbka jaka jest potrzebna to uciecie kostki i polutowanie z wskaźnikiem.
Gdyby byli chętni mogę opisać cały proces montażu
Gdyby byli chętni mogę opisać cały proces montażu
:
leonidas, poka poka , zwłaszcza fotki jak to wygląda
GS 500 SF
:
Zdzierasz bialy silikon i masz dostęp do płytki i stykow do których mozna sie wlutowac.
BociekPL napisał/a: |
leonidas, poka poka , zwłaszcza fotki jak to wygląda |
Zdzierasz bialy silikon i masz dostęp do płytki i stykow do których mozna sie wlutowac.
:
no ładnie łanie, zima idzie więc chyba też podejmę próbę; z mojego lekko podcieka olej
GS 500 SF
:
Odpowiedz do tematu
Właśnie, że nic nie zdzierasz i nic przy czujniku nie robisz i w tym jest cała różnica. Nie ma problemu z uszczelnieniami, przeciekami itp. To co potrzebne jest do montażu to wyświetlacz od ROBGIE, czujnik luzu od suzuki gn 125, śrubokręt krzyżak, lutownica, podstawowe klucze i taśma izolacyjna
Cały opis mam właściwie zrobiony poza fotkami ale te mogę zrobic dla potomnych w pon lub wt. Żeby można było to uznać za poradnik dla opornych wtedy też dodam rozmiarówkę śrub i kolory poszczególnych kabli
Cały opis mam właściwie zrobiony poza fotkami ale te mogę zrobic dla potomnych w pon lub wt. Żeby można było to uznać za poradnik dla opornych wtedy też dodam rozmiarówkę śrub i kolory poszczególnych kabli