WYSWIETLACZ BIEGOW
Odpowiedz do tematu

:
a mi właśnie by się bardziej przydał wskaźnik biegów. 5 i 6 wiem na jakich mam obrotach ale jednak często problem jest jak się zwalnia np przed skrzyżowaniem i chce się wbić 2 :D a co do wskaźnika paliwa dla mnie to zbędne bo jak zacznie się dusić i włączę rezerwę to wiem ile mogę przejechać (w sumie ok 350km max) więc szukam powoli stacji po drodze. ilu użytkowników tyle potrzeb :)

:
Ja mam zamontowany w obrotomierzu, z szybką maskującą.
Prawdę mówiąc to po roku wyświetlacz jest mi praktycznie zbędny, na początku więcej na niego zerkałam.

:
1 bieg 20km/h to jakies 4k-4,5k rpm
2 bieg 40km/h to jakies 4k-4,5k rpm
itd.
kwestia oblukania i ogarnięcia jakie obroty względem prędkości masz przy np. redukcji i dojeżdżaniu do skrzyżowania. Nic więcej. Z czasem to sie z automatu zapamięta w głowie.

Ja tam z biegami nie mam problemów jak dojeżdżam do skrzyżowania. Bardziej mnie interesuje wskaźnik paliwa, bo w mieście i okolicach (miasta) nigdy nie jestem pewien ile przejadę, bo czasem wiadomo dasz dzidę tu czy tam i wiecej paliwa idzie, a jak sie dławi to już czasem nie jest to bezpieczne w zakrętach ani przy wyprzedzaniu. Jak jeżdżę spokojnie to można przejechać więcej, ale polatam z kumplami to już przejadę tych kilometrów mniej. ;)

: do Tusia8510
Nie mam zdjęcia jak zrobię to wkleje, mam u góry nad zegarami po środku. ;)

:
ja u siebie przymocowałem do blaszki, która to przymocowana jest śrubą łączącą zegary z półką. U mnie w temacie można sobie zobaczyć jak to wygląda.

Simson SR50 > Kymco Dink 50 > Suzuki GS500
:
Cytat:
kwestia oblukania i ogarnięcia jakie obroty względem prędkości

nie zawsze jest czas na ogarnięcie jak się gdzieś wciskasz na szybko :D a ze spalaniem u mnie jakbym nie jeździł nie pali więcej niż 4,9 :D całkiem niedawno przejechałem dość spory kawałek z prędkością 170/180 i spalanie nie wzrosło ?!

:
niemożliwe 170km na gsce. Nie może być. Tak szybko :szok:

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
:
Set3 napisał/a:
niemożliwe 170km na gsce. Nie może być. Tak szybko :szok:
Pewnie nie wiedział, że GS tyle nie jedzie :P

XR&XR&FE
:
pisałem wcześniej że poleciał do końca licznikowej skali. jak będę miał możliwość i wpadnę na odpowiednią trasę to nagram :) sam się zdziwiłem, ale być może to zasługa zajebiście twardych opon (starocie już :D ) często zrywa przyczepność na suchym asfalcie

:

Tak to wygląda u mnie. Przykleiłem wyświetlacz do starej obejmy rowerowej. Sorki za jakość, ale padł mi aparat.
PS. Też leciałem 170 km/h wg. wskazań GSa. Przy 170 się zamulił :wstyd: (mało paliwa w baku). :rotfl:

:
Jeśli ktoś chciałby ułatwić sobie montaż polecam zakup czujnika luzu z suzuki gn125. Cena 12 zł za nowy czujnik, na allegro łatwo dostępna, jedyna przeróbka jaka jest potrzebna to uciecie kostki i polutowanie z wskaźnikiem.
Gdyby byli chętni mogę opisać cały proces montażu

:
leonidas, poka poka , zwłaszcza fotki jak to wygląda

GS 500 SF
:
BociekPL napisał/a:
leonidas, poka poka , zwłaszcza fotki jak to wygląda

Zdzierasz bialy silikon i masz dostęp do płytki i stykow do których mozna sie wlutowac.

:
no ładnie łanie, zima idzie więc chyba też podejmę próbę; z mojego lekko podcieka olej :(

GS 500 SF
:
Właśnie, że nic nie zdzierasz i nic przy czujniku nie robisz i w tym jest cała różnica. Nie ma problemu z uszczelnieniami, przeciekami itp. To co potrzebne jest do montażu to wyświetlacz od ROBGIE, czujnik luzu od suzuki gn 125, śrubokręt krzyżak, lutownica, podstawowe klucze i taśma izolacyjna

Cały opis mam właściwie zrobiony poza fotkami ale te mogę zrobic dla potomnych w pon lub wt. Żeby można było to uznać za poradnik dla opornych wtedy też dodam rozmiarówkę śrub i kolory poszczególnych kabli

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.