Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Gmole/Crash pady |
Autor |
Wiadomość |
lukasW124
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 11 Cze 2012 Pochwał: 2 Posty: 252 Skąd: KR
|
Wysłany: Pon 05 Sie, 2013
|
|
|
To juz probowałem.. mocniej chyba nic nie da. Szpilke odciazalem podnoszac silnik, probowałem ja przekręcic ale albo sie ukręci albo klucz pęknie sziiit |
_________________ GS-owa emerytura...
CBR F4 2000
|
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 05 Sie, 2013
|
|
|
A machałeś silnikiem góra-dół jednocześnie pchając / ciągnąc szpilkę? |
|
|
|
|
lukasW124
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 11 Cze 2012 Pochwał: 2 Posty: 252 Skąd: KR
|
Wysłany: Pon 05 Sie, 2013
|
|
|
Niestety machałem i nic. Podgrzanie gazami nie wchodzi w gre bo szkoda lakieru itd.. Nie mam pomysłu |
|
|
|
|
perLucjano
Model GSa: GS 500E
Wiek: 44 Dołączył: 17 Cze 2012 Pochwał: 1 Posty: 79 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Nie 17 Lis, 2013
|
|
|
Jest jeszcze jeden pomysł - kontra nakrętki i klucz pneumatyczny - oczywiście jak posiadasz albo jedz gdzieś gdzie maja pneumatyka i udarem mogą to poruszyć. w większości przypadkach udar daje rady rozruszać i poluzować ciężko zapieczone szpilki czy nakrętki. |
_________________ Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
Opis maszyny: http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=11366
Fotki z galerii wiosennej
http://www.fotosik.pl/u/perLucjano/album/1422358
Było sobie GS500 a po nim
FZS600 złotko
Obecnie NX650 Enduro RD08
|
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Pochwał: 4 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
http://img353.imageshack..../moto032ys6.jpg
za bardzo nie mam kiedy szukać ale liczę ze ktoś mi powie coś na temat śrub.
Kupiłem rok temu Gmole, niestety w czasie sprzątania garażu przez brata 3 szpile do nich dołączone zniknęły. zresztą z nich i tak za wielki pożytek by nie był bo były wyrobione na gwintach i skorodowane. Wobec tego planuje kupić nowe.
Zna ktoś wymiary tych 3 potrzebnych szpilek ? Skok gwintu, długość, twardość, materiał.
Potrzebne mi dane śrub by kupić odpowiednie. |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
Napisz do Kurasia, on się zna na takich rzeczach. |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
nie znam sie na długościach szpilek do kazdego moto!
tyle odemnie
Piotras... trololo co? |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 26 Sty, 2014
|
|
|
maruder07, http://www.forum.gs500.pl...p=166408#166408
tu masz rozmiary szpilek oryginalnych jakie miałem zamontowane w GS'ie.
Odnośnie skoku gwintu itp - zakładam że masz silnik zamocowany, to możesz sprawdzić... Grubość pręta się liczy - skok gwintu daj taki żeby nakrętka którą dasz pasowała |
|
|
|
|
Dizel
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2014 Posty: 106 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 11 Maj, 2014
|
|
|
witam słuchajcie rozmiar rozmiarem z tym niema problemu tylko zanim porozkręcam wszystko mógłby ktoś podać średnice owej szpilki silnika która w chodzi do ramy i do silnika żebym wiedział jaki ten pręt kupić w tej castoramie czy praktikerze lub leroy merlin będę wdzięczny |
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 17 Maj, 2014
|
|
|
Pręt fi 10 z gwintem M10 x 1,25mm (Choć nie wiem czy w orginalne nie był/jest gwint drobnozwojowy) aczkolwiek kup normalny dasz normalną nakrętkę.
Przy czym miej świadomość że szpilka z gwintem przez całość to poważnie osłabiona konstrukcja. Ale Ty chcesz wszystkie 3 szpilki nowe dawać czy tylko jedną wymienić? |
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Pochwał: 13 Posty: 860 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2014
|
|
|
Dizel napisał/a: | pręt kupić w tej castoramie czy praktikerze lub leroy merlin |
te pręty mają twardość plasteliny. zamów porządną szpilkę z utwardzanej stali a nie kupuj badziewia. |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Sro 13 Sie, 2014
|
|
|
muszę zdemontować gmola, bo jednego zgubiłam, tak był pospawany przez poprzedniego właściciela Muszę skracać szpilki czy są one nagwintowane na całej długości? |
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
Wilk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2014 Pochwał: 7 Posty: 498 Skąd: Gdynia - Wielki Kack
|
|
|
|
|
mati1414 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014
|
|
|
Witajcie,
dziś zamówiłem takie oto gmole: http://allegro.pl/gmole-s...4531612037.html
Niestety dopiero przed chwilą doczytałem, że nie ma w zestawie szpilek silnikowych. Gdzie mogę dorwać szpile przystosowane do gmoli? Niestety muszę wymienić wszystkie trzy ponieważ fabryczne będą za krótkie a nie chcę dawać tam żadnych prętów... |
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014
|
|
|
Dlaczego nie chcesz dawać prętów?
Kupujesz 1m prętu gwintowanego wysokiej klasy (10.9 starczy) za szalone 12 zł docinasz i masz.
Taki pręt ma 1000 N/mm2 wytrzymałości na rozciąganie, a uplastycznia się przy 900 N/mm2. To więcej niż potrzebujesz. |
|
|
|
|
|