Synchronizacja gaznikow |
Autor |
Wiadomość |
godofrock90
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 149 Skąd: Peterborough UK
|
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013
|
|
|
Wersje przed liftem mialy oddzielne krocce po bokach do kranika i oddzielne do synchro w pokrywkach przepustnicy podcisnieniowej. Czyli tak jak u mnie.
Problem w tym, ze ktos madry postanowil pozbyc sie jednego krucca od synchro a z drugiego zdjac zaslepke
Udalo mi sie dorobic nowy kruciec ale teraz mam problem ze znalezieniem zaslepek i odpowiedniej rurki do waku.
Gdyby okazalo sie ze na kroccach nazwijmy to "kranikowych":P da sie przeprowadzic synchro to problem by sie rozwiazal, bo zaslepilbym felerne krocce na amen i po sprawie |
_________________ Bikes are awesome! |
|
|
|
|
Chrupq
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 406 Skąd: Chwaszczyno k. Gdyni
|
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013
|
|
|
godofrock90 napisał/a: |
Gdyby okazalo sie ze na kroccach nazwijmy to "kranikowych":P da sie przeprowadzic synchro to problem by sie rozwiazal, bo zaslepilbym felerne krocce na amen i po sprawie |
ja bym spróbował, raz kozie śmierć |
_________________ "You can't buy happiness, but You can buy a bike, and that's pretty close" |
|
|
|
|
Wojtass [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 30 Kwi, 2014
|
|
|
Rozumiem, że przy regulacji składu mieszanki nie ma żadnego odłączania fajek od swiec. Tylko po prostu chodzą dwa gary - najpierw regulacja jednego gaźnika potem drugiego ? |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sro 30 Kwi, 2014
|
|
|
Dokładnie. Najwygodniej jest to zrobić przy użyciu świec typu Colortune, ale bez nich też da się obejść. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
Autor postu otrzymał pochwałę. |
|
|
|
|
Wojtass [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 03 Maj, 2014
|
|
|
ok, no i zrobione synchro sposobem z rurką. 5 cm różnicy w poziomie cieczy w rurkach mieści się w normie ? Dokładniej nie udało mi się zrobić ale poziom się utrzymuje, nie skacze. |
|
|
|
|
Vanrick
Dołączył: 19 Maj 2016 Posty: 1 Skąd: wieszowa
|
Wysłany: Czw 19 Maj, 2016 skaczące obroty
|
|
|
Witam. Jestem nowy. Kupiłem mój 1 motocykl suzuki gs 500 z 2003. przebieg 12000km. Mam problem bo zauważyłem, że skaczą mi obroty na "luzie" nieznacznie ale słychać to po pracy silnika. Czy aby ten problem usunąć wystarczy założyć U rurke i tą śrubką pokręcić.Albo coś innego należy zrobić. Proszę o pomoc.
Bajo |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Czw 19 Maj, 2016
|
|
|
Można kontrolnie podłączyć wakuometry i sprawdzić na nich, jak przedstawia się praca gaźników. Jeśli różnica podciśnień będzie znacznie wybiegać poza dopuszczalny margines, wtedy mała korekta powinna załatwić sprawę falujących obrotów. Jednak jeżeli ewentualna regulacja nie pomoże, lub też podciśnienia okażą się być prawidłowe, to przyczyna falujących obrotów leży w innym miejscu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|