Wersje przed liftem mialy oddzielne krocce po bokach do kranika i oddzielne do synchro w pokrywkach przepustnicy podcisnieniowej. Czyli tak jak u mnie.
Problem w tym, ze ktos madry postanowil pozbyc sie jednego krucca od synchro a z drugiego zdjac zaslepke
Udalo mi sie dorobic nowy kruciec ale teraz mam problem ze znalezieniem zaslepek i odpowiedniej rurki do waku.
Gdyby okazalo sie ze na kroccach nazwijmy to "kranikowych":P da sie przeprowadzic synchro to problem by sie rozwiazal, bo zaslepilbym felerne krocce na amen i po sprawie
Odpowiedz do tematu
:
Bikes are awesome!
:
ja bym spróbował, raz kozie śmierć
godofrock90 napisał/a: |
Gdyby okazalo sie ze na kroccach nazwijmy to "kranikowych":P da sie przeprowadzic synchro to problem by sie rozwiazal, bo zaslepilbym felerne krocce na amen i po sprawie |
ja bym spróbował, raz kozie śmierć
"You can't buy happiness, but You can buy a bike, and that's pretty close"
:
Rozumiem, że przy regulacji składu mieszanki nie ma żadnego odłączania fajek od swiec. Tylko po prostu chodzą dwa gary - najpierw regulacja jednego gaźnika potem drugiego ?
:
Dokładnie. Najwygodniej jest to zrobić przy użyciu świec typu Colortune, ale bez nich też da się obejść.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
ok, no i zrobione synchro sposobem z rurką. 5 cm różnicy w poziomie cieczy w rurkach mieści się w normie ? Dokładniej nie udało mi się zrobić ale poziom się utrzymuje, nie skacze.
: skaczące obroty
Witam. Jestem nowy. Kupiłem mój 1 motocykl suzuki gs 500 z 2003. przebieg 12000km. Mam problem bo zauważyłem, że skaczą mi obroty na "luzie" nieznacznie ale słychać to po pracy silnika. Czy aby ten problem usunąć wystarczy założyć U rurke i tą śrubką pokręcić.Albo coś innego należy zrobić. Proszę o pomoc.
Bajo
Bajo
:
Odpowiedz do tematu
Można kontrolnie podłączyć wakuometry i sprawdzić na nich, jak przedstawia się praca gaźników. Jeśli różnica podciśnień będzie znacznie wybiegać poza dopuszczalny margines, wtedy mała korekta powinna załatwić sprawę falujących obrotów. Jednak jeżeli ewentualna regulacja nie pomoże, lub też podciśnienia okażą się być prawidłowe, to przyczyna falujących obrotów leży w innym miejscu.