Przesunięty przez: sezrg Pią 07 Cze, 2013 |
Silnik Honda G400 10HP |
Autor |
Wiadomość |
inside221 [Usunięty]
|
|
|
|
|
lukasW124
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 11 Cze 2012 Pochwał: 2 Posty: 252 Skąd: KR
|
Wysłany: Nie 02 Cze, 2013
|
|
|
Jestes pewien ze nie pomyliły Ci sie adresy stron? |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Nie 02 Cze, 2013
|
|
|
Sprawdź dokładnie raz jeszcze wałek balansera, musi on być oznaczony/wykonany w taki sposób, aby właściwie zazębić go z kołem zębatym wału korbowego, balancer ustawia się tylko i wyłącznie w jednej pozycji z wałem korbowym. Na wale korbowym masz dwa koła zębate napędzające: jedno koło napędzające wałek rozrządu (tutaj już wiesz jak ustawić rozrząd, te koła zębate są oznaczone), oraz drugie koło zębate napędzające balanser. Jeśli masz możliwość to wstaw dobrej jakości zdjęcia wałka balansera. Posiadasz silnik którego wał korbowy ustalony jest w poziomie, ale jaką dokładnie masz wersje/oznaczenie silnika.
[ Dodano: Pon 03 Cze, 2013 ]
Tak jak wspomniałem balanser jest oznaczony/wykonany w taki sposób aby właściwie go zamontować/ustawić względem wału korbowego. Na obwodzie balancera masz wykonany/widoczny otworek: http://thumbs1.ebaystatic...BweoROy_fqw.jpg Otworek ten służy do zablokowania balansera za pomocą blokady (pręta ustalającego). Podczas montażu/zamknięcia silnika zakładasz min. balanser na swoje miejsce czyli na oś znajdującą się w tylnej pokrywie silnika (karterze), i przez otwór w karterze przekładasz pręt blokujący balancer (pręcik blokujący musisz włożyć właśnie w ten otworek w balancerze). I dopiero teraz składasz/zamykasz silnik (z tak zablokowanym balancerem), przy tej operacji wał korbowy musi się znajdować w tzw. pozycji TDC. Po złożeniu/zamknięciu silnika wyciągasz blokadę, wykonujesz jeden/dwa obroty wałem korbowym, i w pozycji TDC wału korbowego ponownie sprawdzasz/kontrolujesz czy blokada zazębi się właściwie z balancerem. Jeżeli tak będzie oznacza to właściwe ustawienie przeciwwagi, i można zająć się dalszym montażem silnika.
Poniżej rysunek poglądowy jak to wykonać.
http://www.motoculture-ja...173594_cala.jpg |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|