WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
DOG BONES kosci zawieszenia do gs500 wykonam
Autor Wiadomość
GANDALF
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   DOG BONES kości zawieszenia do gs500 wykonam

Witam zauważyłem że mimo iż gs500e to dość niskie moto zdarza się że dla niektórych i tak jest za wysoki , nawet jeżeli tylko troche, i ziemi dotykamy czubkami butów . Siedziałem na różnych motocyklach wysokich niskich i nie da się ukryć ale na tych niskich komfort i poczucie stabilności jest bardzo duże . To tak jak prowadzenie simsona czujemy go możemy go podnieść , tak samo może być z twoim gsem. Zaczynam ten temat bo obserwowałem moją dziewczynę która dosiadała mojego gs500e dała radę ale była niestabilna .Przejde do konkretów jak wiecie najskuteczniejszą ale i najdroższą operacją obniżenia zawieszenia jest usunięcie tak zwanych kości z pod amortyzatora tylnego wachacza i zastapienie ich kościami i o zmniejszonym rozstawie otworów (lub większym rozstawie jeżeli ktoś chce podnieść tył moto). Niestety takie kości potrafią kosztować nawet 400 zł. Moją propozycją jest wykonanie dla zainteresowanych takich kośći, Wycinam je plazmowo z wysokiej jakosci stali o takich samych parametrach (nie jest to jakaś kosmiczna stal bo nie ona przenosi obciązenia ). Kości będą takie same jak oryginalne ale o takim rozstawie otworów jaki chcemy . Zmniejszenie rozstawu otworów o około 1 cm daje obniżenie motocykla o około 3 cm. A cena za takie kośći to tylko 140 zł .Jeżeli kogoś zainteresowałem piszcie tutaj najlepiej na baginss@vp.pl . pozdrawiam
 
 
demondemidi 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2007
Pochwał: 6
Posty: 819
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

Pierwszy post i reklama :wstyd: Po drugie, im dłuższe bones-y tym niżej GS siedzi a im krótsze tym wyżej... więc chyba nawet nie wiesz o czym mówisz... Nie mówiąc już o tym, że to właśnie ONE przenoszą całe obciążenie z wahacza na kołyskę i amortyzator!!!
_________________
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
 
 
kysa275 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43
Dołączył: 28 Cze 2009
Pochwał: 3
Posty: 349
Skąd: K-Kozle
Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

Koledze taki właśnie szpec dorabiał ten element bo chciał podwyższyć trochę gsa, to mało życia z żoną nie stracili jak pękł.
_________________
VTR1000F
 
 
 
demondemidi 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2007
Pochwał: 6
Posty: 819
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

Niestety, mamy na rynku wielu takich "flachowców", którzy myślą tylko o swoim zarobku a nie liczą się z tym, że w przypadku moto każdy detal może decydować o czyimś życiu...
_________________
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
 
 
lencol 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 36
Dołączył: 16 Mar 2011
Pochwał: 4
Posty: 411
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

Cena też z kosmosu...
Z czasu palenia laserem (koszt ok 400zł/h) i kosztu kilogramowego stali ST3s-50 (łącznie z odpadem - formatka prostokątna) oraz pokrycie farbą proszkową i wypalenie (znikoma powierzchnia elementu - szybkie nagrzewanie - wsad do pieca z innymi elementami) to ja za 2 takie elementy, żebym nie był nazywany żydem i zdziercą wziąłbym góra 80zł co i tak wydaje mi się ceną zawyżoną. Jak ktoś chce to mogę dokładną kalkulację policzyć ;)
A i plazma wychodzi taniej na godzinę, a i powierzchnia po takim paleniu pozostawia wiele do życzenia...

Na zdjęciu poniżej kości, które sam dorabiałem:

Bodajże minimalna długość to 165mm, mniejsze już nie wchodzą, bo zahaczą o wahacz ( idzie to obejść - jedne kości dorobiłem z przesuniętymi otworami i wtedy dało się jeszcze zejść o jakieś 10mm na kościach).
_________________
Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
 
 
Faktograf 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 85
Skąd: ----
Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

Ja bym chętnie podniósł moto, ale nie kosztem bezpieczeństwa.
 
 
Piotras_5 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010
Pochwał: 13
Posty: 2355
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

Myślę, że ten pan już tu nie napisze albo to jakaś forumowa prowokacja na prima aprilis :D
_________________
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
 
 
dymny 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Pochwał: 32
Posty: 546
Skąd: Tarnów
Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   

Faktograf napisał/a:
Ja bym chętnie podniósł moto, ale nie kosztem bezpieczeństwa.
Inny tył (podwyższenie tyłu, zmiana zadupka)
_________________

 
 
GANDALF
[Usunięty]

Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   

Nie chcę nikogo obrazić ale po kośći i inne elementy które dorabiam staram się wykonywać z najwyższą dokładnośćią i starannościa ponieważ zdaje sobie sprawę że moge wpłynąć na pracę i charakterystykę tej pracy w motocyklach klientów. Cena cóż każdy ceni się sam jak ktoś chce sprzedać lub oddać za darmo to co zrobi prosze bardzo ja proponuję ceny takie jakie mi odpowiadają ludzie którzy kupowali o de mnie wskażniki biegów kośći gniazda zapalniczki podnóżki gaźniki inne pierdoły nigdy nie nażekali i byli zadowoleni. Jeżeli chodzi o to im dłuższa kość tym niżej moto siedzi to racja , kazałem przepisać dziewczynie bo ja jestem antykomputerowy no i spieprzyła .
pozdrawiam
 
 
demondemidi 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2007
Pochwał: 6
Posty: 819
Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   

Wybacz ale ktoś kto pisze
GANDALF napisał/a:
nie jest to jakaś kosmiczna stal bo nie ona przenosi obciązenia

jest dla mnie mało wiarygodny w takich kwestiach... ale co kto co lubi, przecież nie powiem "nie kupujcie od niego" ;)
_________________
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
 
 
k2 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 51
Dołączył: 04 Maj 2008
Pochwał: 1
Posty: 698
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Sro 03 Kwi, 2013   

GANDALF napisał/a:
Siedziałem na różnych motocyklach wysokich niskich i nie da się ukryć ale na tych niskich komfort i poczucie stabilności jest bardzo duże . To tak jak prowadzenie simsona czujemy go możemy go podnieść , tak samo może być z twoim gsem. Zaczynam ten temat bo obserwowałem moją dziewczynę która dosiadała mojego gs500e dała radę ale była niestabilna


Na wysokich moto poczucie stabilności też może być duże - wszystko zależy od umiejętności ;)
Przykład:
http://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic
_________________
TDM as unique as you

 
 
 
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Pochwał: 1
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 03 Kwi, 2013   

hahaha
pamiętam ten flimik, ale i tak dziwnie tak z doskoku, prawie jak ktoś wskakujący przez otwarte drzwi jeepa :D

gandalf 19 lat, młode pokolenie, i antykomputerowy/dziewczyna pisała, bitch please :]
_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.