WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Jak dlugo juz macie/mieliscie GSa?
Autor Wiadomość
Emwu96
[Usunięty]

Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010   Jak dlugo juz macie/mieliscie GSa?

witam!

Dzisiaj tak sie zastanawialem nad tym ile bede miec jeszcze gsa, no i doszedlem do wniosku, ze na pewno ten sezon co bedzie czyli od wiosny 2011 do wakacji, a po wakacjach bede staral sie go sprzedawac. Dlaczego? hmm no w sumie to kupilem gsa nie dawno bo nie caly miesiac temu, ale co mi w nim brakuje. Oprocz troszke wiekszej mocy tak przy predkosci ~100km (np. przy wyprzedzaniu) to jeszcze prostej kierownicy i owiewki - wiem, ze mozna kierownice dokupic i zmienic, owiewke i tak zamontuje, ale to na wiosne.
GSa kupilem jako moto do nauki jazdy bardziej, a nastepne moto to bedzie cos w strone turytyki bardziej, (Fazer albo bandit)
No takze jeszcze zobaczymy jak bede stac z pieniedzmi i czy moj sie sprzeda, ale tak planuje jeszcze sezon polatac i zmieniac.

A Wy jak ? Ile juz na swoich smigacie itd.
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

Emwu96 napisał/a:
GSa kupilem jako moto do nauki jazdy bardziej,
Emwu96 napisał/a:
kupilem gsa nie dawno bo nie caly miesiac temu
Emwu96 napisał/a:
po wakacjach bede staral sie go sprzedawac


No to szybko opanowałeś technikę jazdy, że już ci GS nie starcza osiągami. Pewnie chodzi o odwijanie na prostej? Po tym co piszesz, że wieje przy 100km/h wnioskuję że nawet w minimalnej części nie opanowałeś motocykla. Dlaczego? Bo też zaczynałem jeździć na GSie i też mi wiało przy 100km/h - wtedy twierdziłem, że tak to się wcale jeździć nie da...

Ciekawe, jak to się dzieje, że jednemu gs starcza na lata, a inny po paru miesiącach napisze, że mu mało. Gdyby tak wszystkich wziąć na fajną, górską trasę i placyk, od razu by wyszło o co tak na prawdę chodzi.

Temat w sumie ciekawy bo może pozwoli rozwiać niektóre wątpliwości. Więc kolego Emwu, przybliż bardziej swoje przemyślenia.

Dodam od siebie, że GSa mam już trzy i pół sezonu, a dopiero teraz myślę o B6 (większy, wygodniejszy) i wcale nie chodzi o brak funduszy tylko o to, że GS ciągle potrafi pozytywnie zaskoczyć i ciągle czegoś nauczyć, a pokonywanie szybkich slalomów na nim jest bardzo fajne.
 
 
pubuss
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

Zdecydowanie za dużo ludzi traktuje GSa jako hulajnogę do nauki jazdy :zdegustowany:

Ja miałem GSa od kwietnia 2009 do września 2010, zrobiłem nim 15tyś km.
Gdyby GS miał nadbieg i nie miał takiej ilości wibracji od silnika, nie sprzedawałbym i śmigał wciąż :D
 
 
grzes87 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 301
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

ja mam GSa od lipca 2009 roku zrobilem na nim prawei 10 kkm i nadal tweirdze ze nie opanowalem go ale w jakims stopniu pozanlem jak sie jezdiz na moto, jezde po miesice, w trasy blizsze dalsze, bralem udzial w szkoleniach motocyklowych, doskonaleniach techniki jazdy i pare razy udalo sie zamknac opony na winklach wiec mysle ze nie jest zle. prowadzi sie wysmienicie, jest zwinny oszdzedny. PIEKNY !

ale trafila sie okazja zakupu innego moto wiec dlugo wahalem sie czy zmainac moto czy nie meska decyzja zapadla i kupilem inne moto mocniejsze nowsze wygodniejsze.
przesiadajac sie na gsa od czsau do czasu to juz nie jest to samo, zupelnie inaczej czuje sie na starym gsie a na nowszym moto, dwei rozne bajki

wg mnie w kazdym GSie powinna byc montowana turystyczna kiera, traski bylyby przyjemniejsze ale z kolei do winklowania lepsza jest ta standardowa ala sportowa.
GS ma same zalety w uzytkowaniu codizennym ale powiedzmy sobie szczerze jest to dosc przestarzala konstrukcja i balbym sie poleceic w trase na dwa tygodnie robiac 6kkm. nie daltego ze cos sie zepsuje ale z obawy czy silnbik sie nei przegrzeje czy da rade z tobolkami smignac kolumne tirow ito itd.
_________________
od 06.07.2009 SUZUKI GS500E Slingshot rider :D
od 09.09.2010 YAMAHA FZS 600 FAZER rider :D :D
od 10.05.2013 HONDA CBF 1000 A rider :D :D :D
 
 
kruk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

Tak naprawdę nie chodzi o czas posiadania, a ilość przejechanych kilometrów, na różnych trasach i w różnych warunkach. Ja mam GS-a od stycznia, więc przejechałem cały jeden sezon, choć w sumie tylko 3,5 tys. km. Sam ostatnio przez chwilę się zastanawiałem czy by go nie sprzedać i na wiosnę kupić coś nowego. Nie dlatego że już mi GS nie starcza i go w pełni opanowałem, bo wiem że tak nie jest. Bardziej rozważałem sens ładowania kasy (mam parę rzeczy do zrobienia na nowy sezon) w motocykl, który być może za rok będę chciał zmienić na inny. Szybko jednak uznałem, że taki sposób myślenia (kupowanie mocniejszego motocykla z takich pobudek) nie ma sensu, bo to jak kupowanie dla dziecka za dużych butów, bo przecież za rok dziecko podrośnie i buty będą już odpowiednie. A że przez rok będzie chodził w za dużych? Poradzi sobie... :] Otóż nie, nie poradzi sobie. Zatem ja stwierdziłem że zrobię w GS-ie co mam do zrobienia i będę nim śmigał do momentu aż faktycznie poczuję, że w pełni go opanowałem, może sezon, może dwa, może dłużej jak będzie trzeba. A zaliczona ostatnio parkingówka na stacji benzynowej tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że jeszcze za wcześnie na lepsze/cięższe/mocniejsze moto. Swoją drogą to po kupnie motocykla myślałem, że będę się przewracał raczej na początku sezonu, niż na końcu, a tu taka niespodzianka i pierwsza parkingówka za mną. :wstyd:
 
 
Emwu96
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

metalbeast napisał/a:


No to szybko opanowałeś technikę jazdy, że już ci GS nie starcza osiągami.

spokojnie :) napisalem przeciez, ze jeszcze planuje przelatac sezon, moze poltora.

metalbeast napisał/a:

Pewnie chodzi o odwijanie na prostej?


nie koniecznie, nie jestem miszczem prostej, ale przy wyprzedzaniu tira by sie przydalo. Bo nie oszukujmy sie ale przy 100km/h jesli chce sie przyspieszyc to trzeba redukowac do 5 i wtedy dopiero cos probowac. A co gdy sie jedzie z plecaczkiem, albo co lepsza kufry+ bagaz?

metalbeast napisał/a:

Po tym co piszesz, że wieje przy 100km/h wnioskuję że nawet w minimalnej części nie opanowałeś motocykla. Dlaczego? Bo też zaczynałem jeździć na GSie i też mi wiało przy 100km/h - wtedy twierdziłem, że tak to się wcale jeździć nie da...


tu w sumie nie wiem o co Ci chodzi ;) ja jestem dosyc wysoki, wieje mi w klate i glowe niesamowicie, a szczegolnie teraz jesienia.

Temat w sumie ciekawy bo może pozwoli rozwiać niektóre wątpliwości. Więc kolego Emwu, przybliż bardziej swoje przemyślenia.

grzes87 napisał/a:
powiedzmy sobie szczerze jest to dosc przestarzala konstrukcja i balbym sie poleceic w trase na dwa tygodnie robiac 6kkm. nie daltego ze cos sie zepsuje ale z obawy czy silnbik sie nei przegrzeje czy da rade z tobolkami smignac kolumne tirow ito itd.


no i tu musze sie zgodzic.

kruk napisał/a:
Zatem ja stwierdziłem że zrobię w GS-ie co mam do zrobienia i będę nim śmigał do momentu aż faktycznie poczuję, że w pełni go opanowałem, może sezon, może dwa, może dłużej jak będzie trzeba.


A ja wlasnie mam na odwrot, nie chce pakowac w GSa kasy na kufer givi, stelaze, itd. bo wiem, ze to sensu nie ma za bardzo. Bo i tak go zmienie, na cos bardziej "przystosowanego" do turystyki, ktora chce uprawiac.

kruk napisał/a:

A zaliczona ostatnio parkingówka na stacji benzynowej tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że jeszcze za wcześnie na lepsze/cięższe/mocniejsze moto. Swoją drogą to po kupnie motocykla myślałem, że będę się przewracał raczej na początku sezonu, niż na końcu, a tu taka niespodzianka i pierwsza parkingówka za mną. :wstyd:


ze zmiana moto, to juz nie chodzi o to czy bede sie przewracac czy nie, bo to zawsze sie moze zdarzyc i tym najlepszym tez. Ale glownie o przyjemnosc i co wazniejsze komfort jazdy.



Ogolnie, do czego darze... Ja zaczynajac przygode z moto nastawialem sie glownie (i nadal trzymam sie przy tym zalozeniu), ze chce uprawiac turystyke motocyklowa (dlatego tez chcialem kupic XJ600). No ale trafil sie gs, w sumie do nauki idealny. Troszeczke nim juz pojezdzilem, w sumie nie duzo, ale pierwsze wnioski wyciagniete. Dla mnie jest niewygodny tak juz po 100km troche musze sie prostowac itd. Siedze na nim troszke poskladany jak scyzoryk, a dlatego ze jestem dosyc wysoki. Do tego ta kierwnica, no mozna wymienic, ale jak pisalem wczesinej nie chce w niego ladowac pieniedzy i 'przygotowywac go do turystyki' tylko pozniej zmienic i kupic cos juz gotowego.
Moj kolega np. najpierw mial gsa, pozniej przesiadl sie na fazera1000 i teraz byl nim w Turcji, wiec jednak da rade :) i do tego tez darze.
 
 
grzes87 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 301
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

GS nie nadjae sie do turystyki moim zdaniem przede wszystkim z powodu braku owiewki. owszem mozan zamontowac szybke ale to tylko delikatnie wplywa na poprawe komfortu. co innego owiewka/czacha ktora jest duzai pelna wiec wiatr inaczej odbija sie od niej. ale nie kazdemu podoba sie wersja Fivestar albo nowsza F.

poza tym pozycja z normalna kierownica ze starszych modeli jest nie wygodna do dalszej trasy, szybko mecza sie plecy i rece i siodlo niewygodne z ktorego sie zsuwa na bak. tez mozan temu zaradzic kupujac kiere turystyczna i obszywajac siedzenie innym materialem

i ten silnik.. stara konstrukcja z lat 80 ?? a moze jeszcze wczesniej ?? brak chlodnicy wiec trzeba uwazac, brak odpoweidniej mocy by wyprzedzac zzwawo a najgosze sa wibracje od silnika istny masaz stop sie robi.

mozan temu wszystkiem zaradzic doposazajac motocykl ale po co skoro mozan kupic inny majacy juz brakujace (dla mnie) elementy ??

GS to bardzo dobry motocykl na miasto ale tez do krotkich wypadow maks 200-300 km na dzilke, wycieczke, przejazdzke krajoznawcza
_________________
od 06.07.2009 SUZUKI GS500E Slingshot rider :D
od 09.09.2010 YAMAHA FZS 600 FAZER rider :D :D
od 10.05.2013 HONDA CBF 1000 A rider :D :D :D
 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Wrz 2008
Pochwał: 30
Posty: 1746
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

Emwu96 napisał/a:
Ja zaczynajac przygode z moto nastawialem sie glownie (i nadal trzymam sie przy tym zalozeniu), ze chce uprawiac turystyke motocyklowa (dlatego tez chcialem kupic XJ600). No ale trafil sie gs, w sumie do nauki idealny. Troszeczke nim juz pojezdzilem, w sumie nie duzo, ale pierwsze wnioski wyciagniete. Dla mnie jest niewygodny tak juz po 100km troche musze sie prostowac itd. Siedze na nim troszke poskladany jak scyzoryk, a dlatego ze jestem dosyc wysoki. Do tego ta kierwnica, no mozna wymienic, ale jak pisalem wczesinej nie chce w niego ladowac pieniedzy i 'przygotowywac go do turystyki' tylko pozniej zmienic i kupic cos juz gotowego.


W sumie przemawiają do mnie twoje argumenty. Jeżeli turystyka motocyklowa to jest faktycznie to co cię kręci, to spoko. Masz rację mówiąc, że GS nie za bardzo się do tego nadaje (Co nie znaczy, że się nie da. Na forum znajdziesz kilku użytkowników którzy podróżowali na GS'ie.). Pamiętaj tylko, że motocykle turystyczne są owszem wygodniejsze, ale przy tym większe i cięższe od GS'a. Co za tym idzie, jeżeli dobrze nie opanujesz takiej zwinnej 500ccm, to może ci być ciężko na większym moto.
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

Jeśli nastawiasz się na turystyke to faktycznie GS nie jest dobrym wyborem więc nawet nie wiem tak na prawde nad czym się zastanawiasz?.

Chociaż z drugiej strony jest para która zwiedziła całą Europe, góry, przełęcze itd., nie wiem ile w sumie najechali kilometrów ale raczej sporo. Tutaj są ich filmy: http://vimeo.com/2780201

Jutro mija rok czasu odkąd mam GS'a - rocznica - trzeba to oblać! :hyhy:
Przez ten czas zrobiłem około 17 tkm. Czy chciałbym zmienić na coś innego?, raczej tak z tym, że bez pośpiechy i GS na razie mi wystarcza za wyjątkiem prostych odcinków bo to nie ta liga, ale na zakrętach można gonić litry i sportowe szejsetki chociaż mam jeszcze sporo do nauczenia się.
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
grzes87 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 301
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

tmi, ale przeceiz od czegos trzeba zaczac przygode zmotocyklami no nie ?? jedni zaczynaja od r1 r6 cbr itp a inni maja glowe i zaczynaja od GSa. manete kazy umie odkrecic na prostej ale zlozyc sie w zakret i wejsc /wyjsc z niego juz nie kazdy o czym swaidcza Twoje stowa wyzej.

mysle ze GS jest idelany na poczatek dla kazdego bez znaczenia czy chce isc potem w turystyke czy w scigi/plastiki
_________________
od 06.07.2009 SUZUKI GS500E Slingshot rider :D
od 09.09.2010 YAMAHA FZS 600 FAZER rider :D :D
od 10.05.2013 HONDA CBF 1000 A rider :D :D :D
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   

Od czegoś trzeba zaczynać, owszem, ale czy mały Fazer to jakieś monstrum?, nie wydaje mi się, do iluś obrotów jest potulny, podobnie jak Bandit jeśli komuś nie przeszkadza troche większa waga. Więc jeśli mam zamiar jeździć turystycznie z plecaczkiem i tobołkami to po co bawić się w jakieś GS'y?. Żeby potem stwierdzić, że 48 koni i 170 suchej wagi się do tego nie nadaje?.

Dawniej kilka lat jeździli jednym motocyklem i jakoś to było, a dzisiaj?, sąsiadowi hornet starczył na dwa miesiące, a innemu gsxr 1000 na cały sezon odwijania na prostej ale też nie chciałbym dłużej jeździć w bluzie z kapturem :rotfl:
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
Ciaman 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 33
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 65
Skąd: /DLW/-/ZS/-/DW/
Wysłany: Sob 02 Paź, 2010   

metalbeast napisał/a:


No to szybko opanowałeś technikę jazdy, że już ci GS nie starcza osiągami. Pewnie chodzi o odwijanie na prostej? Po tym co piszesz, że wieje przy 100km/h wnioskuję że nawet w minimalnej części nie opanowałeś motocykla. Dlaczego? Bo też zaczynałem jeździć na GSie i też mi wiało przy 100km/h - wtedy twierdziłem, że tak to się wcale jeździć nie da...



Co masz na myśli?
 
 
 
Semai
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Paź, 2010   

Ciaman napisał/a:
metalbeast napisał/a:


No to szybko opanowałeś technikę jazdy, że już ci GS nie starcza osiągami. Pewnie chodzi o odwijanie na prostej? ...

Co masz na myśli?

Ma na myśli ni mniej ni więcej to, że czuje się starym wygą motocyklowym i jak widzi że ktoś ma chęć zmienić GSa po czasie mniej niż 5 sezonów tzn że głupiec i lama, dodatkowo na pewno jeździć nie potrafi.

Przy całym szacunku, moim zdaniem GS to ostatnie g.. i nadaje się tylko do nauki jazdy. Jeśli chodzi o jazdę po mieście to jeszcze daje radę, ale nie oszukujmy się, pod kątem frajdy z jazdy to praktycznie każda nowsza konstrukcja zapewnia większą.
Do turystyki się kompletnie nie nadaje, a to że można... no tak można, na rowerze na Nordknapp też można...
Do lansowania, jeśli komuś na tym zależy, też się nie nadaje...
GS to taki jakby maluch w porównaniu do samochodów. Fajne to to, śmieszne i z klimatem, Ci na maluchu jeździć się uczyli darzą go też sentymentem, ale jak przychodzi co do czego to, pomijając kasę, w porównaniu do np Passata nikt go tak naprawdę na serio nie traktuje.

Ja miałem GSa chyba z 3 miesiące. Przeszkadzało mi w nim to, że nie mam poczucia bezawaryjności tego motocykla. Jeśli sam nie zadbam o to czy jest olej czy wszystkie układy są sprawne to moto mi na trasie stanie i nigdzie więcej nie pojadę.
Teraz mam motocykl z komputerem na pokładzie który mi mówi co i kiedy jest nie tak. A nie powiedział jeszcze ani razu. Żyć nie umierać.

I jestem zajebiście zadowolony że zmieniłem moto.

Co do nauki jazdy to w każdy motocykl trza się wjeździć. A jeżeli chodzi o podstawy to i tak najlepiej iść na profesjonalny kurs, bo doświadczenie doświadczeniem, ale jeśli ktoś Ci pewnych podstaw nie powie, to samemu się ich nie opanuje.
Widać to wspaniale na różnych filmach na YT.
Już się wydaje że gość jeździ szybko, pewnie, składa się w zakrętach... podnóżkami szlifuje... ale pozycja idealnie zła.... ups!
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Sob 02 Paź, 2010   

Semai napisał/a:
Ja miałem GSa chyba z 3 miesiące. Przeszkadzało mi w nim to, że nie mam poczucia bezawaryjności tego motocykla. Jeśli sam nie zadbam o to czy jest olej czy wszystkie układy są sprawne to moto mi na trasie stanie i nigdzie więcej nie pojadę.
Teraz mam motocykl z komputerem na pokładzie który mi mówi co i kiedy jest nie tak. A nie powiedział jeszcze ani razu. Żyć nie umierać.

Ciekawe, co prawda wiele nie przejeździłem na GS'ie ale jakoś nic się nie popsuło. Rozumiem, że komputer w Twoim sprzęcie informuje Cie o naciągu łańcucha, ciśnieniu w kołach czy luzie na główce ramy lub w łożyskach wahacza i kół tak?, co to za motocykl bo chyba tylko topowe BMW potrafią informować o ciśnieniu. Masz na myśli budżetową produkcje Suzuki w postaci GSR 600?, jasne, że motocykl mocniejszy od GS, nowocześniejszy itd., w rzeczywistości plastikowa masówka w wykonaniu Suzuki. O grubości okładzin ciernych również dostajesz informacje?, nie wiedziałem, że już istnieją klocki do motocykli z takim czujnikiem.

Przesadzasz, choćby z tym, że porównujesz innej klasy motocykle. Bo wzmianka o komputerze to czyste sci-fi, czy on ma wskaźnik paliwa który w ciągu kilku chwil z pełnego baku robi prawie pusty? gdzie ten cały Hi-Tech który nie potrafi wskazać właściwego poziomu paliwa? ;)
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
Semai
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Paź, 2010   

tmi,

nie mam absolutnie zamiaru przerzucać się argumentami. Tym bardziej, że przy całym szacunku do Ciebie nie jesteś mi w stanie wytknąć żadnych luk w rozumowaniu... może za kilka lat.
Spójrz zresztą czego dotyczy ten topic.

Offtopując, odpowiem Ci, że w sposób oczywisty, to Ty przesadzasz a nie ja.
Jasne że komputer nie pokazuje ciśnienia w kołach czy stanu zużycia klocków, a pisząc o poczuciu "niepewności do GSa" też nie miałem tego na myśli.

Ale pokazuje mi np wskaźnik poziomu paliwa (nie wiem o co kaman z tym niewłaściwym wskazaniem poziomu), stan i temperaturę oleju, czy też w końcu temperaturę silnika. I nie muszę się obawiać czy silnik mi zaraz nie "wybuchnie" bo wcześniej jestem o tym informowany odpowiednią kontrolką.
I dla tych, między innymi cech, byłem przeszczęśliwy mogąc zmienić GSa i tego dotyczy ten topic. Skoro piszesz, że "niedługo miałeś GSa" to rozumiem, że jesteś po wymianie na inny sprzęt i możesz co nieco napisać w temacie?

Na koniec dodam, że też nie zgadzam się z twierdzeniem że "porównuję innej klasy motocykle" bo nie o to chodzi w tym temacie. Gdyby temat dotyczył np "czy żałujesz wyboru GSa, czy uważasz że innej marki 500ka jest lepsza" to bym napisał porównanie GSa z CB500 np.
Ale, ponownie powtarzam, topic dotyczy przesiadki z GSa na inne moto. Jakbym był właścicielem np Kawasaki Vulcan 2000 i napisał że jest o niebo lepszy/gorszy (bo coś tam coś tam) od GSa to też by to było na temat.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.