Pare pytan poczatkujacego |
Autor |
Wiadomość |
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Nie 06 Gru, 2009
|
|
|
matzec napisał/a: | Mam niestety teraz małą różnicę między wskazaniami tych nacięć z obu stron koła. Wynosi ona może 1/4 odległości między kolejnymi nacięciami. Jako, że te elementy z nacięciami jednak mogą się ruszać po poluzowaniu nakrętki osi, to nie wiem, czy to wskazanie należy brać aż tak na serio? |
Możesz sobie to ustawić, ale to jest jedynie orientacyjny punkt odniesienia, prawdziwym, na którym powinno się polegać i przeprowadzać po każdym naciąganiu łańcucha to własny pomiar odległości felgi od wachacza, po obu stronach odległość ta powinna być identyczna (!), do mierzenia może posłużyć suwmiarka. Zmierz sobie, to dość ważna sprawa. |
|
|
|
|
matzec [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 06 Gru, 2009
|
|
|
Zgodnie z radą próbowałem przed chwilą zmierzyć to suwmiarką, niestety mam problem ze znalezieniem takiego miejsca, gdzie mogę stabilnie oprzeć widełki suwmiarki. Może jakieś rady, w którym miejscu i między jakimi punktami można by mierzyć?
Jeszcze jedno pytanie odkryłem właśnie, że zbiornik paliwa mojego GSa daje się poruszać. Dokładniej, można ruszać jego przednim końcem o niewielki kąt w lewo i w prawo. Czy one tak mają? |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 06 Gru, 2009
|
|
|
Zobacz sobie jak jest zamontowany zbiornik z przodu! Tu tkwi wg mnie odpowiedź. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009
|
|
|
matzec napisał/a: |
Dodatkowo, nie wiem, czy ma to związek, ale uruchamiając silnik na podnóżku centralnym dziś po korekcji naciągu, stwierdziłem, że wrzucenie jedynki od razu powoduje przekazywanie napędu na koło, nawet przy wciśniętym sprzęgle. Odpuszczenie sprzęgła w ogóle nie zmieniało prędkości obrotu koła. Co to może oznaczać?
|
Dla mnie jest to typowy objaw sklejonych tarcz, kolo sie krecilo bo moto stalo na centralce ale jakbys zrzucil go na kola to pewnie tarcze by sie roskleily. Jesli sprzeglo lubi sie kleic to mozesz sprobowac zmienic olej na rzadszy albo po prostu przed odpaleniem na zimnym silniku wcisnac klamke sprz. i pchnac motocykl lekko do przodu i do tylu w celu ich rozklejenia.
matzec napisał/a: | Zgodnie z radą próbowałem przed chwilą zmierzyć to suwmiarką, niestety mam problem ze znalezieniem takiego miejsca, gdzie mogę stabilnie oprzeć widełki suwmiarki. Może jakieś rady, w którym miejscu i między jakimi punktami można by mierzyć? |
Bez przesady, lancuch nie musi byc nastawiony co do milimetra, ja juz od dawna robie to na wyczucie i jest ok
matzec napisał/a: |
Jeszcze jedno pytanie odkryłem właśnie, że zbiornik paliwa mojego GSa daje się poruszać. Dokładniej, można ruszać jego przednim końcem o niewielki kąt w lewo i w prawo. Czy one tak mają? |
Moze brakuje ci gumowego uszczelniena miedzy zbiornikiem a rama, ja tez tego nie mialem i tez sie ruszal |
|
|
|
|
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Gru, 2009
|
|
|
kysa275 napisał/a: | koło kręcące przy wciśniętym sprzęgle na centralnych stopkach to normalne. |
Nie do końca się zgodzę.
Ustawiając motocykl na stópce centralnej po wciśnięciu sprzęgła i wrzuceniu pierwszego biegu koło napędzane powinno zacząć się obracać, jednak po odpuszczeniu sprzęgła i ponownym wciśnięciu klamki sprzęgła koło tynie powinno samo z siebie się zatrzymać. Można ewentualnie zatrzymać je pedałem hamulca i sprawdzić czy samo nie zacznie się kręcić znowu (bez zmiany biegu i wypuszczania manetki).
Jeżeli tak się nie dzieje, sprzęgło wymaga regulacji lub w skrajnym przypadku wymiany okładzin. Jednak w samej jeździe nie powinno to przeszkadzać, ale będzie się sprzęgło szybciej zużywać. |
|
|
|
|
Godzik [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010 Suzuki GS500E- Biegi
|
|
|
Czy jest możliwość że w GS500E z 1990r mam tylko 5 biegów ? |
|
|
|
|
ferrarif91 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010
|
|
|
Witam. Jest to chyba nie możliwe, bo z tego co wiem wszystkie GS-y miały po 6 biegów. Może masz jakiś problem ze skrzynią że Ci jakiś bieg nie wchodzi. |
|
|
|
|
gs_poznan [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010
|
|
|
ja mam z boku, przy stópce do zmiany biegów wypisane 1N23456 i wiem, ze mam 6. sprawdź czy nie masz wybitego na kapie układu biegów. |
|
|
|
|
Godzik [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010
|
|
|
no też mam tak wpisane weznę kluczyki i zaraz sprawdzę na centralnej ile to w końcu ma biegów ale gość co od niego kupowałem mówił że 5... i jechałem to też zdaje się 6 nie wrzucałem, ale bez prawka to dużo nie jeździłem zaraz sprawdzę i wam powiem chłopaki |
|
|
|
|
gs_poznan [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010
|
|
|
to całkiem wesoły sprzedający się Tobie trafił;) z neutralnego masz 1 w dół i powinno byc do 6 w górę. |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010
|
|
|
To zjawisko było już wałkowane na forum i nazwałbym je "fantomowym 7 biegiem" jak się jedzie to przeważnie nie liczy się biegów i lecąc na 6 często próbuje się wbić jeszcze wyżej Dlatego koledzy na forum opracowali projekt wyświetlacza biegów |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
Godzik [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010
|
|
|
postawiłem MOTOCYKL na centralnej i zmieniałem biegi kolejno i okazało się że mam 6 biegów ^^ xD czyli pozytywnie, dzięki za pomoc panowie |
|
|
|
|
grzesiu [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010
|
|
|
Godzik, mozesz spac spokojnie |
|
|
|
|
Godzik [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010
|
|
|
no żebyś wiedział czułem się inny z myślą że mam jakaś dziwną wersję xD |
|
|
|
|
T3kA [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010 Pytania nowicjusza o GS
|
|
|
czy ta instrukcja nadaje sie do GS 500 E z 94r.
http://instrukcja.pl/download/files/10330
Mam tez kilka pytan co do moto:
1) Jak zostawiać kranik pozycje- w instrukcji opisane ale jeszcze zapytam bo moze jest inaczej?
2) Czy mozna ruszać na tzw. pół sprzęgle? żeby nie szarpało itp... ?
3) Do czego dokłądnie sałuż pokrętło regulacyjne z numerami 1-4 na przednim hamulcu (kiedy jaka cyfre sie ustawia?)
4) Jaki olej i filtry polecacie? Czy półsyntetyk, full , moze mineral? firma? itd..
5) Jakie serwisy polecacie w rejonie Tychy, Mikołów, ewentualnie Katowice?
5) Jakie dobrze wyposażone sklepy polecacie w tym samym rejonie
Wiecej pytan jak narazie mi nie przychodzi do glowy, przepraszam ze nie wszystkie tez pasuja do kategorii. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|