Odpowiedz do tematu
:
To juz probowałem.. mocniej chyba nic nie da. Szpilke odciazalem podnoszac silnik, probowałem ja przekręcic ale albo sie ukręci albo klucz pęknie sziiit
GS-owa emerytura...
CBR F4 2000
CBR F4 2000
:
A machałeś silnikiem góra-dół jednocześnie pchając / ciągnąc szpilkę?
:
Niestety machałem i nic. Podgrzanie gazami nie wchodzi w gre bo szkoda lakieru itd.. Nie mam pomysłu
:
Jest jeszcze jeden pomysł - kontra nakrętki i klucz pneumatyczny - oczywiście jak posiadasz albo jedz gdzieś gdzie maja pneumatyka i udarem mogą to poruszyć. w większości przypadkach udar daje rady rozruszać i poluzować ciężko zapieczone szpilki czy nakrętki.
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
Opis maszyny: http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=11366
Fotki z galerii wiosennej
http://www.fotosik.pl/u/perLucjano/album/1422358
Było sobie GS500 a po nim
FZS600 złotko
Obecnie NX650 Enduro RD08
Opis maszyny: http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=11366
Fotki z galerii wiosennej
http://www.fotosik.pl/u/perLucjano/album/1422358
Było sobie GS500 a po nim
FZS600 złotko
Obecnie NX650 Enduro RD08
:
http://img353.imageshack..../moto032ys6.jpg
za bardzo nie mam kiedy szukać ale liczę ze ktoś mi powie coś na temat śrub.
Kupiłem rok temu Gmole, niestety w czasie sprzątania garażu przez brata 3 szpile do nich dołączone zniknęły. zresztą z nich i tak za wielki pożytek by nie był bo były wyrobione na gwintach i skorodowane. Wobec tego planuje kupić nowe.
Zna ktoś wymiary tych 3 potrzebnych szpilek ? Skok gwintu, długość, twardość, materiał.
Potrzebne mi dane śrub by kupić odpowiednie.
za bardzo nie mam kiedy szukać ale liczę ze ktoś mi powie coś na temat śrub.
Kupiłem rok temu Gmole, niestety w czasie sprzątania garażu przez brata 3 szpile do nich dołączone zniknęły. zresztą z nich i tak za wielki pożytek by nie był bo były wyrobione na gwintach i skorodowane. Wobec tego planuje kupić nowe.
Zna ktoś wymiary tych 3 potrzebnych szpilek ? Skok gwintu, długość, twardość, materiał.
Potrzebne mi dane śrub by kupić odpowiednie.
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
:
Napisz do Kurasia, on się zna na takich rzeczach.
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
nie znam sie na długościach szpilek do kazdego moto!
tyle odemnie
Piotras... trololo co?
tyle odemnie
Piotras... trololo co?
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
:
maruder07, http://www.forum.gs500.pl...p=166408#166408
tu masz rozmiary szpilek oryginalnych jakie miałem zamontowane w GS'ie.
Odnośnie skoku gwintu itp - zakładam że masz silnik zamocowany, to możesz sprawdzić... Grubość pręta się liczy - skok gwintu daj taki żeby nakrętka którą dasz pasowała
tu masz rozmiary szpilek oryginalnych jakie miałem zamontowane w GS'ie.
Odnośnie skoku gwintu itp - zakładam że masz silnik zamocowany, to możesz sprawdzić... Grubość pręta się liczy - skok gwintu daj taki żeby nakrętka którą dasz pasowała
:
witam słuchajcie rozmiar rozmiarem z tym niema problemu tylko zanim porozkręcam wszystko mógłby ktoś podać średnice owej szpilki silnika która w chodzi do ramy i do silnika żebym wiedział jaki ten pręt kupić w tej castoramie czy praktikerze lub leroy merlin będę wdzięczny
:
Pręt fi 10 z gwintem M10 x 1,25mm (Choć nie wiem czy w orginalne nie był/jest gwint drobnozwojowy) aczkolwiek kup normalny dasz normalną nakrętkę.
Przy czym miej świadomość że szpilka z gwintem przez całość to poważnie osłabiona konstrukcja. Ale Ty chcesz wszystkie 3 szpilki nowe dawać czy tylko jedną wymienić?
Przy czym miej świadomość że szpilka z gwintem przez całość to poważnie osłabiona konstrukcja. Ale Ty chcesz wszystkie 3 szpilki nowe dawać czy tylko jedną wymienić?
:
te pręty mają twardość plasteliny. zamów porządną szpilkę z utwardzanej stali a nie kupuj badziewia.
Dizel napisał/a: |
pręt kupić w tej castoramie czy praktikerze lub leroy merlin |
te pręty mają twardość plasteliny. zamów porządną szpilkę z utwardzanej stali a nie kupuj badziewia.
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
muszę zdemontować gmola, bo jednego zgubiłam, tak był pospawany przez poprzedniego właściciela Muszę skracać szpilki czy są one nagwintowane na całej długości?
:
Z tego co wiem szpilki nie są gwintowane na całej długości. Gwint jest tylko na kilku centymetrach.
:
Witajcie,
dziś zamówiłem takie oto gmole: http://allegro.pl/gmole-s...4531612037.html
Niestety dopiero przed chwilą doczytałem, że nie ma w zestawie szpilek silnikowych. Gdzie mogę dorwać szpile przystosowane do gmoli? Niestety muszę wymienić wszystkie trzy ponieważ fabryczne będą za krótkie a nie chcę dawać tam żadnych prętów...
dziś zamówiłem takie oto gmole: http://allegro.pl/gmole-s...4531612037.html
Niestety dopiero przed chwilą doczytałem, że nie ma w zestawie szpilek silnikowych. Gdzie mogę dorwać szpile przystosowane do gmoli? Niestety muszę wymienić wszystkie trzy ponieważ fabryczne będą za krótkie a nie chcę dawać tam żadnych prętów...
:
Odpowiedz do tematu
Dlaczego nie chcesz dawać prętów?
Kupujesz 1m prętu gwintowanego wysokiej klasy (10.9 starczy) za szalone 12 zł docinasz i masz.
Taki pręt ma 1000 N/mm2 wytrzymałości na rozciąganie, a uplastycznia się przy 900 N/mm2. To więcej niż potrzebujesz.
Kupujesz 1m prętu gwintowanego wysokiej klasy (10.9 starczy) za szalone 12 zł docinasz i masz.
Taki pręt ma 1000 N/mm2 wytrzymałości na rozciąganie, a uplastycznia się przy 900 N/mm2. To więcej niż potrzebujesz.