Predkosci/obroty/biegi |
Autor |
Wiadomość |
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Sie, 2010
|
|
|
Może zębatka jest nieseryjna? |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Sie, 2010
|
|
|
_-zak-_ napisał/a: | Mam oryginalną 17 |
Chodzi mi o profil, nie o średnicę |
|
|
|
|
Makar00n [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 10 Sie, 2010
|
|
|
joeey napisał/a: | a jak ja mam na 6 biegu 6tyś. obrotów i 100km/h to czy to jest dobrze ustawione? bo jak tak patrze, to wartości trochę się różnią |
Skracając joeey w końcu sprawdził i okazało się, że źle zobaczył. Okazało się, że u niego wszystko okej. Dziś sprawdziłem i przy 5tyś obr. na 6 biegu mam 80 km/h. Przy 6 tyś mam 90 km/h.
maciejmojusz napisał/a: | ja na 6 biegu przy 6 tys. mam 120km/h czy to normalne czy nie powinien więcej iść przy 6 tys. dodam że na jedynce powoli to nie chce iść |
No widzisz. Jest 30 km/h różnicy. Nie wiem czy mam oryginalną zębatkę. Ale może nie. Nie wiem czemu tak narzekacie na 6 bieg, na ja nim normalnie wyprzedzam i podoba mi się jak płynnie przyspiesza na 6tce. Może to być kwestia regulacji gaźników, zaworów?
Podobno po zmianie zębatki na 15 z moto na jedynce powinno pójść z gazu na gumę, to prawda? U mnie nie pójdzie na pewno. |
|
|
|
|
Makar00n [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
Jeśli jest zmieniona zębatka na 15 z tz. że obroty na każdym biegu są wyższe od oryginalnej zębatki tak? Czyli jeśli jadę w trasie 6 biegiem i jedzie za mną GS z oryginalną zębatką to mimo, że jedziemy tą samą prędkością i tym samym biegiem to ja spalę więcej benzyny niż on tak? |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
Odnieś sytuację do roweru z przerzutkami i będziesz wszystko wiedzieć. Zasady mechaniki są te same. |
|
|
|
|
matzec [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011
|
|
|
Ostatnio zauważyłem, że prędkość na liczniku przy określonych obrotach jest chyba niższa, niż dawniej. Przykładowo przy 6000 na ostatnim biegu jest ok 110 km/h. Jaki mógłby być powód takiej zmiany? Nie znam się na mechanice, ale mogę sobie wyobrazić 2 rzeczy:
1. problem z samym prędkościomierzem (a miałem niedawno wymieniane opony, może przy demontażu koła coś mogło się stać?)
2. silnik nie przekazuje w pełni napędu na koło (czy to możliwe?)
Czy ktoś miał podobne doświadczenia? |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011
|
|
|
No kuzwa, tez to u siebie zauwazylem xd. Tylko, że u siebie nic w sumie nie ingerowałem, więc nie wiem w czym przyczyna. Może linka od obrotomierza się zużywa czy coś. |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011
|
|
|
Mi też się wydaje, że to wina linki. Sprawdź w jakim stanie są końcówki. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
DJPIECZYWO [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011
|
|
|
Co do prędkości to na 6-tym biegu mam 125km/h (po małej modyfikacji gaźnika)
Po tej modyfikacji silnik lepiej chodzi.
Otóż zostały wymienione dysze w gaźniku obie na 130 oraz lekko powiększone (do granic możliwości króćce ssące). Porządna regulacja i synchro.
Jednak moto przy 10,5tys przerywa (jak by miał odcięcie czy coś) od początku tak ma - czasem lubi sobie strzelić w gaźnik - mechanik mówił że wszystko jest ok iskra dobra nowe świece kolor prawidłowy synchro dobre po prostu tak ma być i już
Jak ktoś chce to mogę wrzucić filmik
V-Max mojego GS-a to 205km/h na 6-tym biegu przy 10,500tys obr ale to już silnik prawie z ramy wyskakuje (nowy asfalt droga idealnie prosta bez wiatru).
PS: W GS-ie mam owiewki z przodu i z boku coś podobnego do fire stars (są dlatego też mniejsze opory powietrza) a i zębaty standardowe
A i jak by się ktoś pytał to w dowodzie mam wpisane 38kW (pierwszy raz w GS widze taką moc albo to pomyłka - GS-y mają 35,2kW zależy jak się trafi ) |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011
|
|
|
Ta 200 GSem
Chyba z górki z wiatrem w plecy. |
|
|
|
|
kysa275
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2009 Pochwał: 3 Posty: 349 Skąd: K-Kozle
|
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011
|
|
|
mr0zd napisał/a: | Ta 200 GSem
Chyba z górki z wiatrem w plecy. |
To i tak coś mało, nie pamiętasz gościa co we 2 osoby leciał ponad 200 |
_________________ VTR1000F |
|
|
|
|
midd
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 951 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011
|
|
|
Cytat: | To i tak coś mało, nie pamiętasz gościa co we 2 osoby leciał ponad 200 |
ale on jeszcze miał z tyłu areodynamiczy kufer z tyłu to dlatego tyle |
_________________ http://www.bikepics.com/members/beer4free/ |
|
|
|
|
DJPIECZYWO [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 21 Maj, 2011
|
|
|
Chcesz to ci nagram filmik tylko nie mam pomysłu gdzie przymocować kamerę.
Jedzie dokładnie 205km/h oczywiście licznikowe
Przecież pisałem że mam powiększone króćce ssące oraz większe dysze w gaźniku |
|
|
|
|
bluebit [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 20 Mar, 2012
|
|
|
ludzie małej wiary
Seryjne GS500F
Autostrada z Grudziądza do Gdańska
Prędkość na liczniku GS500f - powyżej 200km/h - żadna górka
Prędkość na liczniku Passata B5Fl 1.9Tdi silnik AVF (130km przerobione na 168km) - 210km/h
Prędkość z systemu monitorowania pojazdu GPS/GPRS z wyżej wymienionego passka - 198 km/h
Dłuży okres czasu.
Przyklejony do zbiornika kierowca GS-a ważył 72kg.
Wszystko w temacie
p.S może bym zwątpił w wskazania GS/Passata - ale możliwości oszukania GPS-u nie możliwe |
|
|
|
|
mateusz232 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 18 Lip, 2014
|
|
|
Może zadam dziwne pytanie ale.. Piszecie, że prawidłowe obroty na biegu jałowym to 1200+/-100. Czy przez to mam rozumieć, ze silnik może falować delikatnie w zakresie+/- 100 obrotów? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|