Odpowiedz do tematu
:
Może zębatka jest nieseryjna?
:
Chodzi mi o profil, nie o średnicę
_-zak-_ napisał/a: |
Mam oryginalną 17 |
Chodzi mi o profil, nie o średnicę
:
Skracając joeey w końcu sprawdził i okazało się, że źle zobaczył. Okazało się, że u niego wszystko okej. Dziś sprawdziłem i przy 5tyś obr. na 6 biegu mam 80 km/h. Przy 6 tyś mam 90 km/h.
No widzisz. Jest 30 km/h różnicy. Nie wiem czy mam oryginalną zębatkę. Ale może nie. Nie wiem czemu tak narzekacie na 6 bieg, na ja nim normalnie wyprzedzam i podoba mi się jak płynnie przyspiesza na 6tce. Może to być kwestia regulacji gaźników, zaworów?
Podobno po zmianie zębatki na 15 z moto na jedynce powinno pójść z gazu na gumę, to prawda? U mnie nie pójdzie na pewno.
joeey napisał/a: |
a jak ja mam na 6 biegu 6tyś. obrotów i 100km/h to czy to jest dobrze ustawione? bo jak tak patrze, to wartości trochę się różnią |
Skracając joeey w końcu sprawdził i okazało się, że źle zobaczył. Okazało się, że u niego wszystko okej. Dziś sprawdziłem i przy 5tyś obr. na 6 biegu mam 80 km/h. Przy 6 tyś mam 90 km/h.
maciejmojusz napisał/a: |
ja na 6 biegu przy 6 tys. mam 120km/h czy to normalne czy nie powinien więcej iść przy 6 tys. dodam że na jedynce powoli to nie chce iść |
No widzisz. Jest 30 km/h różnicy. Nie wiem czy mam oryginalną zębatkę. Ale może nie. Nie wiem czemu tak narzekacie na 6 bieg, na ja nim normalnie wyprzedzam i podoba mi się jak płynnie przyspiesza na 6tce. Może to być kwestia regulacji gaźników, zaworów?
Podobno po zmianie zębatki na 15 z moto na jedynce powinno pójść z gazu na gumę, to prawda? U mnie nie pójdzie na pewno.
:
Jeśli jest zmieniona zębatka na 15 z tz. że obroty na każdym biegu są wyższe od oryginalnej zębatki tak? Czyli jeśli jadę w trasie 6 biegiem i jedzie za mną GS z oryginalną zębatką to mimo, że jedziemy tą samą prędkością i tym samym biegiem to ja spalę więcej benzyny niż on tak?
:
Odnieś sytuację do roweru z przerzutkami i będziesz wszystko wiedzieć. Zasady mechaniki są te same.
:
Ostatnio zauważyłem, że prędkość na liczniku przy określonych obrotach jest chyba niższa, niż dawniej. Przykładowo przy 6000 na ostatnim biegu jest ok 110 km/h. Jaki mógłby być powód takiej zmiany? Nie znam się na mechanice, ale mogę sobie wyobrazić 2 rzeczy:
1. problem z samym prędkościomierzem (a miałem niedawno wymieniane opony, może przy demontażu koła coś mogło się stać?)
2. silnik nie przekazuje w pełni napędu na koło (czy to możliwe?)
Czy ktoś miał podobne doświadczenia?
1. problem z samym prędkościomierzem (a miałem niedawno wymieniane opony, może przy demontażu koła coś mogło się stać?)
2. silnik nie przekazuje w pełni napędu na koło (czy to możliwe?)
Czy ktoś miał podobne doświadczenia?
:
No kuzwa, tez to u siebie zauwazylem xd. Tylko, że u siebie nic w sumie nie ingerowałem, więc nie wiem w czym przyczyna. Może linka od obrotomierza się zużywa czy coś.
:
Mi też się wydaje, że to wina linki. Sprawdź w jakim stanie są końcówki.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Co do prędkości to na 6-tym biegu mam 125km/h (po małej modyfikacji gaźnika)
Po tej modyfikacji silnik lepiej chodzi.
Otóż zostały wymienione dysze w gaźniku obie na 130 oraz lekko powiększone (do granic możliwości króćce ssące). Porządna regulacja i synchro.
Jednak moto przy 10,5tys przerywa (jak by miał odcięcie czy coś) od początku tak ma - czasem lubi sobie strzelić w gaźnik - mechanik mówił że wszystko jest ok iskra dobra nowe świece kolor prawidłowy synchro dobre po prostu tak ma być i już
Jak ktoś chce to mogę wrzucić filmik
V-Max mojego GS-a to 205km/h na 6-tym biegu przy 10,500tys obr ale to już silnik prawie z ramy wyskakuje (nowy asfalt droga idealnie prosta bez wiatru).
PS: W GS-ie mam owiewki z przodu i z boku coś podobnego do fire stars (są dlatego też mniejsze opory powietrza) a i zębaty standardowe
A i jak by się ktoś pytał to w dowodzie mam wpisane 38kW (pierwszy raz w GS widze taką moc albo to pomyłka - GS-y mają 35,2kW zależy jak się trafi )
Po tej modyfikacji silnik lepiej chodzi.
Otóż zostały wymienione dysze w gaźniku obie na 130 oraz lekko powiększone (do granic możliwości króćce ssące). Porządna regulacja i synchro.
Jednak moto przy 10,5tys przerywa (jak by miał odcięcie czy coś) od początku tak ma - czasem lubi sobie strzelić w gaźnik - mechanik mówił że wszystko jest ok iskra dobra nowe świece kolor prawidłowy synchro dobre po prostu tak ma być i już
Jak ktoś chce to mogę wrzucić filmik
V-Max mojego GS-a to 205km/h na 6-tym biegu przy 10,500tys obr ale to już silnik prawie z ramy wyskakuje (nowy asfalt droga idealnie prosta bez wiatru).
PS: W GS-ie mam owiewki z przodu i z boku coś podobnego do fire stars (są dlatego też mniejsze opory powietrza) a i zębaty standardowe
A i jak by się ktoś pytał to w dowodzie mam wpisane 38kW (pierwszy raz w GS widze taką moc albo to pomyłka - GS-y mają 35,2kW zależy jak się trafi )
:
Ta 200 GSem
Chyba z górki z wiatrem w plecy.
Chyba z górki z wiatrem w plecy.
:
To i tak coś mało, nie pamiętasz gościa co we 2 osoby leciał ponad 200
mr0zd napisał/a: |
Ta 200 GSem
Chyba z górki z wiatrem w plecy. |
To i tak coś mało, nie pamiętasz gościa co we 2 osoby leciał ponad 200
VTR1000F
:
ale on jeszcze miał z tyłu areodynamiczy kufer z tyłu to dlatego tyle
Cytat: |
To i tak coś mało, nie pamiętasz gościa co we 2 osoby leciał ponad 200 |
ale on jeszcze miał z tyłu areodynamiczy kufer z tyłu to dlatego tyle
:
Chcesz to ci nagram filmik tylko nie mam pomysłu gdzie przymocować kamerę.
Jedzie dokładnie 205km/h oczywiście licznikowe
Przecież pisałem że mam powiększone króćce ssące oraz większe dysze w gaźniku
Jedzie dokładnie 205km/h oczywiście licznikowe
Przecież pisałem że mam powiększone króćce ssące oraz większe dysze w gaźniku
:
ludzie małej wiary
Seryjne GS500F
Autostrada z Grudziądza do Gdańska
Prędkość na liczniku GS500f - powyżej 200km/h - żadna górka
Prędkość na liczniku Passata B5Fl 1.9Tdi silnik AVF (130km przerobione na 168km) - 210km/h
Prędkość z systemu monitorowania pojazdu GPS/GPRS z wyżej wymienionego passka - 198 km/h
Dłuży okres czasu.
Przyklejony do zbiornika kierowca GS-a ważył 72kg.
Wszystko w temacie
p.S może bym zwątpił w wskazania GS/Passata - ale możliwości oszukania GPS-u nie możliwe
Seryjne GS500F
Autostrada z Grudziądza do Gdańska
Prędkość na liczniku GS500f - powyżej 200km/h - żadna górka
Prędkość na liczniku Passata B5Fl 1.9Tdi silnik AVF (130km przerobione na 168km) - 210km/h
Prędkość z systemu monitorowania pojazdu GPS/GPRS z wyżej wymienionego passka - 198 km/h
Dłuży okres czasu.
Przyklejony do zbiornika kierowca GS-a ważył 72kg.
Wszystko w temacie
p.S może bym zwątpił w wskazania GS/Passata - ale możliwości oszukania GPS-u nie możliwe
:
Odpowiedz do tematu
Może zadam dziwne pytanie ale.. Piszecie, że prawidłowe obroty na biegu jałowym to 1200+/-100. Czy przez to mam rozumieć, ze silnik może falować delikatnie w zakresie+/- 100 obrotów?