Predkosci/obroty/biegi
Odpowiedz do tematu

pubuss
[Usunięty]
:
Może zębatka jest nieseryjna? ;)

mr0zd
[Usunięty]
:
_-zak-_ napisał/a:
Mam oryginalną 17

Chodzi mi o profil, nie o średnicę :wstyd:

Makar00n
[Usunięty]
:
joeey napisał/a:
a jak ja mam na 6 biegu 6tyś. obrotów i 100km/h to czy to jest dobrze ustawione? ;) bo jak tak patrze, to wartości trochę się różnią :zdziwko:


Skracając joeey w końcu sprawdził i okazało się, że źle zobaczył. Okazało się, że u niego wszystko okej. Dziś sprawdziłem i przy 5tyś obr. na 6 biegu mam 80 km/h. Przy 6 tyś mam 90 km/h.

maciejmojusz napisał/a:
ja na 6 biegu przy 6 tys. mam 120km/h czy to normalne czy nie powinien więcej iść przy 6 tys. ?? dodam że na jedynce powoli to nie chce iść


No widzisz. Jest 30 km/h różnicy. Nie wiem czy mam oryginalną zębatkę. Ale może nie. Nie wiem czemu tak narzekacie na 6 bieg, na ja nim normalnie wyprzedzam i podoba mi się jak płynnie przyspiesza na 6tce. Może to być kwestia regulacji gaźników, zaworów?

Podobno po zmianie zębatki na 15 z moto na jedynce powinno pójść z gazu na gumę, to prawda? U mnie nie pójdzie na pewno.

Makar00n
[Usunięty]
:
Jeśli jest zmieniona zębatka na 15 z tz. że obroty na każdym biegu są wyższe od oryginalnej zębatki tak? Czyli jeśli jadę w trasie 6 biegiem i jedzie za mną GS z oryginalną zębatką to mimo, że jedziemy tą samą prędkością i tym samym biegiem to ja spalę więcej benzyny niż on tak? :P

Kat
[Usunięty]
:
Odnieś sytuację do roweru z przerzutkami i będziesz wszystko wiedzieć. Zasady mechaniki są te same.

matzec
[Usunięty]
:
Ostatnio zauważyłem, że prędkość na liczniku przy określonych obrotach jest chyba niższa, niż dawniej. Przykładowo przy 6000 na ostatnim biegu jest ok 110 km/h. Jaki mógłby być powód takiej zmiany? Nie znam się na mechanice, ale mogę sobie wyobrazić 2 rzeczy:
1. problem z samym prędkościomierzem (a miałem niedawno wymieniane opony, może przy demontażu koła coś mogło się stać?)
2. silnik nie przekazuje w pełni napędu na koło (czy to możliwe?)

Czy ktoś miał podobne doświadczenia?

:
No kuzwa, tez to u siebie zauwazylem xd. Tylko, że u siebie nic w sumie nie ingerowałem, więc nie wiem w czym przyczyna. Może linka od obrotomierza się zużywa czy coś.

:
Mi też się wydaje, że to wina linki. Sprawdź w jakim stanie są końcówki.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
DJPIECZYWO
[Usunięty]
:
Co do prędkości to na 6-tym biegu mam 125km/h (po małej modyfikacji gaźnika)
Po tej modyfikacji silnik lepiej chodzi.

Otóż zostały wymienione dysze w gaźniku obie na 130 oraz lekko powiększone (do granic możliwości króćce ssące). Porządna regulacja i synchro.
Jednak moto przy 10,5tys przerywa (jak by miał odcięcie czy coś) :rotfl: od początku tak ma - czasem lubi sobie strzelić w gaźnik - mechanik mówił że wszystko jest ok iskra dobra nowe świece kolor prawidłowy synchro dobre po prostu tak ma być i już :D
Jak ktoś chce to mogę wrzucić filmik :D

V-Max mojego GS-a to 205km/h na 6-tym biegu przy 10,500tys obr ale to już silnik prawie z ramy wyskakuje :D (nowy asfalt droga idealnie prosta bez wiatru).

PS: W GS-ie mam owiewki z przodu i z boku coś podobnego do fire stars (są dlatego też mniejsze opory powietrza) a i zębaty standardowe :D

A i jak by się ktoś pytał to w dowodzie mam wpisane 38kW (pierwszy raz w GS widze taką moc albo to pomyłka - GS-y mają 35,2kW zależy jak się trafi :D )

mr0zd
[Usunięty]
:
Ta 200 GSem
Chyba z górki z wiatrem w plecy.

:
mr0zd napisał/a:
Ta 200 GSem
Chyba z górki z wiatrem w plecy.

To i tak coś mało, nie pamiętasz gościa co we 2 osoby leciał ponad 200 ;) :rotfl:

VTR1000F
:
Cytat:
To i tak coś mało, nie pamiętasz gościa co we 2 osoby leciał ponad 200 ;) :rotfl:


ale on jeszcze miał z tyłu areodynamiczy kufer z tyłu to dlatego tyle :D

DJPIECZYWO
[Usunięty]
:
Chcesz to ci nagram filmik tylko nie mam pomysłu gdzie przymocować kamerę.

Jedzie dokładnie 205km/h oczywiście licznikowe :hyhy:

Przecież pisałem że mam powiększone króćce ssące oraz większe dysze w gaźniku :hyhy:

bluebit
[Usunięty]
:
ludzie małej wiary :)

Seryjne GS500F

Autostrada z Grudziądza do Gdańska

Prędkość na liczniku GS500f - powyżej 200km/h - żadna górka
Prędkość na liczniku Passata B5Fl 1.9Tdi silnik AVF (130km przerobione na 168km) - 210km/h
Prędkość z systemu monitorowania pojazdu GPS/GPRS z wyżej wymienionego passka - 198 km/h

Dłuży okres czasu.

Przyklejony do zbiornika kierowca GS-a ważył 72kg.

Wszystko w temacie :)

p.S może bym zwątpił w wskazania GS/Passata - ale możliwości oszukania GPS-u nie możliwe :)

mateusz232
[Usunięty]
:
Może zadam dziwne pytanie ale.. Piszecie, że prawidłowe obroty na biegu jałowym to 1200+/-100. Czy przez to mam rozumieć, ze silnik może falować delikatnie w zakresie+/- 100 obrotów?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.