WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Zbiornik paliwa kronik gasnie
Autor Wiadomość
Jacgro92 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 19
Skąd: Łosice
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016   Zbiornik paliwa kronik gaśnie

Witam mam taki problem zdejmowalem zbiornik i tam były 3 kable 2 do kronika a jeden chyba odpływ i nie wiem czy dobrze podłączyłem czy jest jakiś schemat do tego ?

I jeszcze jeden problem jak odpale motor rozgrzeje się przyjadę 4 km i się dusi i potem nie chce odpalić jak trochę ostygnie to odpali na ssaniu i potem w miarę zmieniłem świece na nowe wraz to samo tylko po przejechaniu 7-8 km
 
 
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016   

Siemanko ;)
Na następny raz- używaj proszę, w miare możliwości, znaków interpunkcyjnych- dużo łatwiej będzie się dogadać.

a szukałeś już tego?

Co do gaśnięcia- jak ono się objawia? jest jakieś szarpanie itp, czy po prostu zdycha?
Poszperaj w dziale mechanika, może znajdziesz wątek gdzie był podobny problem.
_________________
Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
 
 
Jacgro92 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 19
Skąd: Łosice
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016   

Tego szukałem :) .

Zdycha zazwyczaj jak jadę 160 jakby tracił moc zaczyna zwalniać gaśnie i stoję na drodze jak debil w tym upale
 
 
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016   

Przełącz kranik na PRI i zobacz czy jest lepiej
_________________
Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
Jacgro92 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 19
Skąd: Łosice
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016   

I na pri ciągle jechać ? Za godzinę będę wracał z roboty to zobacze
 
 
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016   

Tak- pri oznacza swobodny przepływ paliwa (nie podciśnieniowo a grawitacyjnie). Jeżeli będzie normalnie jechać to wina jest najprawdopodobniej w podciśnieniu (kranik). Jest to częsta "usterka" w Gsie. Uważaj by nie zostawić później na noc kranika na PRI- jeżeli masz uszkodzone gniazda w gaźnikach, to paliwo na postoju może Ci się przedostać do oleju.

Ja u siebie zastosowałem zestawy naprawcze gaźnika- nowe gniazda i później już cały czas na pri śmigałem
_________________
Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016   

Arcisz napisał/a:
pri oznacza swobodny przepływ paliwa (nie podciśnieniowo a grawitacyjnie)

co by być w zgodzie z prawdą w GSe przepływ paliwa zawsze jest grawitacyjnie, nie ma tu pompy paliwowej, natomiast ustawienie PRI to swobodne otwarcie kranika, w porównaniu do ON i RES, gdzie do otwarcia potrzebna jest obecność podciśnienia.

Ale ogólnie co do zasady to Arcisz dobrze podpowiada, sprawdź jak się moto zachowuje na PRI i profilaktycznie w tej pozycji nie pozostawiaj moto z wyłączonym silnikiem.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Jacgro92 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 19
Skąd: Łosice
Wysłany: Czw 30 Cze, 2016   

Na pri jest lepiej tylko jakby na mocy stracił wcześniej po 180 teraz 163
 
 
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią 01 Lip, 2016   

No to ja bym szukał przyczyny w kraniku/przewodach od kranika. Później oczywiście gaźniki do regulacji.
Ps. kiedy były robione zawory? Może też warto temu się przyjrzeć ;)
_________________
Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
 
 
Jacgro92 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 19
Skąd: Łosice
Wysłany: Pią 01 Lip, 2016   

Przewody ok sprawdzałem . A powiesz jak mi sprawdzić ten kranik?

Zawory nwm mam go z Niemiec 2 rok.
Teraz wymienialem jedynie sprzegło i olej
 
 
Arcisz 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2015
Pochwał: 5
Posty: 578
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią 01 Lip, 2016   

To ja bym do tych zaworów przede wszystkim zerknął. Regulacja niestety płytkami- ale bardzo prosta.

(polecam przeczytać) Z wątku:

http://forum.gs500.pl/vie...p=229822#229822


studi napisał/a:
Matt97, wygląda to tak, że ze zbiornika do kranika idą dwa przewody paliwowe (jeden odpowiedzialny jest za pozycję ON a drugi za RES i PRI) od kranika odchodzi następnie mniej więcej tej samej grubości wężyk oraz drugi znacznie cieńszy.

Ten cieńszy to właśnie podciśnieniowe sterowanie kranikiem.

Jeśli odłączysz ten grubszy i ustawisz kranik na PRI to powinno lecieć paliwo, jeśli ustawisz na ON lub RES to paliwo nie powinno lecieć, teraz odłączasz od gaźników ten cienki, z niego nigdy nie powinno lecieć paliwo, i zaczynasz zasysać go wytwarzając tym samym podciśnienie, w tym momęcie z grubego w pozycjach ON i RES powinno lecieć paliwo.

Możesz także przełożyć wężyk podciśnienia do drugiego gaźnika jeśli jak pisałeś pali tylko na jeden gar, tak jak pisałem do jednego gaźnika dochodzi ten cienki wężyk z kranika, a drugi gaźnik ma w tym miejscu zaślepkę, trzeba to zamienić miejscami, wężyk w miejsce zaślepki, zaślepka w miejsce wężyka i patrzymy czy mimo pracy na jeden gar moto działa stabilnie na ON lub RES bez konieczności przekręcania na PRI
_________________
Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
 
 
Jacgro92 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 19
Skąd: Łosice
Wysłany: Pią 01 Lip, 2016   

Czyli z kronika idą 3 rurki a od baku też mam 3. Czyli te od baku to 2 do kranika a ten 3 ?
 
 
Veth 


Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2015
Pochwał: 1
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 01 Lip, 2016   

Ten 3 z baku to jest przelewowy, jakby Ci się woda podczas deszczu wlała lub jak nie trafisz benzyną do korka tylko obok. Puść go gdzieś tak żeby w razie czego nie lało na gaźniki/cylindry.
 
 
Jacgro92 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 19
Skąd: Łosice
Wysłany: Pią 01 Lip, 2016   

No to dobrze zrobiłem bo myślałem już że do kranika idzie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.