Zbiornik paliwa kronik gasnie
Odpowiedz do tematu

: Zbiornik paliwa kronik gaśnie
Witam mam taki problem zdejmowalem zbiornik i tam były 3 kable 2 do kronika a jeden chyba odpływ i nie wiem czy dobrze podłączyłem czy jest jakiś schemat do tego ?

I jeszcze jeden problem jak odpale motor rozgrzeje się przyjadę 4 km i się dusi i potem nie chce odpalić jak trochę ostygnie to odpali na ssaniu i potem w miarę zmieniłem świece na nowe wraz to samo tylko po przejechaniu 7-8 km

:
Siemanko ;)
Na następny raz- używaj proszę, w miare możliwości, znaków interpunkcyjnych- dużo łatwiej będzie się dogadać.

a szukałeś już tego?

Co do gaśnięcia- jak ono się objawia? jest jakieś szarpanie itp, czy po prostu zdycha?
Poszperaj w dziale mechanika, może znajdziesz wątek gdzie był podobny problem.

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Tego szukałem :) .

Zdycha zazwyczaj jak jadę 160 jakby tracił moc zaczyna zwalniać gaśnie i stoję na drodze jak debil w tym upale

:
Przełącz kranik na PRI i zobacz czy jest lepiej

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
I na pri ciągle jechać ? Za godzinę będę wracał z roboty to zobacze

:
Tak- pri oznacza swobodny przepływ paliwa (nie podciśnieniowo a grawitacyjnie). Jeżeli będzie normalnie jechać to wina jest najprawdopodobniej w podciśnieniu (kranik). Jest to częsta "usterka" w Gsie. Uważaj by nie zostawić później na noc kranika na PRI- jeżeli masz uszkodzone gniazda w gaźnikach, to paliwo na postoju może Ci się przedostać do oleju.

Ja u siebie zastosowałem zestawy naprawcze gaźnika- nowe gniazda i później już cały czas na pri śmigałem

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Arcisz napisał/a:
pri oznacza swobodny przepływ paliwa (nie podciśnieniowo a grawitacyjnie)

co by być w zgodzie z prawdą w GSe przepływ paliwa zawsze jest grawitacyjnie, nie ma tu pompy paliwowej, natomiast ustawienie PRI to swobodne otwarcie kranika, w porównaniu do ON i RES, gdzie do otwarcia potrzebna jest obecność podciśnienia.

Ale ogólnie co do zasady to Arcisz dobrze podpowiada, sprawdź jak się moto zachowuje na PRI i profilaktycznie w tej pozycji nie pozostawiaj moto z wyłączonym silnikiem.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Na pri jest lepiej tylko jakby na mocy stracił wcześniej po 180 teraz 163

:
No to ja bym szukał przyczyny w kraniku/przewodach od kranika. Później oczywiście gaźniki do regulacji.
Ps. kiedy były robione zawory? Może też warto temu się przyjrzeć ;)

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Przewody ok sprawdzałem . A powiesz jak mi sprawdzić ten kranik?

Zawory nwm mam go z Niemiec 2 rok.
Teraz wymienialem jedynie sprzegło i olej

:
To ja bym do tych zaworów przede wszystkim zerknął. Regulacja niestety płytkami- ale bardzo prosta.

(polecam przeczytać) Z wątku:

http://forum.gs500.pl/vie...p=229822#229822


studi napisał/a:
Matt97, wygląda to tak, że ze zbiornika do kranika idą dwa przewody paliwowe (jeden odpowiedzialny jest za pozycję ON a drugi za RES i PRI) od kranika odchodzi następnie mniej więcej tej samej grubości wężyk oraz drugi znacznie cieńszy.

Ten cieńszy to właśnie podciśnieniowe sterowanie kranikiem.

Jeśli odłączysz ten grubszy i ustawisz kranik na PRI to powinno lecieć paliwo, jeśli ustawisz na ON lub RES to paliwo nie powinno lecieć, teraz odłączasz od gaźników ten cienki, z niego nigdy nie powinno lecieć paliwo, i zaczynasz zasysać go wytwarzając tym samym podciśnienie, w tym momęcie z grubego w pozycjach ON i RES powinno lecieć paliwo.

Możesz także przełożyć wężyk podciśnienia do drugiego gaźnika jeśli jak pisałeś pali tylko na jeden gar, tak jak pisałem do jednego gaźnika dochodzi ten cienki wężyk z kranika, a drugi gaźnik ma w tym miejscu zaślepkę, trzeba to zamienić miejscami, wężyk w miejsce zaślepki, zaślepka w miejsce wężyka i patrzymy czy mimo pracy na jeden gar moto działa stabilnie na ON lub RES bez konieczności przekręcania na PRI

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Czyli z kronika idą 3 rurki a od baku też mam 3. Czyli te od baku to 2 do kranika a ten 3 ?

:
Ten 3 z baku to jest przelewowy, jakby Ci się woda podczas deszczu wlała lub jak nie trafisz benzyną do korka tylko obok. Puść go gdzieś tak żeby w razie czego nie lało na gaźniki/cylindry.

:
No to dobrze zrobiłem bo myślałem już że do kranika idzie

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.