Witam mam taki problem zdejmowalem zbiornik i tam były 3 kable 2 do kronika a jeden chyba odpływ i nie wiem czy dobrze podłączyłem czy jest jakiś schemat do tego ?
I jeszcze jeden problem jak odpale motor rozgrzeje się przyjadę 4 km i się dusi i potem nie chce odpalić jak trochę ostygnie to odpali na ssaniu i potem w miarę zmieniłem świece na nowe wraz to samo tylko po przejechaniu 7-8 km
Odpowiedz do tematu
: Zbiornik paliwa kronik gaśnie
:
Siemanko
Na następny raz- używaj proszę, w miare możliwości, znaków interpunkcyjnych- dużo łatwiej będzie się dogadać.
a szukałeś już tego?
Co do gaśnięcia- jak ono się objawia? jest jakieś szarpanie itp, czy po prostu zdycha?
Poszperaj w dziale mechanika, może znajdziesz wątek gdzie był podobny problem.
Na następny raz- używaj proszę, w miare możliwości, znaków interpunkcyjnych- dużo łatwiej będzie się dogadać.
a szukałeś już tego?
Co do gaśnięcia- jak ono się objawia? jest jakieś szarpanie itp, czy po prostu zdycha?
Poszperaj w dziale mechanika, może znajdziesz wątek gdzie był podobny problem.
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Tego szukałem .
Zdycha zazwyczaj jak jadę 160 jakby tracił moc zaczyna zwalniać gaśnie i stoję na drodze jak debil w tym upale
Zdycha zazwyczaj jak jadę 160 jakby tracił moc zaczyna zwalniać gaśnie i stoję na drodze jak debil w tym upale
:
Przełącz kranik na PRI i zobacz czy jest lepiej
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
I na pri ciągle jechać ? Za godzinę będę wracał z roboty to zobacze
:
Tak- pri oznacza swobodny przepływ paliwa (nie podciśnieniowo a grawitacyjnie). Jeżeli będzie normalnie jechać to wina jest najprawdopodobniej w podciśnieniu (kranik). Jest to częsta "usterka" w Gsie. Uważaj by nie zostawić później na noc kranika na PRI- jeżeli masz uszkodzone gniazda w gaźnikach, to paliwo na postoju może Ci się przedostać do oleju.
Ja u siebie zastosowałem zestawy naprawcze gaźnika- nowe gniazda i później już cały czas na pri śmigałem
Ja u siebie zastosowałem zestawy naprawcze gaźnika- nowe gniazda i później już cały czas na pri śmigałem
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
co by być w zgodzie z prawdą w GSe przepływ paliwa zawsze jest grawitacyjnie, nie ma tu pompy paliwowej, natomiast ustawienie PRI to swobodne otwarcie kranika, w porównaniu do ON i RES, gdzie do otwarcia potrzebna jest obecność podciśnienia.
Ale ogólnie co do zasady to Arcisz dobrze podpowiada, sprawdź jak się moto zachowuje na PRI i profilaktycznie w tej pozycji nie pozostawiaj moto z wyłączonym silnikiem.
Arcisz napisał/a: |
pri oznacza swobodny przepływ paliwa (nie podciśnieniowo a grawitacyjnie) |
co by być w zgodzie z prawdą w GSe przepływ paliwa zawsze jest grawitacyjnie, nie ma tu pompy paliwowej, natomiast ustawienie PRI to swobodne otwarcie kranika, w porównaniu do ON i RES, gdzie do otwarcia potrzebna jest obecność podciśnienia.
Ale ogólnie co do zasady to Arcisz dobrze podpowiada, sprawdź jak się moto zachowuje na PRI i profilaktycznie w tej pozycji nie pozostawiaj moto z wyłączonym silnikiem.
:
Na pri jest lepiej tylko jakby na mocy stracił wcześniej po 180 teraz 163
:
No to ja bym szukał przyczyny w kraniku/przewodach od kranika. Później oczywiście gaźniki do regulacji.
Ps. kiedy były robione zawory? Może też warto temu się przyjrzeć
Ps. kiedy były robione zawory? Może też warto temu się przyjrzeć
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Przewody ok sprawdzałem . A powiesz jak mi sprawdzić ten kranik?
Zawory nwm mam go z Niemiec 2 rok.
Teraz wymienialem jedynie sprzegło i olej
Zawory nwm mam go z Niemiec 2 rok.
Teraz wymienialem jedynie sprzegło i olej
:
To ja bym do tych zaworów przede wszystkim zerknął. Regulacja niestety płytkami- ale bardzo prosta.
(polecam przeczytać) Z wątku:
http://forum.gs500.pl/vie...p=229822#229822
(polecam przeczytać) Z wątku:
http://forum.gs500.pl/vie...p=229822#229822
studi napisał/a: |
Matt97, wygląda to tak, że ze zbiornika do kranika idą dwa przewody paliwowe (jeden odpowiedzialny jest za pozycję ON a drugi za RES i PRI) od kranika odchodzi następnie mniej więcej tej samej grubości wężyk oraz drugi znacznie cieńszy.
Ten cieńszy to właśnie podciśnieniowe sterowanie kranikiem. Jeśli odłączysz ten grubszy i ustawisz kranik na PRI to powinno lecieć paliwo, jeśli ustawisz na ON lub RES to paliwo nie powinno lecieć, teraz odłączasz od gaźników ten cienki, z niego nigdy nie powinno lecieć paliwo, i zaczynasz zasysać go wytwarzając tym samym podciśnienie, w tym momęcie z grubego w pozycjach ON i RES powinno lecieć paliwo. Możesz także przełożyć wężyk podciśnienia do drugiego gaźnika jeśli jak pisałeś pali tylko na jeden gar, tak jak pisałem do jednego gaźnika dochodzi ten cienki wężyk z kranika, a drugi gaźnik ma w tym miejscu zaślepkę, trzeba to zamienić miejscami, wężyk w miejsce zaślepki, zaślepka w miejsce wężyka i patrzymy czy mimo pracy na jeden gar moto działa stabilnie na ON lub RES bez konieczności przekręcania na PRI |
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Czyli z kronika idą 3 rurki a od baku też mam 3. Czyli te od baku to 2 do kranika a ten 3 ?
:
Ten 3 z baku to jest przelewowy, jakby Ci się woda podczas deszczu wlała lub jak nie trafisz benzyną do korka tylko obok. Puść go gdzieś tak żeby w razie czego nie lało na gaźniki/cylindry.
:
Odpowiedz do tematu
No to dobrze zrobiłem bo myślałem już że do kranika idzie