Podparty zawor wydechowy...? |
Autor |
Wiadomość |
retro303 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2008 Podparty zawór wydechowy...?
|
|
|
Panowie w serwisie mi powiedzial gość jak bylem przed wczoraj na regulacji zaworów i gazników ze tak wlasnie bylo, ze był juz jeden "podparty"... co to oznacza? Moj Gs dalej wydaje rózne dziwne dzwieki wlasnie z okolic rozrzadu, a moze to ja jestes przewrazliwiony i to jest calkiem normalny dzwiek? Nie ufam zadnemu serwisowi, wszedzie gdzie bylem to moto niby zrobiony a tak naprawde inne rzeczy spie... na poczotku bo odebraniu sprzeglo mi sie slizgalo, pozniej stopka do biegów spadla, zestaw napedowy jak mi wymienili to przy ruszaniu wydaje mi sie ze sie urwie zaraz ten lancuch, tez dziwny dzwiek czasem poleci, taki zgrzyt lekki i odczuwalny. Pozdro. |
|
|
|
|
pootietang [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2008
|
|
|
za mały luz na zaworze a wręcz jego brak przez co jest cały czas uchylony. dobrze że byłeś na regulacji bo uchylony zawór grozi wypaleniem gniazda a to już "trochę" więcej roboty niż tylko wymiana płytki zaworowej. co do dziwnych dźwięków to ciężko powiedzieć jak nie wiadomo co to za dźwięki. jeśli nie miałeś luzu zaworowego a teraz jest to może być głośniej, olejaki suzuki nie należą do cichych. u mnie w suzuki tez wiele dźwięków jest które mi się nie podobają ale z biegiem czasu i zużyciem pewnych elementów zaczynają generować pewne dźwieki które nie znaczą ze jest coś nie tak a nie są miłe dla ucha:/ |
|
|
|
|
kamil.k [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 14 Cze, 2008
|
|
|
pootietang, no nie byłbym pewny czy gniazdo piewsze sie wypali , według mnie pierwszy padnie zawór a to dlatego ze bedzie przegrzewany; nie styka sie z gniazdem wiec nie ma gdzie oddac ciepła |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 14 Cze, 2008
|
|
|
kumpel miał RF 900 i też mu silnik w niej chodził jak by w cilindrach kilo gwoździ było a był serwisowany i mial wszystko w porzadku.
Chyba taki urok suzuki |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 14 Cze, 2008
|
|
|
suzuki to stuki i puki
i nie ma rady
jak nie ma GS który nie bierze oleju (podobno) |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
kamil.k [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 14 Cze, 2008
|
|
|
moj gpz tez cicho nie chodzi wiec to nie tylko suzuki tak ma. po prostu sa to starsze konstrukcje w których dopracowywane były inne szczegóły niż hałasliwosci silnika
na szczescie w kasku tego nie slychac |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 14 Cze, 2008
|
|
|
konstrukcje chłodzone cieczą pracują ciszej ze względu na tzn. płaszcz wodny oraz wyższą stabilność temperatury.
na pewno trzeba sprawdzić luz zaworowy na samym początku.
każdy silnik spala olej, ważne żeby spalanie pozostawało w normie. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
pootietang [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 14 Cze, 2008
|
|
|
hubertgontarz napisał/a: | na pewno trzeba sprawdzić luz zaworowy na samym początku. |
retro303 napisał/a: | bylem przed wczoraj na regulacji zaworów i gazników |
możliwe że podobnie jak ja jesteś przewrażliwiony na wszelkie stuki-puki ale musimy to przeboleć jeżdżąc suzi mechanik szlifował, zamieniał miejscami czy dobrał nowe płytki?? jest jeszcze możliwość że dał płytki o za małej średnicy 29mm zamiast29,5mm i mogą wtedy generować dodatkowe stuki mimo poprawnego luzu |
|
|
|
|
retro303 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Cze, 2008
|
|
|
Cześć panowie, nie wiem tak do konca co i na co wymienil, ale skoro tak mowicie to jestem spokojniejszy. Te stuki mam tak kolo 3 tys. obrotów do 5ciu.. gdy odkrecam wiecej gazu to nie slysze ich... wydaje mi sie ze to moze cos nawet od lancucha bo na biegu jalowym nic nie slychac takiego, a nawet przy ruszaniu z niskich obr. jak nie chce katowac sprzegla i malo ktrece to mam takie lekkie zgrzyty, nie wiem w sumie co to.. Dzwieki dziwne mi nie przeszkadzaja same w sobie tylko fakt zeby moja Suzi nie zachorowala od tego;) Poziom db mnie nie rusza tylko zeby Gs w ktory pakuje kase i kocham go zeby jezdzil razem ze mna. dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 15 Cze, 2008
|
|
|
Możesz mieć luz promieniowy zębatki łańcuchowej zdawczej na wałku zdawczym. Powoduje to zużywanie sie wielowpustu na wałku i szybkim zgonem zębatki.
Zdejmij dekiel i obadaj. Luz osiowy jest przewidziany fabrycznie.
Sprawdź też czy łańcuch nie jest wyciągnięty w jednym miejscu mocniej i przez to hałasuje. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|