Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Malowanie GS'a |
Autor |
Wiadomość |
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 26 Wrz, 2007
|
|
|
mająć niewielką ilość lakieru spokojnie lakiernik pryśnie ci te 3 elementy :bak i boczki.filozofi w tym nie ma myślę. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sob 20 Paź, 2007
|
|
|
Mogę już co nieco napisać o lakierowaniu. jeszcze elementow nie odebrałem bo sa w trakcie roboty. elementy ramy malowane na srebrno zostały wypiaskowane i czekają na podkład i lakierowanie.
Elementy lakierowane typu bak , boczki itp sa szlifowane i będą lakierowane w tygodniu.
Lakiery pochodza z palety firmy Helios typu mobihel. Zbiornik i reszta będzie w niebieskiej perle a rama itp srebrna perła w kolorze alu. Koszt lakierow - bazy , klaru , utwardzacza itp to łacznie 250 pln. piaskowanie wszystkiego - 150. Lakierowanie ramy itp 200pln robocizna . |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Rieger [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 27 Lis, 2007
|
|
|
A ja mam takie pytanie czy do malowania bezbarwnym należy przejechać lakier delikatnie wodnym papierem czy w jaki sposób ten klar ma być nałożony żeby za chwilę nie chciał odpadać? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 27 Lis, 2007
|
|
|
Z tego co wiem to ważny jest czas pomiędzy kolejnym kryciem. Nie może byc zbyt długi bo sie nie zwiążą kolejne warstwy , za krótki to z kolei popłynie. Czas zależy od temperatury i jest podany w specyfikacji .
Jak sa jakies skazy np zaciek itp to go się ścina papierem wodnym i wtedy pryska.
Nie jestem lakiernikiem więc moge sie mylic. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Rieger [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 27 Lis, 2007
|
|
|
No właśnie tylko że jak malują np. aerografem jakieś wzorki to później kryją to jakoś bezbarwnym i nie sądzę żeby matowili to co narysowali :-D Nie mamy jeszcze żadnego lakiernika na forum? Bo pomalowałem sobie uchwyty do reflektora przedniego i błotnika i nie wiem teraz czy przeciągnąć to jeszcze bezbarwnym czy lepiej już zostawić tak jak jest żeby nie robić później wszystkiego od początku. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 27 Lis, 2007
|
|
|
Rieger napisał/a: | No właśnie tylko że jak malują np. aerografem jakieś wzorki to później kryją to jakoś bezbarwnym i nie sądzę żeby matowili to co narysowali :-D Nie mamy jeszcze żadnego lakiernika na forum? Bo pomalowałem sobie uchwyty do reflektora przedniego i błotnika i nie wiem teraz czy przeciągnąć to jeszcze bezbarwnym czy lepiej już zostawić tak jak jest żeby nie robić później wszystkiego od początku. |
Na pewno warto pokryc bezbarwnym. jak malowałes sprayem to jest to nawet konieczne , pisze często o tym na samej puszce spray'u. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Rieger [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 27 Lis, 2007
|
|
|
Jak nikt nie wypowie się jakoś konkretnie jak postąpić to spróbuje delikatnie przelecieć dwutysiączką i na jednym elemencie zobacze co to wyjdzie. Jak cos to tylko będzie jedna rzecz do poprawy :-D A tak przy okazji nie wiecie gdzie można dostać te śruby co mocują lampę? Bo moje są lekko przykorodowane, a mnie drażnią takie detale A zwykła śruba nie będzie wygladała zbyt ładnie:-P |
|
|
|
|
jankees [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 28 Lis, 2007
|
|
|
wyczyśc śrube i prysnij lakiem ja tak robie ,a co do bezbarwnego to pryskaj to lekko bezbarwnym i nie scieraj juz papierkiem. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sro 28 Lis, 2007
|
|
|
Śruby kup imbusowe z nierdzewki lub ocynkowane. Są do kupienia w castoramie itp. Ja mam załozone imbusowe M8 z nierdzewki z wiekszym łebkiem i wygląda spoko.
Tak samo powymieniałem wiekszosc śrub w moto na ocynkowane imbusy bo oryginalne pokryte były jakims zielonym lakierem fabrycznie i wstrętnie to wygladało. Dało się je wprawdzie wypolerowac na błysk ale obawiałem sie korozji po tej operacji. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Rieger [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 28 Lis, 2007
|
|
|
Jutro wybiorę się do jakiegoś sklepu i będę szukał czegoś ladnego nadającego się do przykręcenia lampy. Nie wykluczone, że skończy się właśnie na imbuskach bo z nimi nie będzie problemów z dostępnością. Dzięki za info. Pozdrawiam |
|
|
|
|
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 29 Lis, 2007
|
|
|
Ja dam tylko tyle że spolerowane śruby zachodzą rdzą z podwójną szybkością.Teoretycznie pomalowane nie powinny ale wystarczy jeden kontakt z kluczem i zaczyna się.Przerabiałem.
Wyśmienity pomysł z tymi nierdzewkami. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
|
|
|
|
vytautas [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012
|
|
|
zabawie się trochę w archeologa, ale to tylko dlatego żeby nie zakładać kolejnego zbędnego tematu.
Jak się ma przemalowanie moto na inny kolor w stosunku do późniejszej jego wartości przy odsprzedaży? |
|
|
|
|
Borek
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 01 Cze 2011 Pochwał: 4 Posty: 908 Skąd: Nidzica/Warszawa
|
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012
|
|
|
Zależy o jakim roczniku motocykla mówimy, bo przemalować rocznik 90 a 2000 to spora różnica i zależy jak to będzie wykonane. |
_________________
|
|
|
|
|
panbodzio
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 105 Dołączył: 20 Gru 2008 Pochwał: 18 Posty: 1119 Skąd: dokąd
|
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012
|
|
|
vytautas napisał/a: | Jak się ma przemalowanie moto na inny kolor w stosunku do późniejszej jego wartości przy odsprzedaży? |
pytanie na ktore ciezko udzielic jednoznacznej odpowiedzi.
oryginalne malowanie wskazuje ze sprzet nie mial jakichs powazniejszych przygod.
z drugiej strony nowy lakier odswieza motocykl.
wszystko zalezy od jednostkowego podejscia do oferowanego egzemplarza oraz kupujacego |
_________________ http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr |
|
|
|
|
|