WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka laweta i ktory serwis Suzuki w Warszawie?
Autor Wiadomość
ashtrash 

Model GSa: GS 500F
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 26 Cze, 2013   Jaka laweta i ktory serwis Suzuki w Warszawie?

Czesc!
Poszukuje lawety i polecanego serwisu Suzuki w Wawie.

Z zalem stwierdzam, ze zaliczylem dzis szlif moim gs500f na prostej drodze podczas przyspieszania. Deszcz plus pasy badz niewielka plama oleju-nie wiem co dokladnie nagle pogorszylo przyczepnosc. W moim przypadku skonczylo sie na zbiciu biodra (mimo ochraniacza) i przytarciu lokcia (mimo zbroi). Niestety w GSie sporo drobnych uszkodzen jak wygieta kierownica, podnozek, starty wydech i owiewka, pekniety dekielek. Ale co gorsza urwalem przewod do zaplonu wiec pojazd nie odpala no i pytanie co jeszcze...

Czy ktos z Was moglby polecic do ktorego serwisu go odstawic? Poza konieczna naprawa dobrze byloby troche ukryc wizualnie efekty tej gleby. No i druga kwestia jest transport. Za lawete wolaja 200 (Jasklowski i PZU). Macie moze jakies pomysly?
 
 
Piter 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2009
Pochwał: 3
Posty: 306
Skąd: Konstancin
Wysłany: Czw 27 Cze, 2013   

Co do poszukiwania tańszego transortu może poszukaj przyczepki by wynająć i sam go zawieź .
_________________
Gs 500 F ------> Bandit 600S
 
 
 
Langus92 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31
Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 225
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Czw 27 Cze, 2013   

Popytaj też czy wśród znajomych ktoś busa nie ma
_________________
Romet Ogar 205> Suzuki RG 80> Suzuki GS 500E> .......... >Kawasaki GPZ 500> Suzuki Bandit 600S
 
 
mocar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 27 Cze, 2013   

Jako serwis polecam MotoWit, ma też lawetę, tylko nie wiem jak z ceną. Już drugi sezon serwisuję tam motocykl i jest ok.
 
 
Set3 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60
Dołączył: 14 Paź 2010
Pochwał: 28
Posty: 682
Skąd: Wałcz
Wysłany: Pią 28 Cze, 2013   

wczoraj kupiłem GSke w Poznaniu. Nie chciało mi się brać lawety ani busa. Pojechałem passatem. 15 minu i był w srodku. sciągnełem tylko zbiornik akumulator plstiki i przednie koło. Na desce wsunełem go do srodka przepiołem pasem i z powrotem. W domu 20minut montażu. Koszt z Wałcza do Poznania i z powrotem paliwa to był tylko 75zł.
W niemczech tak czasem przywoże większe motocykle. Wtedy sciągam przód z lagami i kołem.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
 
 
 
ashtrash 

Model GSa: GS 500F
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 01 Lip, 2013   

Dzięki za sugestie. Niestety nie miałem możliwości skombinować nikogo znajomego na szybko, kto mógłby mi pomóc w transporcie (u mnie nikt na motorze nie jeździ). Transport musiałem ogarnąć przed weekendem z powodu wyjazdu, więc zacząłem dzwonić po serwisach. Dzwoniłem do MotoWit, ale niestety nie mieli dostępnej lawety przed końcem tygodnia, dopiero w poniedziałek (dziś). MotoHangar na grochowskiej miał problem ze zlokalizowaniem swojego mechanika przez kilka godzin (w pracy się nie pojawił, telefonu nie odbierał), więc patrzyłem dalej. Jaskłowski nie miał lawety "w tej chwili". Na pytanie ile będzie trwała ta "chwila" dowiedziałem się, że na razie będzie trwała, więc również odpuściłem. Ostatecznie zadzwoniłem do miejsca, gdzie zmieniałem oponę wcześniej - NitroBoyz. Bezproblemowo. Umówione, następnego dnia zabrane punktualnie, wszystko w najlepszym porządku. Teraz czekam na wycenę napraw. Wracam za półtora tygodnia i w sobotę odbieram z serwisu. Zobaczymy jak ceny i jakość naprawy.
 
 
lukasW124 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32
Dołączył: 11 Cze 2012
Pochwał: 2
Posty: 252
Skąd: KR
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

Parkujesz pod chmurką że nie probujesz zrobić go sam?
 
 
Set3 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60
Dołączył: 14 Paź 2010
Pochwał: 28
Posty: 682
Skąd: Wałcz
Wysłany: Sro 03 Lip, 2013   

Tak. Czytam o tych usterkach i tez się dziwię że sam nie próbujesz. Osobiście uważam że prócz silnika kierowca powinien wszystko sam w GSce robić. Może tylko regulacje gaźników i remont silnika dać innym. Warsztaty jedno tylko potrafia robić dobrze - kasować
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
 
 
 
ashtrash 

Model GSa: GS 500F
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 03 Lip, 2013   

Zgadzam się, że najlepiej większość napraw przeprowadzać samemu. Są jednak dwa problemy:
- jestem całkowicie świeży - mam go 2 miesiące i nie bardzo mam z kim przysiąść do tego motocykla żeby się wszystkiego nauczyć, a samodzielna nauka jednak idzie wolniej (póki co czyszczenie, smarowanie i naciąganie łańcucha oraz wymiana płynu hamulcowego).
- często wyjeżdżam - tylko połowę miesiąca jestem w domu i wolę ten czas poświęcić na jazdę a nie na naprawy. A pod nieobecność mechanik doprowadzi GSa do stanu używalności.
 
 
ashtrash 

Model GSa: GS 500F
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 18 Lip, 2013   

lukasW124, Set3 - Niestety mieliście świętą rację.

Odstawiłem motocykl do naprawy do NitroBoyz 29 czerwca, a po odbiór zgłosiłem się 13 lipca. Klamka hamulca została wymieniona na również po-ślizgową, dekiel silnika nie został wymieniony, generalnie nie byłem zachwycony z naprawy. Niestety, pojawiło się też kilka nowych uszkodzeń - nowe wgniecenie i spękany, odpryskujący lakier, zdrapany napis suzuki na lewej owiewce oraz porysowany, lekko wgnieciony bak z lewej strony (podkreślam, że do naprawy była prawa strona, a na lewej wszystko było w porządku). W pierwszej chwili nie dostrzegłem tego, nikt mnie nie poinformował że coś się działo. Pamiętam, że jeden z pracowników serwisu (podobno współwłaściciel) przez półtorej godziny mówił mi, że:
- rysa na baku stała się samoistnie bo to miejsce było już kiedyś zarobione i lakier sam odpadł (bzdura, bak był nietknięty, więc gość kłamał)
- nie udowodnię im tego, że to się stało u nich,
- nie będą naprawiać i płacić za rzeczy, które nie stały się u nich,
- "klient nie jest dla mnie najważniejszy".
Odstawiłem motocykl do naprawy a teraz mam jeszcze więcej problemów niż przedtem. O ile pamiętam dobrze propozycja od tego gościa była taka, że mogą mi polakierować tę lewą stronę za darmo jak polakieruję u nich też prawą. Co z tego jeśli to nie wszystkie zniszczenia które spowodowali, a i nie po to odstawiam motor do nich żeby później i tak musieć do nich wracać.
Ostatecznie przyjechał faktyczny właściciel, bo i złożył oświadczenie że stało się to u nich. Trwa właśnie procedura zgłoszenia szkody do ich OC, co zajmuje mi sporo czasu i faktycznie szybciej naprawiłbym to sam.

Zatem wniosek na przyszłość - albo naprawiaj sam, albo zrób fotografię motocykla ze wszystkich stron (!) w chwili przekazania go do mechanika.
 
 
gacek778 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011
Pochwał: 9
Posty: 703
Skąd: Wieliczka
Wysłany: Czw 18 Lip, 2013   

Jak to czytam to naprawdę aż mi ciśnienie skacze :kwasny:
Nie rozumiem czemu w tym kraju połowa mechaników myśli że klienci ich serwisu to kretyni. Sam użeram się teraz z efektami pracy takiego "fachury".
To jest jakieś chore że przeciętny mechanik drze setki złotych za nie tyle naprawę motocykla co jeszcze jego uszkodzenie i w dodatku pierdzieli farmazony ile to się nie narobił przy tym.

ashtrash, nie jestem mechanikiem ale jakbyś był z Krakowa to te kilka pierdół bym ogarnął w kilka godzin (pod warunkiem że byś zamówił wcześniej części). Trzeba mieć tylko chęci, trochę czasu, części zamienne i zestaw kluczy + jakieś spokojne miejsce. Nic więcej.
Wygięta kierownica (jeżeli masz dzieloną) to jest kilkadziesiąt minut roboty i koszt za rurkę pewnie ze 30 złotych.
Wymiana podnóżka czy tam klamki kilka minut koszt kilkanaście złotych za części.
Przetarty wydech można zrobić polerkę i trochę zamaskować rysy.
Dekielek jeżeli ten mały od alternatora to 3 śrubki, jeżeli duży to by pasowało zlać olej ale też nie ma dużo roboty. Ceny dekielków już trochę wyższe.
Sprawny mechanik by to uruchomił pewnie w kilka godzin (spokojnej pracy).
Nie wiem jak można zrobić takie badziewie ale serwisanci z tej firmy powinni być nabici przy drodze na pal za zrobienie klientowi czegoś takiego.
Cytat:
"klient nie jest dla mnie najważniejszy".

Zamówił bym gościowi wielką reklamę z tym napisem i wywiesił na budynku firmy.

I rada dla ciebie
Cytat:
O ile pamiętam dobrze propozycja od tego gościa była taka, że mogą mi polakierować tę lewą stronę za darmo jak polakieruję u nich też prawą.

Powiedz im żeby sp.... i zabierz się sam za swój motocykl zanim będzie wyglądał tak:

Ja bym w takim serwisie nic więcej nie robił.

Z czystej ciekawości ile za "robotę" krzyknęli?
 
 
ashtrash 

Model GSa: GS 500F
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

Chyba musiałem tego doświadczyć, żeby dojść do takiego wniosku. Pozostaje mi resztę zrobić samemu. ;)
Lusterko wymienić mogłem sam (wymienili na nowe 120zł),
Przewód do impulsatora... podejrzewam że również z drobną pomocą internetu bym wymienił (nie znam ceny, wymienili).
Kierownica jak się okazuje tylko się przesunęła w zaciskach, mam tę giętą, bardziej turystyczną (ustawili krzywo i jeszcze przy mnie wymagało to regulacji).
Podnóżek prawy to tylko kwestia odgięcia jednego elementu i jest ok (odgięli).
Tak samo klamka - sam mogłem to zrobić (wymienili na używaną 20zł).
Dekielek impulsatora ten z trzema śrubkami pękł i odpadła osłonka suzuki z niego - muszę znaleźć nowy (tego nie ruszali).
Ciężarek do poprawki (polakierowany na czarny mat, był połysk i ustawiony, nie wiem ile za to)
Wszystkie rysy na owiewce, śrubie przedniego koła, wydechu itp nie były ruszane.
Ano i przy okazji jeszcze za namową zgodziłem się na wymianę oleju (przebieg 12000, poprzedni właściciel też radził wymienić).
Więcej nie pamiętam, to chyba wszystko.
Suma 500zł za całość (w tym części).

Jakoś ciężko mi było uwierzyć, że aż taka ignorancja u tych mechaników, przecież to niby pasjonaci, ludzie którzy się na tym znają. Byłem przekonany, że u kogo jak u kogo, ale u takich motocykl jest pod najlepszą opieką. Najważniejsze to wyciągnąć wnioski na przyszłość i faktycznie robić co się da samemu. Na pewno będzie taniej, sprawniej, bez dodatkowych uszkodzeń, a i czegoś się można nauczyć.
 
 
thundercat
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

jeśli potrzebujesz pewnego serwisu mogę polecić mechanika w duczkach, Robie sprzęty u niego już kilka lat i nie mogę narzekać, zawsze wszystko jest zrobione tak jak miało być. Na kase nie naciąga bo zdarza się ze po wstępnych oględzinach okazuje sie że nie trzeba czegoś robić i kasy za to nie bierze.No tylko musial byś kawałek podjechać ( aaa i nie ma Warszawskich cen)
 
 
gacek778 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011
Pochwał: 9
Posty: 703
Skąd: Wieliczka
Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   

ashtrash napisał/a:

Suma 500zł za całość (w tym części).

Nie mam pytań.
120 złotych lusterka + przewód impulsatora może kilka złotych + stara klamka za 20 (podczas gdy nowa kosztuje mniej) + wcisnęli wymianę oleju czyli jakieś 100 złotych z filtrem.
Czyli niecałe 250 za części + kolejne 250 za to że ktoś się pocił i mordował z wymianą lusterek, przewodu i oleju.
W gratisie poobijany motocykl, który za kolejną niewielką opłatą mogą ci pomalować.
To się nazywa perpetum mobile do robienia pieniędzy :rotfl:
A następnym razem będzie samoistnie powstała dziura w silniku. Jeżeli się pan zdecyduje zespawamy za pół ceny :hyhy:

Z każdym kolejnym dniem dochodzę do wniosku że właściciele większości serwisów mają swoich klientów za skretyniałych debili.

Autorze brać się za robotę, kupić za 250 złotych zestaw solidnych kluczy i robić samemu (a nie wyrzucać kasę w błoto).
Na forum jest wszystko opisane a jak czegoś nie wiesz napewno pomożemy.
Wszystkie części kupisz w sklepie Netbiker albo w dziale giełda na forum.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.