Przesunięty przez: sezrg Pią 07 Cze, 2013 |
Suzuki GSX 750 F Problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
Hubert7822 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Cze, 2013 Suzuki GSX 750 F Problem z odpaleniem
|
|
|
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem. Nie posiadam GS ale mam nadzieję ze mnie wspomożecie . Z góry dziękuję za szybkie podpowiedzi gdyż motocykl jest mi potrzebny na dojazdy do pracy
Problem polega na tym ze motocykl nie chcę odpalić... Normalnie wróciłęm do domu zgasiłem i okej.. Na drugi dzień ku mojemu zdziwieniu nie chce zapalić słychać tylko kliknięcie z przekażnika od rozrusznika.. Na krótko odpala.. Sprawdzałem kable styki przeczyściłem ale nadal to samo nie mam już pomysłów. Co może być tego przyczyną ? |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Pochwał: 12 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Czw 06 Cze, 2013
|
|
|
Polecam http://www.gsxf.pl/
Jeżeli na krótko odpala a słychać pykanie przekaźnika, to prawdopodobnie przekaźnik do wymiany. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Irys Czw 06 Cze, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Hubert7822 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Cze, 2013
|
|
|
Dzięki za link Zaraz tam zajrzę. Słychać pykanie przekażnika i nic po za tym |
|
|
|
|
Chrupq
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 406 Skąd: Chwaszczyno k. Gdyni
|
Wysłany: Czw 06 Cze, 2013
|
|
|
Pewnie aku padł... zobacz czy na kable załapie i będzie normalnie chodził. Jeśli tak to sprawdź ładowanie, jeśli będzie ok to znaczy aku do wymiany. |
_________________ "You can't buy happiness, but You can buy a bike, and that's pretty close" |
|
|
|
|
Hubert7822 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Cze, 2013
|
|
|
Hmm nie znam się... Dla tego pytam ale jeżeli aku był by słaby to na krótko też by chyba nie zakecił a odpali po złączeniu przy przekażniku.. Z guzika jak dam to słychać tylko kliknięcie. No ale sprawdzę ten akumulator dla pewności |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Pochwał: 12 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Czw 06 Cze, 2013
|
|
|
Cytat: | Jeżeli na krótko odpala a słychać pykanie przekaźnika, to prawdopodobnie przekaźnik do wymiany. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Hubert7822 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Cze, 2013
|
|
|
Okej nie mam innego wyjścia i będę musiał go zaraz zamówić.. Nie są tragicznie wielkie pieniądze 13 f z przesyłką
Dzięki za pomoc jak by to jednak nie było to to jeszcze tu wrócę : D
Pozdrawiam |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Czw 06 Cze, 2013
|
|
|
Skoro na "krótko" moto odpala tzn. że akumulator masz sprawny a problem jest z samym przekaźnikiem rozrusznika. Przekaźnik w takiej sytuacji będzie tykał kiedy zazwyczaj styki zworki są zbyt mocno wypalone/nadpalone przez co nie ma kontaktu na stykach przekaźnika. Czasami wystarczy (w zależności od konstrukcji) zdemontować przekaźnik sprawdzić/wyczyścić/wymienić zużyte części, i przekaźnik będzie dalej działał prawidłowo. Jednak w twoim moto jest zastosowany przekaźnik zaprasowany przez co jego demontaż jest nieco utrudniony... ale można zawsze pójść na skróty i kupić nowy przekaźnik. Wstaw nowy przekaźnik i moto odpalisz już bez problemu.
Mówisz że wyczyściłeś styki, ale nie wszystkie. Bo tak jak napisałem wyżej... w środku przekaźnika również są styki |
|
|
|
|
Hubert7822 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Hubert7822 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 13 Cze, 2013
|
|
|
Tak chyba ostatnio prześladuje mnie jakiś pech Nie będę zakładał nowego tematu napiszę już tutaj. Otóż wymieniłem przekażnik rozrusznika i jest okej pali ale.. Pojawił się nowy problem nie chodzą 2 i 3 tłok Jak sprawdzić cewki żeby nie zamawiać na darmo nowej ? |
|
|
|
|
socube [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 25 Cze, 2013
|
|
|
Wystarczy, że podłączysz pod Akumulator cewkę i odłączysz. W chwili odłączenie napięcia akumulatora od cewki cewka generuje iskrę. Poza tym możesz spr. Jaką oporność ma cewka wystarczy podłączyć omomierz do wtyków cewki \ ( wartość, jaką powinna mieć wyczytasz w manualu) . |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Czw 27 Cze, 2013
|
|
|
Możesz multimetrem sprawdzić oporność cewek, lub sprawdzić impuls na wyjściu z modułu zapłonowego... albo zamień miejscami cewki zapłonowe, wtedy nie powinny pracować cylindry nr. 1-4 (kolanka wydechowe zimne jak przy cylindrach 2-3). Oczywiście zakładam że gaźniki masz sprawne/luzy zaworowe właściwe. |
|
|
|
|
|