Przedni teleskop |
Autor |
Wiadomość |
ziomekpk [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2008 Przedni teleskop
|
|
|
Witam!Wymieniam uszczelniacze,olej i sprawdzam długość sprężyn przednich teleskopów.Jeden już rozebrałem (lewy) bez problemu,mam tylko pytanko co do drugiego (prawego) ponieważ na prawym teleskopie na dole jest tulejka przez którą przechodni śruba mocująca koło,muszę wybić tą tulejkę żeby dostać sie do śruby (imbus) jest to niezbędne do demontażu na części pierwsze teleskopu .
Jak widać na fotkach długość tulejki z obu stron nie jest taka sama, pierwsze zdjęcie to zewnętrzna część teleskopu pozostałe dwa zdjęcia to wewnętrzna cześć,nie wiem czy tak jak mam jest dobrze,poprzedni właściciel mógł wymienić uszczelniacze i np źle nabił.
czy tulejka powinna wystawać z obu stron tak samo,czy od wewnętrznej strony (koła) powinna być na równi z powierzchnią teleskopu?Z góry dzięki
[img]www.bikepics.com/pictures/1292565/[/img]
[img]www.bikepics.com/pictures/1292567/[/img]
[img]www.bikepics.com/pictures/1292589/[/img] |
Ostatnio zmieniony przez ziomekpk Nie 18 Maj, 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2008
|
|
|
nie ma fotek daj bezpośrednie linki
popraw posta |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
ziomekpk [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2008
|
|
|
Sorry, teraz powinno być ok.Wydaje mi sie że pytanie było głupie i niepotrzebne,po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku,że tulejka powinna luźno przemieszczać sie w otworze teleskopu i ustawi sie sama w odpowiednim miejscu w momencie dokręcania koła.Mam rację? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2008
|
|
|
Tulejka musi być ruchoma i nie przejmuj sie tym ile wystaje z teleskopu. Jest to w ten sposób skonstruowane , by oś koła nie powodowała ściśnięcia do siebie obu lag. dopiero po skręceniu wszystkiego , łącznie z osia koła dociskasz srube na końcu lagi zaciskającą tą tulejkę. Przed zaciśnięciem musisz pobujać motocyklem by wszystko sie ładnie ułożyło i zniknęły ewentualne naprężenia w zawieszeniu. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
ziomekpk [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2008
|
|
|
Czyli dobrze mi świtało w głowie.że ta tulejka musi być luźna,tak to jest jak wszystko na szybko i człowiek nie pomyśli dokładnie,ale dobrze że można liczyć na pomoc forumowiczów.Pozdro |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|