DOG BONES kosci zawieszenia do gs500 wykonam
Odpowiedz do tematu

GANDALF
[Usunięty]
: DOG BONES kości zawieszenia do gs500 wykonam
Witam zauważyłem że mimo iż gs500e to dość niskie moto zdarza się że dla niektórych i tak jest za wysoki , nawet jeżeli tylko troche, i ziemi dotykamy czubkami butów . Siedziałem na różnych motocyklach wysokich niskich i nie da się ukryć ale na tych niskich komfort i poczucie stabilności jest bardzo duże . To tak jak prowadzenie simsona czujemy go możemy go podnieść , tak samo może być z twoim gsem. Zaczynam ten temat bo obserwowałem moją dziewczynę która dosiadała mojego gs500e dała radę ale była niestabilna .Przejde do konkretów jak wiecie najskuteczniejszą ale i najdroższą operacją obniżenia zawieszenia jest usunięcie tak zwanych kości z pod amortyzatora tylnego wachacza i zastapienie ich kościami i o zmniejszonym rozstawie otworów (lub większym rozstawie jeżeli ktoś chce podnieść tył moto). Niestety takie kości potrafią kosztować nawet 400 zł. Moją propozycją jest wykonanie dla zainteresowanych takich kośći, Wycinam je plazmowo z wysokiej jakosci stali o takich samych parametrach (nie jest to jakaś kosmiczna stal bo nie ona przenosi obciązenia ). Kości będą takie same jak oryginalne ale o takim rozstawie otworów jaki chcemy . Zmniejszenie rozstawu otworów o około 1 cm daje obniżenie motocykla o około 3 cm. A cena za takie kośći to tylko 140 zł .Jeżeli kogoś zainteresowałem piszcie tutaj najlepiej na baginss@vp.pl . pozdrawiam

:
Pierwszy post i reklama :wstyd: Po drugie, im dłuższe bones-y tym niżej GS siedzi a im krótsze tym wyżej... więc chyba nawet nie wiesz o czym mówisz... Nie mówiąc już o tym, że to właśnie ONE przenoszą całe obciążenie z wahacza na kołyskę i amortyzator!!!

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
:
Koledze taki właśnie szpec dorabiał ten element bo chciał podwyższyć trochę gsa, to mało życia z żoną nie stracili jak pękł.

VTR1000F
:
Niestety, mamy na rynku wielu takich "flachowców", którzy myślą tylko o swoim zarobku a nie liczą się z tym, że w przypadku moto każdy detal może decydować o czyimś życiu...

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
:
Cena też z kosmosu...
Z czasu palenia laserem (koszt ok 400zł/h) i kosztu kilogramowego stali ST3s-50 (łącznie z odpadem - formatka prostokątna) oraz pokrycie farbą proszkową i wypalenie (znikoma powierzchnia elementu - szybkie nagrzewanie - wsad do pieca z innymi elementami) to ja za 2 takie elementy, żebym nie był nazywany żydem i zdziercą wziąłbym góra 80zł co i tak wydaje mi się ceną zawyżoną. Jak ktoś chce to mogę dokładną kalkulację policzyć ;)
A i plazma wychodzi taniej na godzinę, a i powierzchnia po takim paleniu pozostawia wiele do życzenia...

Na zdjęciu poniżej kości, które sam dorabiałem:

Bodajże minimalna długość to 165mm, mniejsze już nie wchodzą, bo zahaczą o wahacz ( idzie to obejść - jedne kości dorobiłem z przesuniętymi otworami i wtedy dało się jeszcze zejść o jakieś 10mm na kościach).

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
Ja bym chętnie podniósł moto, ale nie kosztem bezpieczeństwa.

:
Myślę, że ten pan już tu nie napisze albo to jakaś forumowa prowokacja na prima aprilis :D

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Faktograf napisał/a:
Ja bym chętnie podniósł moto, ale nie kosztem bezpieczeństwa.
Inny tył (podwyższenie tyłu, zmiana zadupka)

GANDALF
[Usunięty]
:
Nie chcę nikogo obrazić ale po kośći i inne elementy które dorabiam staram się wykonywać z najwyższą dokładnośćią i starannościa ponieważ zdaje sobie sprawę że moge wpłynąć na pracę i charakterystykę tej pracy w motocyklach klientów. Cena cóż każdy ceni się sam jak ktoś chce sprzedać lub oddać za darmo to co zrobi prosze bardzo ja proponuję ceny takie jakie mi odpowiadają ludzie którzy kupowali o de mnie wskażniki biegów kośći gniazda zapalniczki podnóżki gaźniki inne pierdoły nigdy nie nażekali i byli zadowoleni. Jeżeli chodzi o to im dłuższa kość tym niżej moto siedzi to racja , kazałem przepisać dziewczynie bo ja jestem antykomputerowy no i spieprzyła .
pozdrawiam

:
Wybacz ale ktoś kto pisze
GANDALF napisał/a:
nie jest to jakaś kosmiczna stal bo nie ona przenosi obciązenia

jest dla mnie mało wiarygodny w takich kwestiach... ale co kto co lubi, przecież nie powiem "nie kupujcie od niego" ;)

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
:
GANDALF napisał/a:
Siedziałem na różnych motocyklach wysokich niskich i nie da się ukryć ale na tych niskich komfort i poczucie stabilności jest bardzo duże . To tak jak prowadzenie simsona czujemy go możemy go podnieść , tak samo może być z twoim gsem. Zaczynam ten temat bo obserwowałem moją dziewczynę która dosiadała mojego gs500e dała radę ale była niestabilna


Na wysokich moto poczucie stabilności też może być duże - wszystko zależy od umiejętności ;)
Przykład:
http://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic

:
hahaha
pamiętam ten flimik, ale i tak dziwnie tak z doskoku, prawie jak ktoś wskakujący przez otwarte drzwi jeepa :D

gandalf 19 lat, młode pokolenie, i antykomputerowy/dziewczyna pisała, bitch please :]

Nie jeźdź szybciej niż myślisz
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.