Otwarty przez: Yarccom Pon 12 Maj, 2008 |
Problemy od 3000-5000 obrotow |
Autor |
Wiadomość |
raszek [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 11 Maj, 2008 Problemy od 3000-5000 obrotów
|
|
|
Witam
Szukałem na forum jest kilka tematów odnosnie mojego problemu ale wiekszosc z nich jest pozamykana i nie moge sie dopisać. Niepiszcie że ten temat był poruszany wiele razy bo dobrze o tym wiem ale nie moge znaleść rozwiazania.
1. Moj silnik zaczyna stukać po rozgrzaniu ale tylko w zakresie od 3000 do 5000 obrotów czestotliwoś rosnie razem z obrotami a, wyglada to tak "jade, powyżej 3000 zaczyna stukać jak powyzej 5000 to milknie znaczy sie nie słysze tego już ponizej 3000 i powyżej 5000 cisza" bardzo mnie to denerwuje bo ten zakres obrotów używam najczesniej
2.obawiam sie że moj gs połyka olej w zastraszajacym tempie tzn.podejrzewam że 100ml na okolo 300km, doładnie sprawdze dzisiaj dolałem i zobaczymy jak przejade okolo 200km ile brakuje może to było spowodaowane czyms innym ale niewiem
Pytanie do was czym może być spowodowany problem ze stukaniem(pewnie rozrzad ale moze sie myle) i olejem (obawiam sie że najgorsze ale nie mysle o tym bo kasy niema na remont) najwyżej bede olej dolewał niepowinno sie nic stać jesli bede dbał o poziom oleju |
|
|
|
|
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 11 Maj, 2008
|
|
|
sprawdz dobrze ile ci pali oleju bo 100ml na 300km to nie taka tragedia. nic sie nie stanie jak bedziesz kontrolowac poziom oleju. ja mam juz ten nawyk bo kiedys po dlugiej trasie wrocilem do domu i bagnet byl suchy na szczescie kontrolka sie jeszcze nie zapalila. z tymi stukami to nie wiem co to moze byc |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 11 Maj, 2008
|
|
|
Motocykl Breżniewa mocno "łykał" olej.
Patrz na podwieszony temat, zobaczysz z jakimi kosztami jest to związane.
Co do "łykania" oleju to dużo zależy od stylu jazdy.
Przy mojej spokojnej jeździ, z tego większość na krótkich odcinkach (do 20 km), w trasie bardzo spokojnie (80-120 km czyli na 6-tym biegu od 4 do 6 tys. obrotów) po przejechaniu 2 tys. km GS spalił ok. 400 ml oleju. Nie więcej. Jak jeździsz ostrzej to może spalać dużo dużo więcej. To samo trasy z bardzo dużą prędkością.
Co do stukania to w pierwszej kolejności sprawdziłbym rozrząd, napinacz, luz zaworowy.
Są do tego podane linki. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12 Maj, 2008
|
|
|
raszek napisał/a: | ale wiekszosc z nich jest pozamykana |
bo jest temat odnośnie stukania w którym jest napisane jak go rozwiązać
po co otwierać kolejnych 10 jezeli rozwiązanie juz jest
tak samo ze spalaniem oleju
wiadomo łatwiej napisac posta nowego niz poświecic z 30 min na szukanie w starych postach
jak sam widzisz inni użytkownicy równiez piszą sie to juz bylo |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|