Przesunięty przez: yaszczi Sro 09 Sty, 2013 |
Usztywnienie przedniego zawieszenia w motocyklach |
Autor |
Wiadomość |
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Wto 08 Sty, 2013 Usztywnienie przedniego zawieszenia w motocyklach
|
|
|
faflak napisał/a: | blotnik pelni role usztywnienia przodu | jak kawałek plastiku czy tam blachy może usztywniać przód motocykla ? |
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Sro 09 Sty, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
faflak [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Sty, 2013
|
|
|
Cytat: | jak kawałek plastiku czy tam blachy może usztywniać przód motocykla ? | wydaje mi sie ze moze laga przeciez nie ma 10cm i pracuje nie jest to sztywne zawieszenie i moze miec boczne luzy na dole tyrzyma os na gorze polka a posrodku przy uszczelniaczach blotnik z usztywnieniem w postaci blaszki chociazby w naszych gs-ach ta blaszka nie jest taka cienka a i przykracona jest czterema srubami ... ale to jest tylko moje zdanie ktore moge poprzec doswiadczeniami na mz-tce nie wiem jak tu zachowa sie przod po wplywem bocznych obciazen |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Wto 08 Sty, 2013
|
|
|
yaszczi napisał/a: | faflak napisał/a: | blotnik pelni role usztywnienia przodu | jak kawałek plastiku czy tam blachy może usztywniać przód motocykla ?
|
mom plis |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
faflak [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Sty, 2013
|
|
|
Kuraś ale ocb ? |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Sro 09 Sty, 2013
|
|
|
tyczy się to wypowiedzi lemura.
twoja wypowiedź jest ok |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Sro 09 Sty, 2013
|
|
|
w Fazerze błotnik jest giętki i nie ma sztywnej blaszki jak w GS'ie wiec akurat w przypadku Fazera moim zdaniem nie usztywnia przodu. Zresztą ja się nie znam. |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Sro 09 Sty, 2013
|
|
|
to masz pewnie jakiś wybrakowany, bo zapewne od spodu oryginalnie było metalowe wzmocnienie |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Sro 09 Sty, 2013
|
|
|
Przeciez on ma fazera z przemytu po trzech dzwonach, czego Ty wymagasz Kuraś...
|
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Sro 09 Sty, 2013
|
|
|
no fakt w tym modelu nie ma- ma sztywne zawiesznie jak bobika dydek to nie porzebuje- ale w sporej ilości modeli jest taka "klamra" pod błotnikiem |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
faflak [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Sty, 2013
|
|
|
Yaszczi ale sie uwzieles ... ja pisalem ze mz-tka ma luzy po sciagnieciu blotnika zreszta autor tematu/projektu napewno sie wypowie po objechaniu staciara |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Sro 09 Sty, 2013
|
|
|
nie uwziąłem się tylko nie wiedziałem, że niektóre przednie zawieszenia mają takie usztywnienia |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013
|
|
|
Nie wiem czy Was dobrze zrozumiałem, ale zadna blaszka nie służy do usztywniania lag. Słuzy co najwzej do zamocowania błotnika. Ktos sobie chyba robi żarty z nas |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2013
|
|
|
To jakaś bzdura, nie wiem skąd to przepisałeś.
Coś jak opowieści o tym że ciężarki na końcu kierownicy zapobiegają shimmy. Cała masa motocykli bez USD nie ma żadnego "usztywnienia" na środku lag.
[ Dodano: Pią 11 Sty, 2013 ]
odnośnie linku który wrzuciłeś - ten bajer ma ograniczyć kręcenie się goleni (bo każde lagi niezależnie czy USD czy nie kręcą się wzdłuż własnej osi). Nie ma to za wiele wspólnego z wyginaniem się lag.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|