New Skyliner
Odpowiedz do tematu

: New Skyliner
Chciałem się pochwalić nowym sprzętem :hyhy:


Suzuki GS rocznik 2004, kolor candy blue, moc ok.50 koni przy Vpower, z górki i nielegalnych wiaterkach.



wcześniej ujażdzałem Suzuki GS SV :P




a tak już poważniej przy okazji rozebrania, zauważyłem, że ograniczniki nie są równe, tak powinno być :szok:

prawa

lewa


jeszcze jedno, jak rozbierałem kierunek w środku dyndał biały kabel ze złotą/miedzianą końcówką, odłączył się czy tak ma być? gdzie go podpiąć?


Nie jeźdź szybciej niż myślisz
Szejku
[Usunięty]
:
Ten dyndający kabelek to masa kierunkowskazu. Wsuń go tam gdzie jest ten zielony kabel ale na zewnątrz tej metalowej obwódki tak żeby nie stykał się z zielonym ;) . Ew możesz przylutować do tej metalowej obwódki która od środka jest wypełniona gumką w którą wchodzi zielony kabel.

:
Dzięki Szejku

Chodzi Tobie dokładnie o to miejsce pomiędzy plastikową czarną koszulką a metalowym środkiem? (żółta strzałka) wsunąć całą metalową końcówkę?



ewentualne przylutowanie tey masy lepiej na środku czy zewnętrzynm "ringu"? (zielone pola)

P.S. Do czego jest ta dziurka w plastikowej obudowie (czerwony kolor)

Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
po dzwonie ten GS ? :hyhy:

:
serwisowany w ASO! :D

Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
hahaha dokładnie :D

Szejku
[Usunięty]
:
Raczej chodziło mi o zielone kółko pod tą żółtą strzałką. To jest obudowa/uchwyt żarówki kierunkowskazu i robi jednocześnie za masę. W środku w tej gumce jest kabel plusowy a za gumką dodatkowo jest sprężynka i taka płaska metalowa podkładka która jest plusem żarówki kierunkowskazu.

:
Thx Szejku

Łyk-end`owe grzebanie przy maszynie ciąg dalszy. Zauważyłem nad prawym cylindrem jakiś syf, raz przetarłem ale nadal tam jest. Patrzę analogicznie po drugie stronie, tam czyściutko i sucho. Może ta śruba z nakrętką coś puszcza?




dalej. wlazłem pod maszynę i widzę, że Zuza jest mokra od spodu :P Jak jej wymieniałem oleju z filtrem niespełna rok temu, to też tam za czysta nie była. Najlepsze, że jak sprawdzałem poziom oleju to zawsze był max. a teraz jest blisko maxa ma bagnecie :cwaniak: (oczywiście spr siedząc na wyprostowanym moto, silnik wyłączony, bagnet oparty o wlew, spr. zawsze 2x). Olej słomkowo-złoty, a ten na dole czorny jak noc. Zauważyłem, że z tej trzecie śruby? wisi olej i najbardziej jest jeszcze widoczny na kablu. Jakiś simmering puścił??? Nigdy nie ma plamy pod sprzętem jak przychodzę rano, chyba że od wody ;)


Nie jeźdź szybciej niż myślisz
Szejku
[Usunięty]
:
Uszczelka pod kapą zaworową do wymiany albo podklejenia jeżeli jest jeszcze znośnym stanie ale idzie to ocenić dopiero po zdjęciu pokrywki zaworowej. Co do dolnego wycieku polecam obserwację a na razie przeczyszczenie owego miejsca benzyną ekstrakcyjną albo jakimś środkiem do czyszczenia silnika z smaru/oleju. Miałem podobny przypadek z "wyciekiem" oleju spod motocykla. Okazało się ,iż był to produkt olejopodobny powstały po czyszczeniu łańcucha naftą więc dopiero po porządnym odparowaniu nafty przestało "kapać".

Nie ma za co, polecam się na przyszłość ;) .

Szejku
[Usunięty]
:
Pierwsza to jest ta uszczelka , druga jest do gs'a 450 z bodajż 87 roku a dwie ostatnie to uszczelki pod głowicę a nie pokrywkę zaworową więc one przydadzą się przy wymianie tłoków ew po praca związanych z naprawą głowicy.

:
Btw: Szejku szykuj swojego sprzeta na sezon!!!!111

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
Szejku
[Usunięty]
:
danny napisał/a:
Btw: Szejku szykuj swojego sprzeta na sezon!!!!111


Stoi w garażu i udaje konserwę ;D . Muszę kupić klucz do wymiany płytek zaworowych + regulacja gaziorków i właśnie płytek , i będziemy mogli pogadać. Jak na razie na zimę przerzucam się na drugie hobby, niedawno zdana licencja krótkofalarska i niedługo postawię maszt co mi pozwoli na chwilę zapomnieć o braku moto pod tyłkiem w te zimne zimowe wieczory ;) .

:
no i Zuzia otrzymała z powrotem odnowioną przez lakiernika czachę cud miód malina :superman:
teraz szybko crashe :rotfl:




8)




a nowe mocowanie do cięzarka od roll-gazu dzisiaj z ASO, więc w końcu jest prawy balanser na miejscu :padam:


:moto:

Nie jeźdź szybciej niż myślisz
Ryder
[Usunięty]
:
No,teraz się maszyna prezentuje :]

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.