New Skyliner |
Autor |
Wiadomość |
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 15 Lis, 2012 New Skyliner
|
|
|
Chciałem się pochwalić nowym sprzętem
Suzuki GS rocznik 2004, kolor candy blue, moc ok.50 koni przy Vpower, z górki i nielegalnych wiaterkach.
wcześniej ujażdzałem Suzuki GS SV
a tak już poważniej przy okazji rozebrania, zauważyłem, że ograniczniki nie są równe, tak powinno być
prawa
lewa
jeszcze jedno, jak rozbierałem kierunek w środku dyndał biały kabel ze złotą/miedzianą końcówką, odłączył się czy tak ma być? gdzie go podpiąć?
|
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
Szejku [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 16 Lis, 2012
|
|
|
Ten dyndający kabelek to masa kierunkowskazu. Wsuń go tam gdzie jest ten zielony kabel ale na zewnątrz tej metalowej obwódki tak żeby nie stykał się z zielonym . Ew możesz przylutować do tej metalowej obwódki która od środka jest wypełniona gumką w którą wchodzi zielony kabel. |
|
|
|
|
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 17 Lis, 2012
|
|
|
Dzięki Szejku
Chodzi Tobie dokładnie o to miejsce pomiędzy plastikową czarną koszulką a metalowym środkiem? (żółta strzałka) wsunąć całą metalową końcówkę?
ewentualne przylutowanie tey masy lepiej na środku czy zewnętrzynm "ringu"? (zielone pola)
P.S. Do czego jest ta dziurka w plastikowej obudowie (czerwony kolor) |
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 17 Lis, 2012
|
|
|
serwisowany w ASO! |
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
Szejku [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 17 Lis, 2012
|
|
|
Raczej chodziło mi o zielone kółko pod tą żółtą strzałką. To jest obudowa/uchwyt żarówki kierunkowskazu i robi jednocześnie za masę. W środku w tej gumce jest kabel plusowy a za gumką dodatkowo jest sprężynka i taka płaska metalowa podkładka która jest plusem żarówki kierunkowskazu. |
|
|
|
|
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18 Lis, 2012
|
|
|
Thx Szejku
Łyk-end`owe grzebanie przy maszynie ciąg dalszy. Zauważyłem nad prawym cylindrem jakiś syf, raz przetarłem ale nadal tam jest. Patrzę analogicznie po drugie stronie, tam czyściutko i sucho. Może ta śruba z nakrętką coś puszcza?
dalej. wlazłem pod maszynę i widzę, że Zuza jest mokra od spodu Jak jej wymieniałem oleju z filtrem niespełna rok temu, to też tam za czysta nie była. Najlepsze, że jak sprawdzałem poziom oleju to zawsze był max. a teraz jest blisko maxa ma bagnecie (oczywiście spr siedząc na wyprostowanym moto, silnik wyłączony, bagnet oparty o wlew, spr. zawsze 2x). Olej słomkowo-złoty, a ten na dole czorny jak noc. Zauważyłem, że z tej trzecie śruby? wisi olej i najbardziej jest jeszcze widoczny na kablu. Jakiś simmering puścił??? Nigdy nie ma plamy pod sprzętem jak przychodzę rano, chyba że od wody
|
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
Szejku [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Lis, 2012
|
|
|
Uszczelka pod kapą zaworową do wymiany albo podklejenia jeżeli jest jeszcze znośnym stanie ale idzie to ocenić dopiero po zdjęciu pokrywki zaworowej. Co do dolnego wycieku polecam obserwację a na razie przeczyszczenie owego miejsca benzyną ekstrakcyjną albo jakimś środkiem do czyszczenia silnika z smaru/oleju. Miałem podobny przypadek z "wyciekiem" oleju spod motocykla. Okazało się ,iż był to produkt olejopodobny powstały po czyszczeniu łańcucha naftą więc dopiero po porządnym odparowaniu nafty przestało "kapać".
Nie ma za co, polecam się na przyszłość . |
|
|
|
|
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
Szejku [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Lis, 2012
|
|
|
Pierwsza to jest ta uszczelka , druga jest do gs'a 450 z bodajż 87 roku a dwie ostatnie to uszczelki pod głowicę a nie pokrywkę zaworową więc one przydadzą się przy wymianie tłoków ew po praca związanych z naprawą głowicy. |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Nie 18 Lis, 2012
|
|
|
Btw: Szejku szykuj swojego sprzeta na sezon!!!!111 |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
Szejku [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 19 Lis, 2012
|
|
|
danny napisał/a: | Btw: Szejku szykuj swojego sprzeta na sezon!!!!111 |
Stoi w garażu i udaje konserwę . Muszę kupić klucz do wymiany płytek zaworowych + regulacja gaziorków i właśnie płytek , i będziemy mogli pogadać. Jak na razie na zimę przerzucam się na drugie hobby, niedawno zdana licencja krótkofalarska i niedługo postawię maszt co mi pozwoli na chwilę zapomnieć o braku moto pod tyłkiem w te zimne zimowe wieczory . |
|
|
|
|
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012
|
|
|
no i Zuzia otrzymała z powrotem odnowioną przez lakiernika czachę cud miód malina
teraz szybko crashe
a nowe mocowanie do cięzarka od roll-gazu dzisiaj z ASO, więc w końcu jest prawy balanser na miejscu
|
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
Ryder [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012
|
|
|
No,teraz się maszyna prezentuje |
|
|
|
|
|