Kranik |
Autor |
Wiadomość |
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 15 Cze, 2009
|
|
|
broonek napisał/a: |
Aha zapomniałem, jak odjeżdżałem od sprzedającego i ustawiłem jak nie widział na ON, to chyba troszkę się dławił, moze był jeszcze zimny... Moto jest a roku 92, i PRI mam na górze, a ON na dole, to chyba kranik jest dobrze ustawiony? Pierwszy dzień nie miałem zbytnio pojęcia o tych ustawieniach, ale teraz zaczynam się martwić czy mam wszystko OK i na wszelki wypadek ustawiłem właśnie na RES, więc mam nadzieję że mogę być spokojniejszy... |
Na wszelki wypadek możesz sprawdzic czy pri to pri podłaczajac wężyk do zaworu komory pływakowej (ten na dnie obudowy), po odkreceniu zaworu i ustawieniu kranika na PRI paliwo bedzie lało sie caly czas, w ON i RES tylko do momentu oprożnienia komory gaźnika. |
|
|
|
|
broonek [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 15 Cze, 2009
|
|
|
A dzięki, zobaczy się, na wszelki wypadek latałem dzisiaj na RES i wszystko było OK...
[ Dodano: Sro 01 Lip, 2009 ]
Już wszystko jasne. Napiszę to może komuś się przyda. Jakiś magik pozamieniał przewody, zasilenie gaźnika było podłączone w miejsce przewodu od rezerwy i paliwko najlepiej płynęło na PRI. Jak było mało wahy w zbiorniku to nie chciał jechać ani na RES ani na ON, tylko na PRI. Rozebrałem wszystko, podłączyłem tak jak trzeba i wszystko chodzi jak należy |
|
|
|
|
macko [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 08 Sty, 2010
|
|
|
Cześć
Mam problem z kranikiem:
Chciałem spuścić benzynę z gaźników na zimę, kranik ustawiony był na ON, spuszczam paliwo a tu leci i leci... więc rozebrałem kranik i sprawdzam szczelność i okazuje się że:
gdy ustawie kranik na ON to przepuszcza mi rezerwą, a gdy ustawie na RES to przepuszcza wlotem ON. Domyśla się ktoś co jest nie tak? |
|
|
|
|
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 08 Sty, 2010
|
|
|
Ktoś już rozbierał kranik i źle go złożył musisz ściągnąć tą blaszkę z przodu, w tedy będziesz mógł obracać "wajchą" o 360 stopni, no i w tym momencie się zwiesiłem, nie wiem jak Ci to łopatologicznie napisać |
|
|
|
|
macko [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 08 Sty, 2010
|
|
|
ok, kranik naprawiony, dzięki, pozdr |
|
|
|
|
micio__75 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010
|
|
|
U mnie dzisiaj pojawil sie problem z paliwem, tzn. podczas jazdy zaczal tracic moc i pracuje nierowno, na wolnych obrotach gasnie natychmiast, swiece mokre , wyczyscilem stare, bez zmian zalozylem nowe, bez zmian. Paliwo na dole kapie z wezyka na ulice. Kranik jest caly czas w pozycji ON, zbiornik jest pelny. Nie wiem co moze byc przyczyna?? |
|
|
|
|
kysa275
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2009 Pochwał: 3 Posty: 349 Skąd: K-Kozle
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010
|
|
|
Prawdopodobnie masz obróconą obudowę kranika i jest na PRI zamiast na ON, spróbuj na innych pozycjach kranika czy też tak jest. Też gaźniki mogą być do roboty. |
_________________ VTR1000F |
|
|
|
|
micio__75 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010
|
|
|
Raczej malo prawdopodobne aby obudowa byla obrocona, wczesniej wyjezdzilem caly bak na ON i jak zaczal prychac to przelaczylem na RES. Po zatankowaniu bylo OK a teraz sie przelewa, moze jakies paprochy zassal na RES |
|
|
|
|
kysa275
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2009 Pochwał: 3 Posty: 349 Skąd: K-Kozle
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010
|
|
|
Mógł się pływak w gaźniku zawiesić i go cały czas zalewa. |
_________________ VTR1000F |
|
|
|
|
micio__75 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010
|
|
|
Jeszcze jedno pytanko, moto jest na gwarancji dealera ale musze go odstawic do niego (jakies 16km) czy nie zajade silnika jadac takim nie rowno pracujacym sprzetem, czy lepiej poszukac busa i go czyms odtransportowac |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Pochwał: 1 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010
|
|
|
zobacz jeszcze na węzyk idacy pod bakiem (taki charakterystyczny cycek) czy nie jest zagiety. mi się on zagial i tez leciało z tego węzyka na dole. |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
micio__75 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Lut, 2010
|
|
|
Juz wszystko ok , okazalo sie ze po wyjezdzeniu paliwa, i ponownym zatankowaniu, zawiesila sie iglica w prawym gazniku i zalewalo paliwem a nadmiar na asfalt ale juz jest ok. |
|
|
|
|
porucznik_M [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Mar, 2010
|
|
|
Witajcie
Dzisiaj moja maszyna obudziła się ze snu zimowego jednak jest pewien problem. Motocykl odpalałem z kranikiem w pozycji RES ponieważ ilość paliwa nie była zbyt imponująca. Pojechałem na stację, żeby się dotankować i przełączyłem kranik na ON jednak po 500m jazdy zaczęło szarpać motocyklem i przy dodawaniu gazu dławił się aż w końcu zdechł. Próbowałem odpalić na nowo i nic. Kranik przełączyłem na PRI, silnik zaskoczył więc znów przełączyłem na ON ale po 500m historia się powtórzyła Przy ponownym rozruchu po PRI kranik przełączyłem na RES i było wszystko ok, pokonałem tak jakieś 20km i nie było żadnych problemów. Czyli wychodzi na to, że gdzieś mam jakiegoś intruza? pozdro |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Mar, 2010
|
|
|
Kranik do czyszczenia. Paprochy przytkały pozycję ON. Masz w podklejonym jak się za to zabrać. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 23 Mar, 2010
|
|
|
Instalacja paliwowa. Prawdopodobnie wajche masz źle złożona. RES masz po lewej, PRI na górze, ON na dole? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|