WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Kranik
Autor Wiadomość
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 15 Cze, 2009   

broonek napisał/a:

Aha zapomniałem, jak odjeżdżałem od sprzedającego i ustawiłem jak nie widział na ON, to chyba troszkę się dławił, moze był jeszcze zimny... Moto jest a roku 92, i PRI mam na górze, a ON na dole, to chyba kranik jest dobrze ustawiony? Pierwszy dzień nie miałem zbytnio pojęcia o tych ustawieniach, ale teraz zaczynam się martwić czy mam wszystko OK i na wszelki wypadek ustawiłem właśnie na RES, więc mam nadzieję że mogę być spokojniejszy...


Na wszelki wypadek możesz sprawdzic czy pri to pri podłaczajac wężyk do zaworu komory pływakowej (ten na dnie obudowy), po odkreceniu zaworu i ustawieniu kranika na PRI paliwo bedzie lało sie caly czas, w ON i RES tylko do momentu oprożnienia komory gaźnika.
 
 
 
broonek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 15 Cze, 2009   

A dzięki, zobaczy się, na wszelki wypadek latałem dzisiaj na RES i wszystko było OK... :]

[ Dodano: Sro 01 Lip, 2009 ]
Już wszystko jasne. Napiszę to może komuś się przyda. Jakiś magik pozamieniał przewody, zasilenie gaźnika było podłączone w miejsce przewodu od rezerwy i paliwko najlepiej płynęło na PRI. Jak było mało wahy w zbiorniku to nie chciał jechać ani na RES ani na ON, tylko na PRI. Rozebrałem wszystko, podłączyłem tak jak trzeba i wszystko chodzi jak należy :) :] :hyhy:
 
 
macko
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Sty, 2010   

Cześć
Mam problem z kranikiem:
Chciałem spuścić benzynę z gaźników na zimę, kranik ustawiony był na ON, spuszczam paliwo a tu leci i leci... :/ więc rozebrałem kranik i sprawdzam szczelność i okazuje się że:
gdy ustawie kranik na ON to przepuszcza mi rezerwą, a gdy ustawie na RES to przepuszcza wlotem ON. Domyśla się ktoś co jest nie tak?
 
 
yogi136
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Sty, 2010   

Ktoś już rozbierał kranik i źle go złożył ;) musisz ściągnąć tą blaszkę z przodu, w tedy będziesz mógł obracać "wajchą" o 360 stopni, no i w tym momencie się zwiesiłem, nie wiem jak Ci to łopatologicznie napisać ;/
 
 
macko
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Sty, 2010   

ok, kranik naprawiony, dzięki, pozdr
 
 
micio__75
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

U mnie dzisiaj pojawil sie problem z paliwem, tzn. podczas jazdy zaczal tracic moc i pracuje nierowno, na wolnych obrotach gasnie natychmiast, swiece mokre , wyczyscilem stare, bez zmian zalozylem nowe, bez zmian. Paliwo na dole kapie z wezyka na ulice. Kranik jest caly czas w pozycji ON, zbiornik jest pelny. Nie wiem co moze byc przyczyna??
 
 
kysa275 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43
Dołączył: 28 Cze 2009
Pochwał: 3
Posty: 349
Skąd: K-Kozle
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

Prawdopodobnie masz obróconą obudowę kranika i jest na PRI zamiast na ON, spróbuj na innych pozycjach kranika czy też tak jest. Też gaźniki mogą być do roboty.
_________________
VTR1000F
 
 
 
micio__75
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

Raczej malo prawdopodobne aby obudowa byla obrocona, wczesniej wyjezdzilem caly bak na ON i jak zaczal prychac to przelaczylem na RES. Po zatankowaniu bylo OK a teraz sie przelewa, moze jakies paprochy zassal na RES
 
 
kysa275 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43
Dołączył: 28 Cze 2009
Pochwał: 3
Posty: 349
Skąd: K-Kozle
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

Mógł się pływak w gaźniku zawiesić i go cały czas zalewa.
_________________
VTR1000F
 
 
 
micio__75
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

Jeszcze jedno pytanko, moto jest na gwarancji dealera ale musze go odstawic do niego (jakies 16km) czy nie zajade silnika jadac takim nie rowno pracujacym sprzetem, czy lepiej poszukac busa i go czyms odtransportowac
 
 
Lemon 



Wiek: 39
Dołączył: 06 Lis 2007
Pochwał: 1
Posty: 1214
Skąd: 0-61
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

zobacz jeszcze na węzyk idacy pod bakiem (taki charakterystyczny cycek) czy nie jest zagiety. mi się on zagial i tez leciało z tego węzyka na dole.
_________________
pozdrawiam- Juli(an)
 
 
micio__75
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Lut, 2010   

Juz wszystko ok , okazalo sie ze po wyjezdzeniu paliwa, i ponownym zatankowaniu, zawiesila sie iglica w prawym gazniku i zalewalo paliwem a nadmiar na asfalt ale juz jest ok.
 
 
porucznik_M
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Mar, 2010   

Witajcie

Dzisiaj moja maszyna obudziła się ze snu zimowego jednak jest pewien problem. Motocykl odpalałem z kranikiem w pozycji RES ponieważ ilość paliwa nie była zbyt imponująca. Pojechałem na stację, żeby się dotankować i przełączyłem kranik na ON jednak po 500m jazdy zaczęło szarpać motocyklem i przy dodawaniu gazu dławił się aż w końcu zdechł. Próbowałem odpalić na nowo i nic. Kranik przełączyłem na PRI, silnik zaskoczył więc znów przełączyłem na ON ale po 500m historia się powtórzyła Przy ponownym rozruchu po PRI kranik przełączyłem na RES i było wszystko ok, pokonałem tak jakieś 20km i nie było żadnych problemów. Czyli wychodzi na to, że gdzieś mam jakiegoś intruza? pozdro
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Mar, 2010   

Kranik do czyszczenia. Paprochy przytkały pozycję ON. Masz w podklejonym jak się za to zabrać.
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 23 Mar, 2010   

Instalacja paliwowa. Prawdopodobnie wajche masz źle złożona. RES masz po lewej, PRI na górze, ON na dole?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.