Koniec GSa :? |
Autor |
Wiadomość |
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010
|
|
|
swistaq, prostując twoje informację to:
1989 GS500E introduced to North America
1990 Clip-on handlebars replaced with standard bars.
1994 Gunmetal colored rims and slightly different frame color for this model year.
1996 Front brakes changed from small and large brake pistons to two equal sized brake pistons.
2001 Tank, rear plastics, seat, and tail light redesigned. Carburetor changed from a two-circuit design (pilot jet and main jet) to a three-circuit design ( pilot jet, mid-main jet, main jet) to help with better carburetion throughout the rev range. Loss of "E" designation. Manufactoring resettled from Japan to Spain which also meant some decrease in quality.
2003 No GS500 model sold in the US.
2004 GS500F introduced. A full fairing and oil cooler added.
2009 No GS500 model sold in the EU.
Obie wersje GS'a zarówno E jak i F można znaleść w katalogu oficjalnym Suzuki na rok 2010
- E - http://www.globalsuzuki.c...9-A0103-1L1.pdf
- F - http://www.globalsuzuki.c...9-A0118-1L1.pdf |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Duellis [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010
|
|
|
studi napisał/a: | Wersja naked dopiero od tego roku (2010) nie pojawia się w oficjalnym katalogu produktów na stronie global-suzuki, natomiast wersja F produkowana jest cały czas. |
Z tego co ja widzęw katalogu są obie wersje: http://www.globalsuzuki.c...motorcycle.html
Na stronie amerykańskiej jest tylko wersja F. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010
|
|
|
Już poprawiłem, bo sprawdziłem
A na stronie amerykańskiej jest wersja 2009 jako ostatnia |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Duellis [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010
|
|
|
W każdym razie GS 500 żyje i nawet jeśli jego dni są już policzone (nomen omen to już dość przestarzała konstrukcja) to o części bym się nie martwił, nawet przy braku oryginalnych jest masa zamienników + używki i raczej ani jednych ani drugich szybko nie zabraknie zważywszy na popularność motocykla. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|