Przesunięty przez: leon Pią 09 Kwi, 2010 |
GS z Wielkiej Brytanii |
Autor |
Wiadomość |
maRcin Siemce [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010 GS z Wielkiej Brytanii
|
|
|
Kochani,zastanawiam sie powaznie nad kupnem moto w Anglii,prosze o rady,za i przeciw,jestem laikiem,wydaje mi sie ze warto,slyszalem ze koszt transportu nie jest az taki straszny a i lepszy rocznik mozna wyrwac za taka sama kase jak u nas,no i w stanie technicznym znacznie lepszym.Prosze o rady i sugestie,przegladalem autotrader uk,ale moze znacie jeszcze jakies stronki?Pozdrawiam |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
Ja mam moto z UK i jestem w 100% zadowolony zgadza się wszystko co mówił sprzedawca (handlarz) stan wizualny taki sobie ale za to techniczny żyleta ponadto wszystko udokumentowane każdy serwis i naprawa.
Co do stanu wizualnego to i tak zrobiłem full lifting.
Podobno tam nikt się nie bawi w jakieś (na pierwszy rzut oka) poważniejsze naprawy tylko kupuje następny motocykl i z tąd takie trafne maszyny, a u nas w PL każdy reperuje co tylko się da |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
maRcin Siemce [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
a moglbys podac w przyblizeniu koszt transportu i rejestracji?z gory dziekuje:) |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
Z tego co rozmawiałem z tym handlarzem to on za taki transport płacił jakoś 600zł a rejestracja to właśnie jestem w trakcie tłumaczeń czyli ok100zł + 160 wat + 120tablice i dowód no i oczywiście OC. Są to ceny oriętacyjne |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
joeey [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
Jak kupowałem GS'a w poprzednim sezonie to oglądałem kilka z Anglii i nie polecam. Już tłumaczę dlaczego, większość motocykli trzymana jest non stop na dworzu, słona woda i duuużo rdzy na ramie i nie tylko... Na zdjęciach motocykle wyglądały idealnie, dopiero przy oględzinach na żywo wszystko wyszło. Nie mówię, że wszystkie takie są, ale spora część. Dlatego bez możliwości obejrzenia samemu, albo przez zaufaną osobę (np. z Anglii) nie brałbym takiego motocykla. Oglądałem motocykle z 2007r więc bardzo młode, a były w dużo gorszym stanie niż te z Polski nawet ze starszych roczników
Poza tym te zegary... Mile na zewnątrz, a km/h w środku małymi literkami, mało wygodne, no chyba, że ktoś chce się bawić w wymianę zegarów |
|
|
|
|
maRcin Siemce [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
bardzo dziekuje,znajomy twierdzil ze zaplacil ok 450,ale 600 to tez dobry koszt,znalazlem z 2003 roku motorek za 1199 funtow,to mi sie wydaje dobra cena:) |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
Zapomniałem o przeglądzie ok 60zł |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
maRcin Siemce [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
mam wlasnie o tyle dobrze ze jest znajomy w Londynie,motonita,mozna na niego liczyc:) |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
To problemów raczej nie będzie i skoro tam jest to z pewnością wyszuka dobre moto Powodzenia |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
maRcin Siemce [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
no wlasnie na niego licze,zreszta to jego pomysl z kupnem w uk:)jedno moto juz tacie do Polski wyslal. |
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pią 09 Kwi, 2010
|
|
|
Zardzewiały GS z Anglii i w młodym roczniku to motocykl jeżdżący okrągły rok. Więc najprawdopodobniej jeżdżony w kurierce. 3-letni egzemplarz będzie miał przejechane conajmniej 40tys. mil.
GS jest bardzo wytrzymały, prosty w budowie i tani w eksploatacji, dlatego cieszy się taką popularnością wśród kurierów. |
_________________ Szkolenia motocyklowe |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 09 Kwi, 2010
|
|
|
W UK masę ludzi ma domki, ale mało kto ma garaż...więc motocykl często stoi na dworze. Tak to wygląda, a do tego jeżeli ktoś go używa zawodowo to przebieg musi być duży. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
joeey [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010
|
|
|
Cytat: | Zardzewiały GS z Anglii i w młodym roczniku to motocykl jeżdżący okrągły rok. Więc najprawdopodobniej jeżdżony w kurierce. |
Przebiegi były w normie (o ile nie były kręcone), a nie sądzę, żeby były cofane ponieważ po ogólnym stanie motocykla byłoby widać jego większą eksploatację. A jedynym mankamentem to była zardzewiała rama, nózka itp itd... |
|
|
|
|
misza500e [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 20 Kwi, 2010
|
|
|
Liczniki swoją drogą, trzeba jeszcze lampę przednią wymienić... |
|
|
|
|
micio__75 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 20 Kwi, 2010
|
|
|
Co do korozji motocykli w UK , to sie zgodze ze wystepuje szybciej niz w PL, ale to wynika z calorocznego uzytkowania motocykla i to nie wcale na kurierce, tutaj po prostu snieg nie lezy 6 miesiecy w roku , co do stanu technicznego to motocykle sa tutaj w znacznie lepszym stanie niz w PL z tej przyczyny ze ludzie tutaj nie oszczedzaja na serwisie a napraw po wypadkowych sie prawie nie robi bo motocykle z chociazby przetarta rama sa dyskwalifikowane z ruchu ( cale szczescie). Motocykle uzywane przez kurierow sa zazwyczaj tak dorzniete ze 2-3 letnie wygladaja ja 30 letnie, poza tym zauwazylem ze kurierzy juz na GS-ach nie jezdza teraz najpopularniejsze sprzety to Honda CBF 600 i 500. W UK motocykle sa rzeczywiscie troche tansze i z racji nisko stojacego funta duzo osob nie tylko z Polski zainteresowalo sie motocyklami z UK, (koszt przerobki nie wielki). Rozmawialem ostatnio z jednym handlarzem ktory mowil mi ze sporo niemcow i francuzow ostatnio kupuje sprzety u niego. Co do kupowania w ciemno to jak sie nie ma nikogo zaufanego tutaj (UK) to odradzam zakup, ale jesli ktos moze Ci upatrzony sprzet tutaj obejrzec to warto. Co do kosztu przegladu (MOT),to teraz nie trzeba robic w Polsce nowego jak mial aktualny w UK. Koszt transportu tez jest nie wielki tutaj jest na peczki polskich firm co Ci moto pod dom w Polsce przywioza. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|