Przesunięty przez: Yarccom Pon 19 Maj, 2008 |
Oddlawienie (odblokowanie) GSa |
Autor |
Wiadomość |
jaras678 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
|
|
|
czy ktos moze mi podac wymiary tych malych o- ringow bo u mnie ich nie ma i musze dokupic Z gory dziekuje |
|
|
|
|
hubert [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
|
|
|
GS500_oddlawianie.pdf
musisz odkręcić dekielki i dopasować do nich w sklepie |
|
|
|
|
Kubunia [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 03 Mar, 2010
|
|
|
Jestem w trakcie oddławiania mojej GSki i mam pewne wątpliwości. Dysze i sprężynki już zamówiłem, ale muszę jeszcze zaślepić otwory w przepustnicach. I tu moje pytanie, z której strony zakleić otwory, bo różne źródła różnie podają. Według Niemieckiego artykułu o odblokowaniu należy zaślepić otwór na okrągłej części przepustnicy:
A według Francuzów należy zaślepić otwór na płaskiej części:
Czy jest jakaś różnica z której strony zaślepię otwór, a może trzeba z dwóch stron zakleić?
I ostatnie pytanie, czym to zrobić, Poxipolem? |
|
|
|
|
hubert [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 03 Mar, 2010
|
|
|
ja zaślepiłem z dwóch stron i działa |
|
|
|
|
Kubunia [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 03 Mar, 2010
|
|
|
hubert napisał/a: | ja zaślepiłem z dwóch stron i działa |
A można wiedzieć czym to zaślepiłeś? |
|
|
|
|
hubert [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 03 Mar, 2010
|
|
|
klej do twardych plastików Technicóll
można też poxipolem - szybciej twardnieje |
|
|
|
|
lukaszsl1 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010
|
|
|
Dzięki wielkie.
Dla GSa po 2000 roku wg informacji w dokumencie PDF oddławianie ogranicza się tylko do zaślepienia otworu w przepustnicy. A może trzeba zrobić coś jeszcze?
Jeszcze jedno pytanie. Rowki na iglicy liczymy wg tego zdjęcia: od góry, czy od dołu? |
|
|
|
|
alexander_1987 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010
|
|
|
Witam Wszystkich:)
Proszę o pomoc, bo prubuję oddławić mojego gs'a z roku 1990, gdyż nie da się z niego wycisnąć więcej niż 140 km/h, ponad to wydaje mi się, że silnik przy wchodzeniu na trzecim biegu i wyżej, na obroty zaczyna się jakby wachać przy ok. 6500obr/min i ok 9000obr/min. Jestem nieusatysfakcjonowany, bo pomimo że do 100km/h motocykl rozpędza się jak pocisk, poczym po 120km/h traci siły.
Wg instrukcji niemeickiej, trzeba usunąć "ograniczniki otwarcia przepustnicy" z pokrywy. Tylko nie wiem które to są... Jestem laikiem w dziedzinie motocykli, bo zajmuję się tylko samochodami. Proszę o pomoc doświadczonych i moderatorów.
Z góry dziękuję za okazane zrozumienie i pomoc. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010
|
|
|
Tak ma wygladac twoja pokrywka przepustnicy po ściagnieciu ogranicznika: (porównaj ze swoja)
Zdjęcie000.jpg
|
|
Plik ściągnięto 125 raz(y) 388,61 KB |
|
|
|
|
|
alexander_1987 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010
|
|
|
Dziękuję za reakcję;)
jacek napisał/a: | Tak ma wygladac twoja pokrywka przepustnicy po ściagnieciu ogranicznika: (porównaj ze swoja) |
apropo, moje pokrywki od wieczka gazników różniły się włąśnie tymi wypustkami, na prawym gaźniku ne było ich wogule, na lewym było ok 3 mm wysokości, ponad to znalazłem pod plastikowym osadzeniem iglicy jeszcze jedną plastikową podkładkę dystansującą, w jakim celu ona jest??
A co najciekawsze, na lewym gaźniku ta podkłądka była pod iglicą i podnosiła ją o 3 mm, na lewym była osadzona wewnątrz wgłębienia na iglicę. Wiecie dlaczego tak i po co to jest??
scalony przez Studi |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010
|
|
|
Proponuje poczytać tekst z linku w poście kol. lukaszsl1, jest tam wszystko opisane, z podziałem na roczniki, jest też o tej dodatkowej podkładce, wystarczy poczytać, to nie boli |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010
|
|
|
studi napisał/a: | Proponuje poczytać tekst z linku w poście kol. lukaszsl1, jest tam wszystko opisane, z podziałem na roczniki, jest też o tej dodatkowej podkładce, wystarczy poczytać, to nie boli |
Nie zgodzę się z Tobą. Tekst jest bardzo zdawkowy i tłumaczony z błędami.
Dodatko nie da się jasno określić o co chodzi w cytuję: Karby/nacięcia na iglicy gaźnika będą liczone od góry. Więc nie należy zaczynać liczenia od dołu od wierzchołka - patrzyłem na to pierwszy raz i myślałem wierzchołek to ten na fotce (iglica jest w PDFie do góry nogami), czy ten gdy iglica jest w gaźniku. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010
|
|
|
Zawsze jak pisze liczone od góry to znaczy, że tak jak siedzi w gaźniku.
Iglica ma kształt stożka stąd ten wierzchołek, wystarczy ją obejrzeć i pomyśleć o co chodzi.
Jeśli uważasz ze zrobisz lepszy DIY o odblokowaniu GS-a to zapraszamy. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010
|
|
|
Breżniew napisał/a: | Zawsze jak pisze liczone od góry to znaczy, że tak jak siedzi w gaźniku.
Iglica ma kształt stożka stąd ten wierzchołek, wystarczy ją obejrzeć i pomyśleć o co chodzi.
Jeśli uważasz ze zrobisz lepszy DIY o odblokowaniu GS-a to zapraszamy. |
Nie chodzi o lepszy, nie lepszy. Chodzi o język i zdawkowość. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|