Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Wydech |
Autor |
Wiadomość |
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 03 Wrz, 2007
|
|
|
jankees napisał/a: | a może przez slizgające sprzęgło nie moge na koło postawic powiedzcie mi w jakiej pozycji wam łapie klamka znaczy jak startujecie z jedynki to ile klamke puszczacie i juz jedzie moto |
Na końcu klamki powinno byc ok 1cm luzu zanim zacznie naciagac linkę. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
FoX [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 08 Wrz, 2007
|
|
|
też już próbowałem... a co.. na rowerze umie na jednym kółku latać, to na moto też się nauczę Mi sprzęgło łapie tak hmm... bardziej końcówką, luz 1cm jest.. się do tego przyzwyczaiłem... Na razie szkoda mi nowej kurki (profesjonalna, ma zabezpieczenia) Wstawię zabezpieczenia do mojej starej zimowej kurtki i będę próbował Kamerę mam to jak coś to nagram |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
|
|
|
|
FoX [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2007
|
|
|
wlał lepszego paliwa.. i ma ogień.. a tłumik całkiem, całkiem |
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2007
|
|
|
jesli chodzi o ten ogien to jest zwykle odciecie zapolu i wlaczenie
robi to tak ze wkreca na wyzsze obroty gasi czerwonym przysciskiem jednoczesnie otwierajac manetke paliwo wlatuje do rury pozniej wlacza zaplon spowrotem i robi bum tu to jeszcze nic mam dr 800 i to jest singiel o pojemnosci 800 jak tam sie to zrobi to az ludzie na ulicy sie strasza |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2007
|
|
|
Na przelotowym tłumiku , gdy silnik ma wysokie obroty i zamkniesz przepustnice to tez strzela. W przelotowce widac tez ogień z rury i nie trzeba wcale bawic sie czerwonym guzikiem. Świadczy to o zle wyregulowanym składzie mieszanki po wymianie tłumika lub brakiem uszczelek miedzy głowica i wydechem.
Mój tez strzelał , wprawdzie nie mocna gdy gwałtownie przyspieszyłes i zamknołes przepustnice , hamując silnikiem. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
viktorpl [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Wrz, 2007
|
|
|
Jak kupilem moto to mialem przelozenia zmienione i to ostro 13/49 to vmax byl 140 a z gazu na 1 na kolo szedł ... cos za cos oczywiscie ... zmeinilem na 17/49 i vmax 175 przy 11tys obr a ze sprzegla ladnie go rwie ... z pasarzerem ostatnio latalem to cala 2 ganialem |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 01 Lis, 2007
|
|
|
A co sądzicie drodzy koledzy nad przerobieniem oryginalnego wydechu? Chodzi mi konkretnie o rozcięcie puszki :shock: wyjęcie wszystkiego co jest w środku wstawienie nawiercanej rurki i ostatecznie wygłuszenie wszystkiego wełną termiczną? Uzyskamy wtedy pełen przelot z seryjnej puszki
Efekt powinien być nie gorszy niż w Montii tak mi się wydaje... |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Czw 01 Lis, 2007
|
|
|
no jak by dało taki efekt jak mówisz to by było ładnie |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2007
|
|
|
Hmm jedyna wada całej tej przeróbki to chyba sprawa wyglądu bo tłumik zostaje niestety ten sam :cry: wiec pozostaje tylko rozkoszowanie się dźwiękiem |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2007
|
|
|
Moim zdaniem istotny wpływ na dzwiek ma objętośc puszki. Jesli będzie mała- tak jak oryginalna po przeróbce , bas będzie niski ale będzie bardzo głośno. Lepszym rozwiązaniem jest dłuzsza puszka . Poza tym moze sie okazać ze będziesz chciał wrócić do oryginału a to nie bedzie juz możliwe.
Druga sprawa to wpływ takiej przerobki na sam silnik. Wbrew obiegowym opiniom oddławienie wydechu , nie do końca dobrane i przemyslane może spowodowac zubożenie mieszanki. To z kolei daje dziurę w obrotach i możliwość uszkodzenia zaworów wydechowych. Jeśli zmieniamy tłumik warto wyregulować ponownie gaźniki. Podnieść iglicę lub wymienić dusze główne na wieksze.
Dedykowane firmowe tłumiki są bardzo drogie ale moze poza montii cos takiego
http://moto.allegro.pl/it..._japonskic.html
http://moto.allegro.pl/it...japonskich.html
Istotnym problemem w przypadku GS-a jest to , że oryginalna rura wydechowa wspawana jest w tłumik pod kątem co powoduje problem z montazem nowej końcówki. W tym wypadku trzeba by kombinować lub dać całe kolanko dostosowane do tłumika z nierdzewki. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2007
|
|
|
ojojoj ale ceny tych tłumików...:) ale ten carbonowy strasznie mi sie podoba... ogolnie carbonowe wydechy super wygladaja wedlug mnie... GSa na pewno tez by to upiększyło ale chyba nie dał bym tyle za wydech... |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2007
|
|
|
No faktycznie te wydechy są dosyć drogie :cry: a jak napisał Breżniew kupno samej puszki nie rozwiązuje sprawy ze względu na rurę idącą pod skosem :cry:
Kurcze zmiana wydechu to nie taka prosta sprawa chodzi mi o dobranie wydechu pod motocykl...
Ale z tego co pamiętam to na allegro był opisany tłumik Montii i jeśli by wstawić identyczną rure fi50 i zachowanie podobnych wymiarów powinno być ok? jak sadzicie?
Z drugiej strony nie chciałbym żeby mi zawory wypaliło :cry: |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
DawGad [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
|
|
|
Ja mam przelot w mojej suzie,klang bardzo ciekawy,na niskich obrotach zblizony do choppera ... Ogólnie fajnie |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
|
|
|
Jak wstawisz i potem wyregulujesz gaźniki by świece były koloru jasnobrązowego to będzie ok. Gorzej jak kolor będzie biały lub szary. Wtedy ewidentnie jest zbyt uboga.
Zastanawiałem sie czy do przeróbki rury pod odpowiedni kąt do tłumika nie mozna wykorzystac elastycznego łącznika rur wydechowych stosowanych w samochodach. Rura w GS-ie ma średnicę zewnętrzną 45mm a nie 50.
http://moto.allegro.pl/it...wka_od_ss_.html
http://moto.allegro.pl/it...wka_od_ss_.html |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
|