Ograniczenie obrotow , zmniejszenie mocy , zdlawienie GSa |
Autor |
Wiadomość |
baszan [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 29 Lip, 2009 Ograniczenie obrotów , zmniejszenie mocy , zdławienie GSa
|
|
|
witam,
nowy zakup - suzi - i jest banan na gebie:)
niestety mam maly problem, jako swierzy kierowca moge dojerzdzac jedynie motorki do 33konikow (25kw)dlatego to bede musial wykastrowac moj nowy nabytek i troszke zmniejszyc jej moc.
przegladalem forum i jest tutaj sporo na temat procesu odwrotnego,ale nic co by mnie moglo poratowac. jest "latwe" rozwiazanie montarz takiego to urzadzonka znalezionego
na ebayu . sa tez jakies uszczelki do zamontowania w wydechu...
ale patrzac na wykres mocy mojego gs pincet wyglada na to ze gdyby wrzucic jakis ogranicznik na obroty do 6500 to by bylo git.
wiem (nie na 100%) ze w kawkach montuja cos co ogranicza obroty poprzez to ile mozna odkrecic manetke gazu.
wydjae sie dosyc latwym rozwiazaniem, moze wy jako doswiadczeni maniacy macie pojecie jak to zrobic powiedzmy domowym sposobem?
i czy jest to wogole dobre rozwiazanie?
innymi slowy jak ograniczyc obroty do 6500 (obawiam sie niestety ze odpowiedz nie krecic za bardzo mnie nie ratuje,bo to zbyt kuszace )
pozdro i dzieki |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sro 29 Lip, 2009
|
|
|
Czemu jedynie do 33 KM? |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
jocker01 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 29 Lip, 2009
|
|
|
bo kolega ma ograniczone prawko jak ja (zdal na 125 w UK badz Irlandii) nie wiem dlaczgo ma wroclaw jako miesce zamieszkania. Te ograniczniki ktore pokazales sa do modeli 0d 2001 do 2007 i nie zaklada sie ich na wydech a na gazniki. Nikt tego nie opisuje bo musi ta operacja zostac wykonana przez wykfalifikowanego mechanika ktory wyda Ci na to dokument. Teraz jest druga strona medalu, po co to robic! Ubezpieczalnia nie pyta jakie masz prawko ani tez nie wymagaja certyfikatu az do momentu spowodowania powaznego (fatal) wypadku, wowczas sprawdza wszystko. Mozna nabyc certyfikat na ebay-u rowniez koszt ok £20. Moje restyktory leza na polce w garazu i jakos mi sie ich niechce zakadac. Te oryginalne restryktory z tego co wyczytalem wklada sie do gaznikow a nie tak jak wiekszosc urzadzen innych producentow za gazniki! domowy sposob tu nie pomoze. Jezeli ubezpieczalnie bedzie musiala cos placic to sprawdza motor i jezeli znajda jakis ogranicznik (nakretka na lincie etc.) to nie zaplaca. Pozdrawiam Jocker01
ps . a tak pozatym to w opisie aukcji masz opisane jak to zrobic:
Kit comes in form of 2 slides with 5 holes in each standard slides only have 3 holes. These are easy to fit remove the tank to reveal the 2 carbs , remove the carb covers take the standard slides out and replace with the restricted ones using the same rubber washers then thats it 33bhp. |
|
|
|
|
baszan [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 29 Lip, 2009
|
|
|
zieki jocker za odpowiedz,
dokladnie tak jak mowisz...miejsce londek, a wrocek wpisalem chyba z przyzywczajenia;)
mam prawko na 25kw.
co do tego mechanika, to sporo czytalem roznych tutejszych for,i z tego plynie wniosek taki ze te certyfikaty to jedna wielka szara strefa... w zaleznosci od ubezpieczalni rozne rzeczy moga wymagac.a prawo nic nie mowi o certyfikatach jedynie o mocy motocykla, a to jak to jest zrobiono inna sprawa
i to prawda wiele osob jezdzi sobie bez ogranicznikow i nie ma problemow, jedynie gdy policja cie zlapie robiac 200km/h moga sie domyslec ze nie masz ogranicznikow a takto to glina musi byc naprawde upierdliwy by zabrac motorek na dyno test. czy jest ogranicznik rowniez jest sprwdzane w przypadku kazdego wypadku. w sumie chetnie bym zrobil jak i ty, niestety moje prawko nie jest tak czyste,i gdybym kolejny raz podpadl, moglbym sie porzegnac na naprawde dlugo z jezdzeniem wogole. dlatego wole teraz dmuchac na zimne:)
a moze ty chcesz opchnac ten restruktor,skoro i tak tylko sie kurzy? |
|
|
|
|
jocker01 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 29 Lip, 2009
|
|
|
jezeli kupisz te ograniczniki to moge Ci pomoc z zalozeniem tego. Moje ograniczniki musza lezec na polce na wszelki wypadek! (oby nie) narazie nie rozebralem motocykla od czasu gdy je nabylem dlatego wciaz leza na polce. Powiem Ci ze skora sa na ebayu to kupuj. Ja na twoim miejscu wyslalbym mu oferte £50 to spokojnie. Trudno dostac ograniczniiki do tego motocykla i jak tylko sie pojawiaja to schodza jak cieple bulki!. Sam szukalem dlyzszy czas i kupilem w polsce od jednego z forumowiczow za 50zl jeden z kolegow tez ma, chce za nie 100zl to i tak taniej jak na ebayu. Pozdrawiam Jocker01 |
|
|
|
|
baszan [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 31 Lip, 2009
|
|
|
dzieki za rade jocker01, calkowicie rozumiem potrzebe takich "wypadkowych" rekwizytow w garazu;)
sprobuje najpierw sam pomajstrowac przy tym a jak juz podupadne w nadzieji to zapewne odezwe sie;)
a teraz trzeba sie uporac z nowym problemem - skradzione tablice... dobry poczatek:P |
|
|
|
|
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Pochwał: 4 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pią 31 Lip, 2009
|
|
|
Ja mam na zbyciu ograniczniki i dysze. Pisac na PW |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|