Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Wydech |
Autor |
Wiadomość |
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
|
|
|
DawGad masz moze jakis filmik z odglosem swojej Suzi ? bo mój też właśnie tyrka czesto jak jakich choper :):) |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
|
|
|
Ooo filmik też by się przydał :lol: |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
Ostatnio zmieniony przez groszek Nie 04 Lis, 2007, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
|
|
|
Breżniew napisał/a: | Jak wstawisz i potem wyregulujesz gaźniki by świece były koloru jasnobrązowego to będzie ok. Gorzej jak kolor będzie biały lub szary. Wtedy ewidentnie jest zbyt uboga.
Zastanawiałem sie czy do przeróbki rury pod odpowiedni kąt do tłumika nie mozna wykorzystac elastycznego łącznika rur wydechowych stosowanych w samochodach. Rura w GS-ie ma średnicę zewnętrzną 45mm a nie 50.
http://moto.allegro.pl/it...wka_od_ss_.html
http://moto.allegro.pl/it...wka_od_ss_.html |
Łącznik sumie załatwił by sprawę tylko zostaje jeszcze sprawa wyglądu bo może to tak średnio wyglądać ale to już kwestia gustu jest. Rura w GS faktycznie ma 45mm ale jak ją wstawię do środka tłumika i przyspawam do ściany to wejdzie jedno w drugie i chyba będzie ok. Tłumik Montii też ma na dolocie 50mm i też jest problem z dopasowaniem na fabryczną rurę, pozostaje zastosować jakiś wytoczony reduktor... |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
|
|
|
DawGad napisał/a: | Ja mam przelot w mojej suzie,klang bardzo ciekawy,na niskich obrotach zblizony do choppera ... Ogólnie fajnie |
Przelot ale kupiony czy przerabiany oryginalny tłumik? |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
DawGad [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 05 Lis, 2007
|
|
|
Przerobiona seria |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pon 05 Lis, 2007
|
|
|
DawGad napisał/a: | Przerobiona seria |
To masz już jakieś doświadczenie Jaką rure wstawiłeś do środka tłumika i czy wygłuszałeś tłumik (podobno zwykła wełna mineralna się wytapia) prawda? I jak tam wpływ na silnik chodzi mi o t o co pisał Breżniew zawory i kolor świec? |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
ja zrobilem tak zdjelem ta blache co oslanie tlumnik wyciolem w nim prostokat o wtciagnelem wstawki ale zostawilem pierwsza przegrodoe od strony silnika i w tej przegrzodzie zostawilem tez 2 ryrki zaspawalem to i nalozylem ta swiecaca blache a jeszcze w srodek wstalilem kawalek rurki fi32 i bardzo pieknie chodzi |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
jakubgs napisał/a: | ja zrobilem tak zdjelem ta blache co oslanie tlumnik wyciolem w nim prostokat o wtciagnelem wstawki ale zostawilem pierwsza przegrodoe od strony silnika i w tej przegrzodzie zostawilem tez 2 ryrki zaspawalem to i nalozylem ta swiecaca blache a jeszcze w srodek wstalilem kawalek rurki fi32 i bardzo pieknie chodzi |
Też ciekawy pomysł ale ja myślę nad pełnym przelotem |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
ale na pelnym przelocie bedzie slychac metaliczny dziwek |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
jakubgs napisał/a: | ale na pelnym przelocie bedzie slychac metaliczny dziwek |
Ale mi chodzi o przelot wygłuszony wełną mineralną bądz termiczną i wtedy będzie ładny basowy pomruk |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
nie przy orginalnej puszcze za malo miejsca |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
jakubgs napisał/a: | nie przy orginalnej puszcze za malo miejsca |
Mógł byś narysować jak dokładnie zbudowany jest oryginalny tłumik w srodku ? Jak umieszczone sa przegrody i rurki? Np w Paintcie. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
DawGad [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
Ja to tak kupilem,podoba mi sie wiec nic nie zmieniam U mnie to wyglada tak ze jest w srodku taka rurka jakby z siatki z duza iloscia malych dziurek i wsio bo w sumie nic wiecej niewidac:) |
|
|
|
|
jankees [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
A umnie jest podobnie w srodku jest pusty i przez srodek idzie rurka z wycietymi otworami w kształcie trujkatów,po wyjeciu tej rurki był bardzo basowy ryk. |
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
|
|
|
|
|