Przesuniecie odcinki |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 27 Dołączył: 01 Maj 2021 Posty: 2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Pią 04 Sie, 2023 Przesunięcie odcinki
|
|
|
Witam forumowiczów,
Otóż, wziąłem się za czyszczenie i regulacje gaźników. Rozkręciłem je na części pierwsze, wyprałem w myjce ultradźwiękowej. Nie mając wiedzy jaki model gazników mam, kupiłem zestaw naprawczy w ciemno i o dziwo 90% części pasowało ( nie pasowała tylko iglica i dysze główne są krótsze oraz mają zamiast po dwie dziurki to mają trzy dziurki w pionie).
Wymieniłem też filtr powietrza (bo stary był w opłakanym stanie ) oraz filtr paliwowy oraz przewody. Wszystko poszło w miarę zgrabnie jeśli chodzi o montaż i regulacje natomiast, podczas jazd testowych zauważyłem jedną zasadniczą różnice. Przed regulacja i czyszczeniem odcinke miałem na poziomie 10tys obr/min natomiast w tym momencie odcinke mam na poziomie 12,5 tys obr/min.
Moje pytanie brzmi, czy może to jakoś negatywnie wpłynąć na żywotność silnika ? Rozumiem że silnik wyżej się kręci przez zastosowanie innych dysz ?
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję 😁 |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 924 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Pią 04 Sie, 2023
|
|
|
hehehe.Gaźnik "nie ma" odcinki dlatego łątwo go przekręcić znaczy silnik można przekręcić - zwłaszcza na zimnym:D GSa powyżej 10 poza torem nie ma co kręcić. Sam mało kiedy łapię 7krpm.
Zregenerowałeś układ paliwowy a co za tym idzie wróciło kilka koni po synchro i czyszczeniu.
Inne dysze niewiele to mówi bo mogą być inne a w takim samym rozmiarze.
Prosta recepta: more fuel+ more air = mo powa baby ! no i jeszcze wydech. |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
Mateusz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 27 Dołączył: 01 Maj 2021 Posty: 2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Pią 04 Sie, 2023
|
|
|
Dzięki za info, a czy to ma jakiś negatywny wpływ na silnik czy gaźniki ? |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 924 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Sob 05 Sie, 2023
|
|
|
Jeśli mówimy o gaźnikach i wysokich obrotach to są one bez awaryjne jeśli co +/- 2 lata je serwisujemy. Jedyne co w nich może zawieść to gumowe elementy ale je i tak co kilka lat się wymienia lub lewe powietrze - rzadziej pęknięta iglica czy nawet rozszczelniony korpus.
Jeśli mówimy o silniku i wysokich obrotach to trzeba pamiętać o częstszych zmianach oleju, sprawdzaniu luzów zaworowych i rozrządu. Wysokie obroty bardziej wysilają silnik ale oczywiście producenci i tak zostawili masę obrotów do dobrej zabawy. Pamiętaj też, że łatwo się wkręcić na obroty a trudniej je wyhamować. Polecam potrenować https://www.youtube.com/watch?v=D1rjkB_1RR0 |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|