Na cieplym przerywa i szarpie |
Autor |
Wiadomość |
Bydziu
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 02 Maj 2023 Posty: 4 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Wto 02 Maj, 2023 Na ciepłym przerywa i szarpie
|
|
|
Witam Panowie posiadam GSa 500e z 1992 roku. W zeszłym sezonie padła mi cewka na lewym cylindrze, a że nie wiedziałęm co jest to przejechałem z 20 km na jednym cylindrze po czym wymieniłem cewkę. Iskra wróciła, ale na ciepłym silniku dławi się od niskich obrotów, jest problem z normalnym ruszeniem, po czym na 1wszym biegu nie da się praktycznie normalnie przyspieszać muszę powoli manewrować gazem bo jak dam od razu pełną manetkę to z 5 sekund przerywa potem szarpnie ostro i przy 5tys obrotów znowu to samo, jakby przepalił i dajej leci żeby znowu szarpać przy 8,9tys. Na 3ce i wyżej problem jakby mniejszy, moto normalnie leci te 160kmh. Jest to bardzo uciążliwe. Wymieniłem świece na lewym cylindrze, do póki moto sie nie rozgrzało było dobrze potem znowu wrócił problem. Odłączyłem lewą fajkę moto odpaliło na prawym cyl. na lewym juz ani jęknie, cieknie mi spod lewej pokrywy zaworów. Co to może być? |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 02 Maj, 2023
|
|
|
zamień cewki miejscami, będziesz wiedział czy w ogóle w dobrą stronę patrzysz...
jak będzie nadal problem na tym samym to cewka nie jest powodem. Może być impulsator, świeca, kable WN...
no i klasycznie - gaźnik, pływak, zawory itp... |
|
|
|
|
Bydziu
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 02 Maj 2023 Posty: 4 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Wto 02 Maj, 2023
|
|
|
Wymieniłem lewą swiecę na nową i widzę znaczącą poprawę, bo prawej nie mogłem odkręcić. Jedzie dobrze tylko obroty na jałowym falują i troche nadal jest problem z ruszaniem ale idzie to wyczuć. Te falowanie obrotów jaką może mieć przyczynę? |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 02 Maj, 2023
|
|
|
Ja bym obstawiał 2 opcje:
- Skład mieszanki - czyli gaźniki, zawory, lewe powietrze itp.
- gubiona iskra - czyli impulsator, kable, świece itp.
Kluczem jak dla mnie powinno być odpalanie na lewym cylindrze. Ewidentnie z lewym coś jest nie tak...
Dodatkowo - czy jak jedziesz z odłączonym lewym cylindrem problem jest taki sam z dławieniem? |
|
|
|
|
Bydziu
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 02 Maj 2023 Posty: 4 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Sro 03 Maj, 2023
|
|
|
Po wykręceniu świecy mają kolor biały, pamiętam, że kiedyś jak była kawa z mlekiem to moto chodziło bardzo dobrze. Czy może to być wina zbyt ubogiej mieszanki? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|