Mala pojemnosc baku? |
Autor |
Wiadomość |
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 05 Sie, 2012
|
|
|
Ryder, E z cyferką w kółku to nr homologacji europejskiej i nie ma nic wspólnego z kodem kraju docelowego.
Co do zmian to w stosunku do czego bo nie rozumiem, jak pobierzesz sobie service manuala to tam masz tabele kodów regionów a potem np. tabele z dyszami do gaźnika z podziałem na modele, albo elementy na schemacie z opisem że występuje tylko w modelach itd. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Pon 06 Sie, 2012
|
|
|
Pojemność baku w GS'ie lub powracać, tak jakby to miało jakieś większe znaczenie ile tam faktycznie wchodzi, najzabawniejsi i tak są ci co kapią pod dystrybutorem żeby jeszcze weszła ćwiartka jakby mieli zaraz jechać przez dziewicze nie odkryte tereny swojego miasta w obawie, że braknie |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
kloc [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012
|
|
|
Wiecie co, ja mam gs-a z 2005r i wydaje mi się że ma 20L w tym około 5L rezerwy.
Pali mi ok. 5L/100km i zawsze gdy muszę przełączyć na rezerwę mam na liczniku w granicach 300-320 km.
Do czego zmierzam, postanowiłem zrobić test i zabrałem ze sobą butelkę z benzyną i jechałem do oporu aż biedaczek po prostu stanął z pragnienia. Przejechałem wtedy dokładnie 405km. Po prostym przeliczeniu wyszło mi 20L w zbiorniku.
PS. oczywiście przed testem zatankowałem go do pełna, tak naprawdę pod sam koreczek.
pozdro kloc |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012
|
|
|
kloc napisał/a: | Wiecie co, ja mam gs-a z 2005r i wydaje mi się że ma 20L |
To dobrze ci się wydaje. Nie wiem czy czytałeś posty na poprzedniej stronie, ale tam wszystko jest wyjaśnione .
Ja tankując GS'a już na rezerwie tankowałem ok. 14l - 15l co przy rezerwie w poliftowym daje ~19l czyli można przyjąć iż istotnie mam 20l zbiornik, analogicznie może być w przedliftowym. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
moja teoria taka
wgnioty w zbiorniku szpachla przykryte i może być mniejsza pojemność |
|
|
|
|
Kermit125
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 62 Skąd: Boska Wola
|
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012
|
|
|
Żart, tak? Czy na poważnie tak myślisz? |
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012
|
|
|
nie no to tak żarcikiem
oczywiście jest to realne do zrobienia |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 21 Cze, 2016
|
|
|
Irys napisał/a: | I tu wchodzi w grę "ciurkanie" do baku. Już nie raz ze Studim udowadnialiśmy, że lejąc do motocykla postawionego w pionie (ale nie na Centralce) możemy wlać dobre 2l powoli ciurkając, mimo że teoretycznie benzyna jest już przy odpowietrzniku. |
Z cyklu "mądry Polak po szkodzie": nie polecam tankować pod korek.
1. moto zatankowane prawie pod korek
2. zostawione na weekend na parkingu - na słońcu
3. po weekendzie w baku pusto, a pod maszyną plama benzyny
4. po wstępnych oględzinach wyglada, ze ciśnienie w baku musiało być tak duże, że 15litrów benzyny prawdopodobnie znalazło ujście miedzy króćcem rezerwy w baku, a wężykiem gumowym. Wężyki (nowe, z oplotem, firmy Gates - ciężko uwierzyć żeby pękł) były zabezpieczone seryjną opaską sprężynującą.
Pytanie: czy konstrukcja wlewu - odpowietrznika nie powinna przeciwdziałać takiej sytuacji tzn. wyprowadzac oparów na zewnątrz?
PS. Od dzisiaj tankuję tylko zgodnie z instrukcją
[ Dodano: Wto 21 Cze, 2016 ]
Jednak przewód paliwowy nie wytrzymał próby czasu - spękał w 2 lata od wymiany
|
_________________
|
|
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 21 Cze, 2016
|
|
|
Hah, a jednak. W razie W, wywaliłoby tylko opary/nadmiar benzyny, ale nie 15 litrów. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
bezel
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Lut 2016 Pochwał: 3 Posty: 151 Skąd: L-wo
|
Wysłany: Wto 21 Cze, 2016
|
|
|
Dziwnym trafem te dokupowane wężyki od oleju/benzyny to dziadostwo, które z trudem wytrzymuje dwa lata Wie ktoś jakie kupować aby były podobnej jakości jak fabryczne ale na metry? |
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lut 2015 Pochwał: 5 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sro 22 Cze, 2016
|
|
|
Ja brałem samochodowe, po jakieś 8-10zł za metr. |
_________________ Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999' |
|
|
|
|
bezel
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Lut 2016 Pochwał: 3 Posty: 151 Skąd: L-wo
|
Wysłany: Sro 22 Cze, 2016
|
|
|
Ile już służą? Jakiej firmy? |
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lut 2015 Pochwał: 5 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
Tacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 08 Maj, 2018
|
|
|
maruder07 napisał/a: | Do rezerwy przeważnie robię 300km |
to tak się da?
ja tankuję co 200km i czasami nie dojadę do równych i mi dławi do póki się nie przełączę '92
moja pali więcej ode mnie |
|
|
|
|
|