Zycie po GS 500. Jakie? |
Autor |
Wiadomość |
Qbol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 116 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
W moim przypadku owiewki w liczbie jak największej są wymagane. Chcę komfortowo tym latać. |
_________________ Zumico GR 200 2011 GS 500 '95 Fazeratti FZS 600 '99 |
|
|
|
|
Anka eS
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Mar 2014 Pochwał: 4 Posty: 964 Skąd: Warszawa-Gocław
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
Rav napisał/a: | Ze słyszenia wiem, że komis Armed Bike jest polecany, podobno mają dobre sprzęty i nie wciskają ciemnoty.
Mają teraz w ofercie fajną sv-kę z absem może Cię zainteresuje http://www.armedbike.pl/n...-650-n-abs.html |
owiewki! dużo owiewek! |
_________________ baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
|
|
|
|
|
xalor
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2016 Pochwał: 6 Posty: 259 Skąd: Krk
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
Jak owiewki to przejedź się Hondą VFR800Fi. Bardzo wygodna, kolega zrobił dystans Chorwacja-Kraków od strzała, co mnie bardzo przekonuje, ja na gsie zatrzymywałem się dwa razy w drodze w Bieszczady, żeby sobie rozprostować kolana. Plus przyspieszenie i gwizd kół zębatych w silniku jest niesamowite, jak startujący myśliwiec. |
|
|
|
|
Anka eS
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Mar 2014 Pochwał: 4 Posty: 964 Skąd: Warszawa-Gocław
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
też mi polecają, ale nie wiem czy tego szukam... chciała bym coś z kierownicą turystyczną (względy zdrowotne) |
_________________ baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
|
|
|
|
|
xalor
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2016 Pochwał: 6 Posty: 259 Skąd: Krk
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
Można zamontować turystyczne podwyższenie kierownicy, na takim egzemplarzu właśnie jeździłem. Przy tym moto najbardziej obawiałem się dużej masy ale okazuje się, że jest świetne wyważona, nie czuć tego podczas jazdy. Chyba ją kupię, tylko najpierw ktoś musi odkupić ode mnie GSa |
|
|
|
|
Anka eS
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Mar 2014 Pochwał: 4 Posty: 964 Skąd: Warszawa-Gocław
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
wystawiaj ja wczoraj sprzedałam |
_________________ baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
|
|
|
|
|
xalor
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2016 Pochwał: 6 Posty: 259 Skąd: Krk
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
Heh, wystawiłem na forum w grudniu, lecz nawet jedna osoba nie zadzwoniła się potargować. Trzeba będzie na olxa zdaje się, ale mam nieprzyjemne doświadczenia ze sprzedażą moto obcym, przyjeżdżają jakieś oszołomy, wybrzydzaja, chcą naciągnąć. Wolałbym tego uniknąć.[/b] |
|
|
|
|
Anka eS
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Mar 2014 Pochwał: 4 Posty: 964 Skąd: Warszawa-Gocław
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
Pokaż to ogłoszenie |
_________________ baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
|
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 30 Dołączył: 23 Lut 2015 Pochwał: 5 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
A ja bym polecił jajko!
Anka Es podejżewam, że też (oczywiśćie mówimy o jego praktycznej i technicznej części) |
_________________ Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999' |
|
|
|
|
Anka eS
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Mar 2014 Pochwał: 4 Posty: 964 Skąd: Warszawa-Gocław
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2017
|
|
|
jajko to z wyglądu taka Multipla wśród motocykli... jest ok |
_________________ baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
|
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 23 Sty, 2017
|
|
|
Qbol, tak jak już wcześniej zostało powiedziane F4i całkowicie odpada tak jak i jajko i inne półsporty i pełnosporty z racji pozycji za sterami, przy niskich (miejskich) prędkościach gdy nie podtrzymuje Cię pęd powietrza w dupe dostają nadgarstki i to u niektórych jest bardziej odczuwalne niż ból czterech liter po 1000 km przejechanych.
Co do SVki tu już nie jest tak tragicznie z tym odpuszczaniem gazu, to nie protoplasta czyli TL1000 gdzie trzeba było mieć cohones aby to dosiąść i ogarnąć, oczywiście moto zwalnia i to znacznie, a na niskim biegu nawet gwałtownie ale koła nie zblokujesz mimo wszystko, za to przy przyspieszaniu jest z Vki frajda, zresztą zapytaj Yaszcziego który przesiadł się z fazera i gsxra na starą SVkę.
Jeśli jednak myślisz o długich wyjazdach gdzie potrzebujesz dużo zapakować a przede wszystkim nie czuć tego, że moto przywalone jest kilogramami stafu proponuję poszukać coś bardziej turystycznego z Vką, może afryka, może trampek, duże wiadro czy nieśmiertelnego DLa są to motocykle stworzone do takich celów, oczywiście z nie Vek masz jeszcze BMW czy TDMke. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
Autor postu otrzymał pochwałę. |
|
|
|
|
Qbol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 116 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 23 Sty, 2017
|
|
|
studi dzięki za odpowiedź. A co sądzisz o Bandicie i Fazerze? |
_________________ Zumico GR 200 2011 GS 500 '95 Fazeratti FZS 600 '99 |
|
|
|
|
|
Anka eS
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Mar 2014 Pochwał: 4 Posty: 964 Skąd: Warszawa-Gocław
|
Wysłany: Pon 23 Sty, 2017
|
|
|
ja już chyba wiem... prawdopodobnie będzie to trampek |
_________________ baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
|
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 23 Sty, 2017
|
|
|
Qbol napisał/a: | A co sądzisz o Bandicie i Fazerze? |
Oba to tzw. motocykle wszechstronne ogólnego rażenia, niby szosowy ale coś tam się nim trochę pod manetką pobawisz, przy czym w bandicie zależy jeszcze jaki rocznik, starsze prawdziwy olejak nie do zdarcia, nowsze to rama, silnik, tylne plastiki, stery dzielone z GSX-F (czyli następcą jajka) jedyna różnica to w bandicie półowiewka a w GSX-F pełna owiewka jak w GS500F, czy GSX-r'ach.
IMHO bandit wydaje się ciężki w porównaniu z fazerem, nie wiem jak to wygląda na papierze, ale w naturze masz takie odczucie.
W tej klasie moto uniwersalnych masz jeszcze CBF600S (półowiewki) |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 30 Dołączył: 23 Lut 2015 Pochwał: 5 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 23 Sty, 2017
|
|
|
Tylko, że cebula (za) mało mocy ma |
_________________ Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999' |
|
|
|
|
|