Polerowanie chromowanie szkielkowanie itp.... |
Autor |
Wiadomość |
Antoni [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Sty, 2011
|
|
|
mówisz......masz... niestety komórka nie oddaje prawdziwej jakości malowania - zrobione jest naprawdę pięknie. Sam lakier ma dość grube ziarno metaliczne, więc efekt w słońcu jest zarypisty.
Trochę skłamałem poprzednio, bo do kosztu malowania muszę jeszcze doliczyć dwukrotną jazdę w obie strony do piaskowania (w sumie 100km).
felga proszek.jpg
|
|
Plik ściągnięto 139 raz(y) 80,86 KB |
|
|
|
|
|
Bellator [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011
|
|
|
Tak z innej beczki: Jak najlepiej zabezpieczyć felge podczas polerowania z wewnętrznej strony żeby wyszła równa granica polerki? Mam nadzieje że wiadomo o co cho.
Czy bez zdejmowania opony efekt tez bedzie zadowalający? |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011
|
|
|
Zależy w jaki sposób chcesz polerować jakąś polerką (duża szlifierka polerska ze szmatą) czy po prostu papierem ściernym aż zacznie się błyszczeć a po tym np. szmata na wiertarce z dodatkiem pasty polerskiej.
Co do zabezpieczenia to polecił bym zrobić to jakąś bardzo mocną i dobrze przylegającą taśmą klejącą ale i to nie gwarantuje że taśma po prostu się nie odklei bo gdy się poleruje na szlifierce polerskiej to szmata nagrzewa polerowany element dość mocno co może spowodować odklejenie się taśmy a nawet jej przetarcie i co za tym idzie uszkodzenie lakieru który był że komo zabezpieczony.
Oponę radził bym zdjąć żeby było łatwiej i wygodniej |
|
|
|
|
Bellator [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 24 Sty, 2011
|
|
|
z tą tasma to pomysł raczej nie najlepszy bo krawędz powinna byc mozliwie najbardziej równa a w przypadku odklejenia się jej i mocnego zarysowania pozostałej czesci felgi cała robota moze pojsc na marne |
|
|
|
|
marjus15 [Usunięty]
|
|
|
|
|
MeDAN [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 23 Lut, 2011
|
|
|
Pieścirogi Stare dobra miejscowość na firmę |
|
|
|
|
grzesiek4535
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 11 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 153 Skąd: Rawa Maz./KRK/Łódź
|
Wysłany: Wto 12 Sie, 2014 Szkiełkowanie
|
|
|
Odgrzeje temat. Szukam kogoś godnego polecenia kto skiełkuje aluminium w okolicach Warszawy lub Łodzi |
_________________ GeoGri |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Wto 12 Sie, 2014
|
|
|
Z mojej strony polecam: http://www.motocyklejacka.pl/
co masz do szkiełkowania? |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
grzesiek4535
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 11 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 153 Skąd: Rawa Maz./KRK/Łódź
|
Wysłany: Sro 13 Sie, 2014
|
|
|
Dzięki wielkie odrestaurowywuje motocykl Suzuki GS 750T z 82r, jest rozebrany w drobny mak i do szkielkowania cały karter, miska olejowa, cylinder, głowica, gaźniki i kilka pierdół.... Sam próbuje z silnika od samochodu sprężarkę zrobić ale malo czasu.. |
_________________ GeoGri |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Sro 13 Sie, 2014
|
|
|
Ja w swojej Yamaszce Maximie 550 z 82r też szkiełkowałem silnik ale cały i nie rozbierałem go na części tylko dokładnie zabezpieczyłem wszystkie otwory żeby nie nasypać piasku do środka a i części których nie chciałem szkiełkować również zabezpieczyłem.
Jest przy tym bardzo dużo roboty bo trzeba to zrobić bardzo dokładnie, po za tym trudno wtedy się szkiełkuje taki silnik bo jest bardzo ciężki i trudno go obracać w komorze. |
|
|
|
|
grzesiek4535
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 11 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 153 Skąd: Rawa Maz./KRK/Łódź
|
Wysłany: Czw 14 Sie, 2014
|
|
|
Tez myślałem o tym żeby wyszkielkowac złożony , ale będzie za ciężki jak piszesz. Motor i tak był do rozebrania bo miał obrucone panewki na wale i wytluczone zawory dzięki temu... |
_________________ GeoGri |
|
|
|
|
|